Огляд новин drogerie&beauty: Makeup, Eva, Watsons, Mon Cherі, Люксоптика та аптеки D.S.
Відкриття нових магазинів Makeup, Люксоптики та Mon Cheri, нагороди мережі Eva й мережі аптек D.S. та інші новини.
Makeup відкрив перший офлайн-магазин у Києві
Найбільший в Україні онлайн-рітейлер косметики та парфумерії відкрив свій перший фізичний магазин у Києві, а незабаром планує запуск власного шоу-руму в Польщі. Перша офлайн-точка компанії розпочала роботу в столичному торгово-розважальному центрі Атмосфера. Загальна площа магазину склала близько 260 кв. м, а площа торгового залу – понад 230 кв. м.
Тут компанія втілила концепт шоу-руму, представивши ті продукти й бренди, які клієнту бажано побачити і спробувати перед покупкою. Зокрема, представила провідні торгові марки luxury-сегменту, нішеву парфумерію, цікаві та рідкісні бренди косметики з догляду за обличчям, волоссям і тілом. В цілому на старті роботи магазину в його асортименті представили понад 4000 товарів усіх основних категорій – парфумерія, косметика з догляду за обличчям, тілом, професійні продукти для волосся, продукти для чоловіків та аксесуари.
За інформацією компанії, зараз мережа працює над подібним проектом в Європейському союзі, і незабаром планує відкриття шоу-руму Makeup в столиці Польщі Варшаві.
У львівському Епіцентр відкрився магазин косметики Mon Cheri
У Львові після масштабної реконструкції відкрився оновлений торговельний центр Епіцентр за адресою вул. Городоцька, 302. У ньому вперше представлено новий формат магазину косметики «Мон Шері» (Mon Cheri), який група компаній Епіцентр розвиває вже два роки.
У новому магазині змінився не тільки дизайн та обладнання, клієнтам запропоновано косметичні бренди, що не представленні в інших роздрібних мережах: починаючи від балійської косметики, і до чоловічих брендів, які наразі можна придбати лише в барбер-шопах. Також в оновленому форматі Mon Cheri зробили зручну навігацію, розставили продукцію за секторами, зменшили висоту торговельного обладнання, що дозволяє візуально зовсім інакше представити продукцію в магазині.
Перший магазин Mon Cheri в мережі Епіцентр відкрився у 2018 році у Києві в ТЦ на проспекті Бандери. На даний момент мережа Mon Cheri налічує 12 магазинів. Найближчим часом в оновленому форматі відкриються магазини в Запоріжжі та Хмельницькому.
Люксоптика відкрила два нових магазини
У листопаді національна мережа Люксоптика відкрила відразу два нових об’єкти – у Києві та Кам’янському Дніпропетровської області.
Сучасна студія сонцезахисних окулярів MY I by Luxoptica відчинила свої двері у київському ТЦ ЦУМ. У новому просторі з сучасним дизайном представлені популярні моделі окулярів таких відомих брендів як Tom Ford, Chopard, Jimmy Choo, Prada, Miu Miu та інші. Також відвідувачі MY I by Luxoptica можуть придбати тут eyewear-аксесуари.
Ще один магазин Люксоптика з кабінетом лікаря відкрився у місті Кам’янському за адресою просп. Свободи, 51. Тут гості мають змогу:
- Перевірити зір.
- Отримати рецепт для окулярів або контактних лінз.
- Навчитися правильно користуватися контактними лінзами та підібрати засоби догляду за ними.
- Приміряти стильну оправу.
- Замовити виготовлення окулярів з оптичними лінзами будь-якої складності.
- Обрати сонцезахисні окуляри світових та українських брендів.
ВТМ Лінії магазинів EVA отримали дві нагороди PrivateLabel 2020
У лістопаді в Києві відбулася XII міжнародна бізнес-конференція PrivateLabel 2020: «Рітейлер та виробник – курс на розвиток», в якій взяли участь понад 300 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж і постачальників України, Європи та ближнього зарубіжжя. Для Лінії магазинів EVA участь в цьому престижному форумі рітейлерів і виробників ознаменувалася перемогою товарів власних торгових марок компанії відразу в двох номінаціях.
Першу нагороду у номінації «За внесок у розвиток товарної категорії» отримала ТМ Crazy MO. Другу нагороду в номінації «Прорив року» отримали підгузки ТМ Lucky Pin.
EVA отримала нагороду ООН за допомогу опорним лікарням,
які рятують пацієнтів з COVID-19
Проект допомоги 242 опорним лікарням Лінії магазинів EVA отримав нагороду конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку – 2020» в категорії «Подолання COVID-19», організованого представництвом Глобального договору ООН в Україні.
У період оголошення тотального карантину в Україні в зв’язку з епідемією COVID-19 Лінія магазинів EVA, розуміючи важливість допомоги медикам, які першими зустрічають і рятують коронавірусних хворих, організувала проект допомоги опорним лікарням по всій країні.
Було визначено максимальні витрати дезінфікуючих засобів, і визначено кількість товару, яке необхідно в місяць карантину для кожної лікарні. Для цього співробітники Лінії магазинів EVA вивчили відповідні нормативи Міністерства охорони здоров’я і з’ясували реальні потреби в коштах гігієни та дезінфекції кожної лікарні, враховуючи кількість лікарняних місць і медичного персоналу. За цими даними в розподільному центрі компанії в Київській області сформували унікальні набори необхідних товарів і завдяки Нова пошта ці посилки доставили в лікарні.
Всього компанія виділила і розіслала 242 українським лікарням:
- – більше 4000 кг прального порошку;
- – 3000 л антисептика і рідкого мила;
- – понад 2500 л гелю для туалету;
- – 2000 л універсального миючого засобу;
- – 25000 л білизни.
Найбільші посилки були доставлені в лікарні Одеської, Львівської, Запорізької та Дніпропетровської області.
Щоб реалізувати проект грунтовно і максимально оперативно, до колаборації залучили також благодійний фонд «Коло» та Нова пошта.
Мережа аптек «D.S.» стала членом Асоціації рітейлерів України
Мережа “D.S.”, яка входить до лідерів українського аптечного ринку – приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Мережа “D.S.” – це впізнавана мережа сучасних аптек із професійним підходом, гарантією якості, доступними цінами та онлайн-послугами. Карткою клієнта користуються понад 1 мільйон споживачів у 70-ти містах 12-ти областей України. Під брендом “D.S.” працює 270 аптек, 50 із яких – франчайзингові.
Повага, людиноцентричність, професіоналізм, розвиток, відповідальність – корпоративні цінності, які компанія втілює у своєму фаховому ставленні до якості ліків та послуг, до клієнтів, працівників, партнерів.
Відкрилась 50-та франчайзингова аптека мережі D.S.
Ювілейна п’ятдесята аптека-франчайзі з’явилася у місті Кам’янці-Подільському, ставши 15-м структурним підрозділом місцевої компанії ПП “Медобори ФАРМ”. Франчайзингові заклади мережі аптек D.S. вже працюють у семи областях: Львівській, Київській, Хмельницькій, Миколаївській, Чернівецькій, Закарпатській і Дніпропетровській. Цього року розпочали роботу десять аптек D.S., а картку клієнта отримало близько 10 000 осіб. Наступного року планується відкриття щонайменше 25 нових закладів.
Мережа аптек D.S. розвиває напрямок франчайзингу з 2016 року. Співпраця за франчайзингом можлива як для новостворених аптечних закладів, так і для діючих аптек чи аптечних мереж.
Мережа аптек D.S. здобула дві відзнаки за товари власної торгової марки
На XII міжнародній бізнес-конференції Private Label 2020: «Рітейлер та виробник – курс на розвиток» мережа аптек D.S. (ТОВ Маркет Універсал) отримала нагороди одразу в двох номінаціях: «Вибір року у фармацевтичній галузі» та «Інновація року у фармацевтичній галузі»
Відзнаку «Вибір року» мережа аптек D.S. здобула за косметику власної торгової марки «Arbor Vitae» (у перекладі з латини означає «дерево життя»), лінійку якої розвиває від 2019 року в рамках корпоративного проекту Private Label.
Друга нагорода «Інновація року» – за комплект пристроїв для видалення кліщів (країна-виробник – Білорусь). Це інноваційний пристрій, який допоможе легко, безпечно і безболісно видалити кліща навіть у важкодоступних місцях на тілі. Його використання зводить до мінімуму можливість заразитися хворобами, які переносять кліщі.
Загалом асортимент товарів власної торгової марки в аптеках D.S. уже налічує понад 150 медико-фармацевтичних продуктів для дорослих та дітей, необхідних у домашній аптечці чи на косметичній поличці.
Читайте також –
Огляд новин drogerie&beauty: Brocard, EVA, L’Oréal, Avon, Aromateque та інші