
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Віце-президент з глобального бізнесу Google Джейсон Сперо розповів про зміни споживчої поведінки в період пандемії коронавірусу, і виділив кілька можливостей для залучення клієнтів за рахунок онлайн-реклами.
Цей матеріал доступний російською мовою
З початку 2020 року наше життя сильно змінилося. Під час карантину клієнти і компанії частіше використовували технології, а рітейлери збільшували присутність в інтернеті. За останні півроку споживча поведінка змінилася, причому багато тенденцій, швидше за все, затримаються надовго.
Покупці стали ретельніше планувати похід в магазини, тому хочуть отримувати інформацію про асортимент в реальному часі. Інтерес до товару в наявності по всьому світу зріс більш ніж у вісім разів. При цьому локальні покупки стали набагато важливіше: запити зі словами «в наявності поруч» стали популярнішими більш ніж в два рази у всіх країнах. Тому рітейлери збільшують присутність в інтернеті, щоб охопити клієнтів, які особисто приходять за покупками.
Нове дослідження Google показує, що під час пандемії користувачам стало не так важливо, де купувати – в інтернеті чи в офлайні. 73% покупців не роблять різниці між онлайн- і офлайн-покупками, тоді як до кризи цей показник становив 65%. Також прискорився перехід на digital-рішення, а продажі через інтернет зросли.
Ось кілька порад для рітейлерів, які хочуть використовувати нову реальність і онлайн-рекламу для підвищення продажів.
Дослідження Google показало, що в 2024 році 78% покупок буде як і раніше припадати на звичайні магазини. Щоб магазини пропонували клієнтам безконтактні покупки, Google додала функцію отримання замовлення з вулиці в рекламу місцевих рітейлерів.
Мережа магазинів товарів для ремонту Castorama – якраз та компанія, яка запропонувала клієнтам отримання замовлення на вулиці під час карантину. Фахівці Castorama оновили профіль компанії в сервісі «Google Мій бізнес» і почали використовувати рекламу місцевого асортименту. В результаті кількість онлайн-продажів за два з половиною місяці зросла в десять разів.
Функція «забрати пізніше» для реклами місцевого асортименту робить процес ще більш гнучким. Якщо товару зараз немає, його можна отримати через кілька днів.
В локальних кампаніях Google є атрибути для опису послуг. Наприклад, ресторани можуть вказати, що пропонують вечерю в закладі або їжу на виніс. Ця інформація буде видна в рекламі для користувачів Google Пошуку.
Скоро будуть додані атрибути для покупок в магазині та замовлення з вулиці. Клієнти зможуть отримувати інформацію в мережі й відправлятися в магазини, тільки коли впевнені, що там є потрібний товар.
Власники магазинів і ресторанів зможуть автоматично оптимізувати пошукову рекламу, вказуючи мету «продаж в магазинах». Інтелектуальне призначення ставок в цьому випадку працює так само, як для онлайн-конверсій і відвідувань магазину.
Джерело: thinkwithgoogle.com
Читайте також –
Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс