Новини логістики та e-commerce: розширення мережі Rozetka, нововведення Glovo, підсумки роботи Raketa і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: розширення мережі Rozetka, нововведення Glovo, підсумки роботи Raketa і багато іншого

03.12.2020 08:00
  1022
Костянтин Симоненко

Відкриття нових точок видачі і флагманського магазину Rozetka, Нова пошта та ЕКО-маркет стали новими партнерами Zakaz.ua, Glovo запустив швидку кур’єрську доставку третього покоління, а також інші новини сфери логістики та e-commerce.

Цей матеріал доступний російською мовою

Zakaz.ua підключив нового партнера в Києві – ЕКО маркет

З 2 грудня сервіс доставки Zakaz.ua починає доставляти продукти зі всеукраїнської мережі супермаркетів ЕКО маркет в Києві, яка займає шосте місце в країні за кількістю торговельних точок. Замовити товари можна на сайті eko.zakaz.ua, а також в мобільному додатку. Асортимент інтернет-магазину налічує понад 15 000 одиниць.

Сервіс почав працювати на базі двох магазинів: перший знаходиться за адресою вул. Жилянська, 107, другий – вул. Закревського, 12. Вартість доставки кур’єром до дверей будинку або офісу становить 69 грн, якщо вага продуктів не перевищує 40 кг. У грудні доставка з ЕКО маркет для всіх користувачів буде безкоштовною, якщо вартість покупок становить більше 700 грн.

Попутно з 27 листопада Zakaz.ua розширив можливості доставки в Миколаєві з супермаркету мережі Novus, який знаходиться на вул. Космонавтів, 83 А. До сих пір Zakaz.ua працював з цією мережею тільки в столиці.

З листопада український сервіс доставки продуктів Zakaz таже почав роботу в Узбекистані. Таким чином, сервіс працює вже в 15 містах України, а також в Молдові (Кишинів) і Узбекистані (Ташкент).

Одночасно з листопада Zakaz.ua додав ще одну опцію доставки продуктів: тепер клієнти компанії можуть забрати покупки в одному з 7400 відділень Нова пошта по всій Україні. Зараз замовлення можна отримати при покупці продуктів тривалого терміну зберігання в супермаркеті Novus.

Сервіс Glovo запускає Q-Commerce – швидку кур’єрську доставку третього покоління

Як повідомили RAU в компанії, Q-Commerce або Quick-Commerce («швидка комерція») – це концепція миттєвої доставки товарів щоденного споживання і продуктів харчування, яка здійснюється менш ніж за 30 хвилин.

Про запуск нового бізнес-підрозділу Q-Commerce в Іспанії було оголошено 27 листопада. Напрямок Q-Commerce працює не тільки з ресторанами і супермаркетами, а дозволяє замовити що завгодно: від іграшок і музики до книг, квітів, косметики та медикаментів.

Даніель Алонсо, глобальний директор Q-Commerce в Glovo, зазначає, що поширення нового сервісу в інших країнах Європи, Східної Європи та Африки відбудеться протягом наступних 12-ти місяців.

Тим часом в Україні сервіс Glovo почав роботу в Хмельницькому. За два роки присутності на українському ринку сервіс доступний вже для жителів 28 міст.

Rozetka відкрила 75-ю точку видачі і новий флагман в Дніпрі

У листопаді 2020-го найбільший гравець українського ринку електронної комерції відкрив дев’ять нових точок видачі. Як повідомила на своїй Facebook сторінці Олена Распутная, фахівець з маркетингу Rozetka, за підсумками листопада загальна кількість магазинів і точок видачі Rozetka досягла 75-ти в 25-ти містах України.

Так, зокрема, було відкрито дві нові точки видачі в Хмельницькому на вул. Кам’янецька 21, ТГРК Либідь Плаза і вул. Трудова, 6 А, ТРЦ WoodMall, і ще дві в Херсоні: пр-т. Ушакова, 45 (кінотеатр Україна) і вул. Некрасова, 29 (перехрестя вул. Некрасова і пр-ту 200 років Херсону). Ще одна точка з’явилася в центрі Одеси за адресою вул. Преображенська, 45. Фіналізувала парад відкриттів листопада точка видачі в Дніпрі, на вул. Панікахи, 61. Таким чином, в Дніпрі працюють вже вісім точок видачі. Всі вони традиційно обладнані примірочними. Нещодавно в Дніпрі був також відкритий ще і флагманський магазин площею 1500 кв. м, про що докладніше можна прочитати тут.

До Місяця і назад: сервіс Raketa підвів підсумки року роботи

Сервіс доставки Raketa підготував інфографіку про те, чого за рік досягли «помаранчеві рюкзачки».

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, про поточні масштаби діяльності сервісу доставки можна судити з наступних цифр: кур’єри подолали понад 3 млн кілометрів, що приблизно відповідає чотирьом подорожам на Місяць і назад; доставлено 2300 тонн їжі і 215 000 літрів напоїв; зекономлено понад 2 млн годин на приготуванні їжі. Детальніше про це можна дізнатися з інфографіки, представленої нижче.

Нагадаємо, український сервіс доставки Raketa запустився ще в березні 2018 року, але довгий час він був доступний тільки в Дніпрі. 11 листопада 2019 року сервіс Raketa запустили в Києві, почавши зі столиці всеукраїнську експансію.

Всього за рік сервіс активно розширився, покривши 26 міст, включаючи 17 обласних центрів. За цей час було підключено понад 3000 партнерів, серед яких – McDonald’s, KFC, Пузата Хата і багато інших. Вже незабаром сервіс Raketa планує вийти за межі України. У планах на 2021 рік – запустити доставку в десяти нових країнах.

Makeup запустив онлайн-магазин у Франції

До 14-ти країн, в яких працює онлайн-рітейлер Makeup, приєдналася Франція. Makeup.fr пропонує клієнтам континентальної Франції, Корсики і Монако вибір з більш ніж 77 000 продуктів від понад 2000 брендів різних beauty-напрямків.

Про це RAU повідомили представники компанії. «Щомісяця понад мільйон клієнтів отримують свої замовлення, а тепер до них приєднуються і мешканці Франції, адже подібний вибір beauty-товарів навіть в столиці краси і моди жоден з гравців ринку не пропонує», – йдеться в повідомленні компанії. Максимально комфортну процедуру доставки і отримання замовлень, що так важливо в умовах, які склалися зараз у світі, Makeup забезпечує в партнерстві зі службою доставки Collisimo.

Рітейлер працює в Італії, Угорщини, Польщі, Чехії, Словаччини, Німеччини. Станом на 2019 рік Makeup вдалося увійти в топ-20 світових beauty-онлайн-платформ за обсягом трафіку. Мета компанії стати лідером в онлайн-торгівлі косметичною продукцією в Європі.

Фокстрот пропонує сервіс оплати покупок через чат-бот в Viber

Торгова мережа увійшла в «пул» українських компаній, які підключили нову платформу для оплати товарів і послуг за допомогою Google Pay або іншого мобільного гаманця.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, Фокстрот став одним з перших, хто підключився до нової опції для оплати товарів і послуг за допомогою чат-бота Chatbot Payments, запущеного 19 листопада Rakuten Viber.

Такий спосіб оплати підійде в першу чергу тим, хто звик оформляти покупки всього в кілька кліків за допомогою віртуального гаманця (Apple Pay / Google Pay) зі смартфона.

«Ми дуже раді бути серед компаній, які одними з перших готові надати сучасний платіжний сервіс від компанії Rakuten Viber. Тепер наші клієнти зможуть легко і безпечно оплачувати покупки за допомогою Viber Chatbot Payments, як в роздрібних магазинах, так і при інтернет-замовленнях», – зазначив Євген Кречетовіч, начальник CRM-служби бренду Фокстрот.

Також в компанії додали, що дана функція зручна і для продавця-консультанта фізичної точки продажів. Єдина умова: наявність у клієнта авторизованого чат-бота FOXTROT, оскільки саме від його імені клієнту буде приходити повідомлення на оплату. Якщо чат-бота у клієнта немає, продавець запропонує відсканувати QR-код для його установки, і далі – здійснити оплату. Вся конфіденційна інформація, пов’язана з платежами, зашифрована і недоступна іншим чат-ботам, Viber або третім особам.

Як повідомлялося раніше, даний сервіс буде доступний тільки користувачам в Україні. В 2021 році Chatbot Payments планують запустити і в інших країнах.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: СТМ від Rozetka, доставка від OLX, результати Glovo і багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку