Effie Ukraine-2020: кращі рекламні кампанії в рітейлі

Effie Ukraine-2020: кращі рекламні кампанії в рітейлі

22.12.2020 07:45
  1503
Дарія Осіїк

Нагороди Effie Ukraine за кращі комунікаційні кампанії отримали Rozetka, Нова пошта, McDonald’s, Сільпо та Люксоптика.

Читати російською

Нещодавно були визначені переможці престижної премії Effie Awards Ukraine 2020 за кращі рекламні та маркетингові кампанії, серед яких були й представники української роздрібної торгівлі. RAU пропонує ознайомитись з рітейлерами-переможцями цього конкурсу.

Нова пошта

Комунікаційна компанія Нова пошта “Марафон для всіх” отримала відразу три нагороди: золото у номінації “Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні. NEW”, золото у номінації “PR, корпоративна репутація” та бронзу у номінації “Topical Marketing (Current Events). NEW.”

Навесні 2020 року Нова пошта потребувала репутаційний проект, який міг втримати в медіаполі тему бігових марафонів, але не викликав би у аудиторії відторгнення через інші пріоритети. Тож компанія вирішила підняти образ марафонця на новий рівень – як того, хто долає не кілометраж, а дистанцію довжиною в усе життя.

Нова пошта зібрала 500 історій тих, хто не може з різних обставин здолати звичайний марафон, але щодня сміливо долає життєвий марафон. У день забігу, який відбувався онлайн по всій країні, 500 кур’єрів Нова пошта здолали дистанцію за тих, хто не міг бігти і доставили їм медалі. Ця комунікаційна кампанія охопила понад сім мільйонів контактів, ролик проекту отримав майже 500 000 переглядів та 82% позитивних відгуків. Сотні українців висловили бажання здолати наступний марафон за тих, хто не може бігти.

Rozetka

Соціальний проєкт компанії Rozetka з допомоги одиноким пенсіонерам під час весняного локдауну отримав бронзу у категорії “Електронна комерція” та бронзу у категорії “Positive Change – Social Good: Brands. NEW.”

Під час пандемії Rozetka, як найбільший онлайн-рітейлер України, вирішила перетворити свою найбільшу комерційну перевагу – сайт із 2,5 млн відвідувачів на день – у ефективний інструмент допомоги. Самотні пенсіонери опинились у найбільшій зоні ризику ускладнень від коронавіруса, тож Rozetka разом із фондом Життєлюб та Нова пошта вирішили захистити їх у момент найбільшої небезпеки – під час виходу в магазин. За 72 години на сайті рітейлеру було створено набір допомоги для Ба і Ді – набір з продуктів першої необхідності, яких вистачає одиноким пенсіонерам на 14 днів. Компанія закликала людей “підвісити” продуктові набори, і лише за 2 днів отримали 10 000 “підвішених” пакунків. Загалом 60 000 наборів було доставлено пенсіонерам у 24 містах України. Проєкт охопив понад 2,1 млн контактів та отримав згадку бренду 99% у 127 сюжетах та публікаціях. Rozetka увійшла у топ-3 бренди, які піклувалися про українців під час пандемії.

Сільпо

Проект Сільпо #ГероїМогоДня отримав золото у номінації “PR, корпоративна репутація”, срібло у номінації “Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні. NEW” та бронзу у номінації “Positive Change – Social Good: Brands. NEW.”

Під час пандемії 99,8% працівників Сільпо продовжили свою роботу у звичному режимі. Люди почувалися наляканими і розгубленими, відчуваючи при цьому велику відповідальність. Сільпо хотів підтримати своїх працівників та підкреслити їхню цінність у цей період. Так з’явився проєкт #ГероїМогоДня, який одним з перших вивів у комунікацію героїв нового часу – героїв без плащів, але в масках, і запустив всеукраїнську хвилю вдячності людям, які продовжили працювати в карантин. Більше 1,2 млн переглядів зібрав ролик із подякою героям від топ-менеджменту Сільпо, понад 100 українських компаній продовжили флешмоб подяки, а загальна кількість “дякую” героям сягнула позначки понад 40 000. Проект охопив 34,5 млн контактів з нульовими вкладеннями у 100% медіа та 88% згадок Сільпо, отримав підтримку КМДА та у 4,7 разів збільшив згадуваність Сільпо у порівнянні з минулим роком.

McDonald’s

Комунікаційна кампанія McDonald’s “Дітям без Батьків ніяк” була нагороджена золотом у номінації “Кампанії з короткостроковим ефектом”. 

Цим проектом компанія, яка завжди підтримувала сімейні цінності, хотіла донести, що перебування батьків разом з дитиною під час хвороби сприяє її кращому одужанню, та зменшує посттравматичний стрес у батьків. «Дітям без Батьків ніяк» – це аксиома, з якою годі й сперечатися та яка резонує кожному. Ця багаторівнева кампанію досягла феноменальних результатів лише за місяць – 7 300 000 грн на створення комфортних умов для сімей у тяжких обставинах.

Також McDonald’s отримав срібну нагороду у номінації “Запуск продукту/сервісу” за створення Українських бургерів та спеціальної комунікаційної платформи.

Просування українських бургерів видбувалось на комунікаційній платформі «Українцем бути круто». На початку була запущена кампанія зі співачкою Аліною Паш, чий стиль поєднує хіп-хоп та українське етно. За її участю було знято відео кліп, трек для якого написала сама співачка. Далі з’явився ролик «Бургери звучать» – міні-мюзікл, де в сучасний електронний трек вплетено традиційні українські інструменти. 

Люксоптика

Український рітейлер Люксоптика отримала золото у номінації “Ребрендинг” за рекламну кампанію Glasses Glasses Glasses. 

Завдяки ребрендингу Люксоптика почала сприйматись не просто як магазин люксових окулярів чи аптека, а як справжній супермаркет зі своєю унікальною мовою та стилем комунікації. Для цього було реалізовано іміджеву та продуктову кампанії. Результат  – більша лояльність вже існуючих клієнтів, симпатія нової аудиторії, збільшення продажів окулярів власної торгової марки, а також суттєве підвищення рівня бажаючих регулярно перевіряти свій зір.

Читати також – 

Чортова дюжина: рітейлери в топ-50 компаній України за версією журналу Власть денег


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку