Rozetka відкрила в Дніпрі флагманський магазин площею майже 1500 кв. м (+фото)

Rozetka відкрила в Дніпрі флагманський магазин площею майже 1500 кв. м (+фото)

12.11.2020 07:30
  1069
rau

Після Києва та Одеси лідер інтернет-торгівлі України відкрив ще одну масштабну торгову точку: магазин у Дніпрі на вулиці Ламана, 2, в районі ТРЦ МОСТ-сіті, навпроти цирку.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, технічне відкриття об’єкта відбулося 6 листопада, тобто магазин вже тиждень видає замовлення й продає товари з вітрини. З 12 по 15 листопада планується урочисте відкриття з приємними бонусами, знижками та подарунками для клієнтів.

Площа нового магазину – близько 1430 кв. м, торговий зал – понад 1000 кв. м. Новий флагман дуже схожий за концепцією на супермаркети Rozetka в Києві на Почайні та в Одесі у ТРЦ FontanSky.

У магазині представлений широкий асортимент товарів у різних відділах: IT, Телефони та планшети, Ноутбуки та комп’ютери, Аксесуари, Телевізори, Дрібна побутова техніка для дому і Товари для краси, Велика побутова техніка, Іграшки та товари для дітей, Побутова хімія, Товари для тварин, Косметика, Продукти, Алкогольний відділ.

Всього пропонується понад 1000 товарних категорій і приблизно 50 000 одиниць товару. Також у торговій точці працює сервісний стенд, де можна вирішити будь-яке питання або повернути товар, кредитна зона, в якій можна оформити кредит на будь-який товар, окремі експрес-каси та зручні примірочні з дзеркалами.

Стати в чергу можна легко за допомогою терміналів чек-інів, ввівши на екрані номер замовлення або номер телефону. Або за допомогою мобільного додатку, встановивши його на свій смартфон.

У магазині є і своя унікальна фішка – яскравий банер на видачі.

Графік роботи нового магазину понеділок – субота з 10 до 21.00, неділя з 10 до 18.00.

Читайте також –

Не пустити Amazon: Rozetka запускає франшизу і планує відкрити мінімум 1000 точок видачі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  143
Усі новини ринку