Емпатія та чат-боти: топ-7 тенденцій, які впливатимуть на продажі у 2021 році

Емпатія та чат-боти: топ-7 тенденцій, які впливатимуть на продажі у 2021 році

15.01.2021 08:00
  751
rau

На які тренди варто зважати в 2021 році, щоб вибудувати успішні продажі у роздрібній мережі.

Читати російською

2020 рік завершився. Та  2021 рік несе із собою унікальні завдання та і зміни, і роздрібна торгівля – не виняток. Агенція UAMaster  підготувала перелік найактуальніших тенденцій продажів, на які варто звернути увагу у цьому році. 

Стане ще більше відео

Відео стало основним каналом продажів у 2020 році, що легко списати на особливі тогорічні обставини. Проте його значення, як промоінструменту для зростання продажів збережеться й у 2021 році.

Злетять швидкі опитування потенційних клієнтів

Деякі торговельні організації вивчають потенційних клієнтів, щоб знати, як їх залучати та як із ними взаємодіяти. Ця практика має стати ще популярнішою в прийдешньому році. Більшість ненавидять довгі опитування, але, як правило, погоджуються відповісти на три-чотири питання, що надасть можливість фахівцеві з продажу заглибитися в деталі.

Чат-боти стають абсолютною необхідністю

Чат-боти – цінний ресурс, як для відділів продажів, так і для відділів обслуговування. Можливість швидко відповідати на загальні питання та автоматично перенаправляти потенційних клієнтів і клієнтів у потрібну службу може значно знизити навантаження на співробітників. Як би ми не любили спілкування з людьми, усе ж зовсім нема чого витрачати час на транзакційні питання про статус замовлення, наявність продукту або інформацію про доставку. З цим впораються чат-боти.

Ми побачимо, як компанії відходять від виїзних презентацій

Спостерігається тенденція до віддаленої роботи. Для багатьох, якщо не для більшості підприємств, дистанційна робота у 2020 році перетворилася з новинки на необхідність. Дослідження Gather показало, що минулого року орієнтовно 88% компаній перевело своїх співробітників на віддалений формат роботи. Це ж дослідження також показало, що приблизно 97% організацій скасували робочі відрядження. 

Що це означає для продавців? Успіх продажів у 2020 році багато в чому залежав від здатності швидко адаптуватися. Торговим організаціям довелося змінити свої процеси, стратегії та методології, щоби вони відповідали постійно мінливому ландшафту продажів.

Побудова взаєморозуміння та тривалих відносин стане ще важливішою

У 2020 році стало більше клієнтів, і всі вони добре розбираються в хитрощах, тактиці й маневрах продавців. Успіх торгових представників буде прямо залежати від взаєморозуміння та вибудовування довірливих відносин із потенційними клієнтами. 

Встановлення очікувань за допомогою OKR

Встановлення OKR та інформаційних панелей матиме значення для більшого числа людей через віддалену роботу. Віддалена робота пов’язана з безліччю проблем, перешкод і чинників, що відволікають. Компаніям і віддаленим продавцям може бути складніше зосереджуватися на завданні та працювати ефективно. 

Отже, у 2021 році торговим організаціям необхідно буде зробити все можливе, щоб їхні представники не збилися зі шляху. Ключовим моментом буде визначення очікувань за допомогою OKR і підтримка цих зусиль за допомогою правильних інструментів.

Великий бізнес уже багато років керує цілями та ключовими результатами (OKR), а в малих і середніх підприємств просто не було таких можливостей. Але за віддаленої роботи OKR – кращий спосіб побачити, що завдання, які ви виконуєте, важливі для загальних цілей вашої компанії. 

Емпатія буде ключовим чинником 

З огляду на те, що підприємства закриваються безпрецедентними темпами, а люди отримують серйозні особисті травми у 2020 році з огляду на темпи росту Covid-19, та карантину, включення емпатії в процес продажів стає обов’язковим.

Висновок: Бізнес-середовище змінилося й буде змінюватися, незважаючи ні на що. Продавці, які успішно зайдуть на ринок у 2021 році, будуть у курсі проблем, з якими стикаються їхні потенційні клієнти, чуйно сформулюють ці проблеми й нададуть конструктивні рішення для створення та підтримки зростання. 

Читати також –  

Олена Ворожейкіна, Promenu: Як омніканальна модель зберегла продажі в період локдауну


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку