Святковий сезон в рітейлі: топ-5 трендів поведінки споживачів
Цей рік став справжнім викликом для всього роздрібного бізнесу. Крім змін, викликаних обмеженнями влади, рітейлерам довелося кардинально перебудовувати ланцюжки поставок і пропонувати клієнтам новий споживчий досвід. Що торговим мережам потрібно враховувати, плануючи “високий сезон” в коронавірусний 2020-й.
Цей текст доступний також російською мовою
Пандемія сильно вплинула на поведінку споживачів. Але в будь-якому випадку новорічні свята – сезон підвищеного попиту, коли дуже важливо підтримувати контакт з покупцями. Google проаналізував споживчу поведінку на підставі даних про мільйони людей, які щодня шукають товари в інтернеті, і виділив п’ять нових тенденцій, що допоможуть рітейлерам підготуватися до святкового сезону:
- Кіберпонеділок довжиною в місяць
У цьому році покупці стали заздалегідь шукати вигідні пропозиції до свят через обмеження бюджету. В кінці серпня 27% опитаних користувачів з США сказали, що вже розпочали покупки до свята, а в червні цікавість до найліпших за ціною пропозицій виріс по всьому світу на 60% в порівнянні з попереднім роком.
2. Нові користувачі освоюють інтернет
Багато людей вперше пробують цифрові сервіси та роблять покупки через інтернет. Це довгострокова тенденція. Більше половини опитаних вперше спробували якийсь новий сервіс, а в травні кількість запитів «найкраща доставка продуктів» (best grocery delivery) зросла на 700% в порівнянні з попереднім роком.
3. Покупці перевіряють наявність товарів онлайн
Споживачі стали часто шукати інформацію в інтернеті і користуватися нею перед походами в магазини. Запит «онлайн-покупки мода» став на 600% популярніший, ніж рік тому, а за даними за травень, кількість запитів про доступність товарів поруч виросло більш ніж в два рази у порівнянні з минулим роком.
4. Цінності і місії брендів важливі
Люди намагаються підтримувати місцеві компанії і вибирати мережі, які поділяють цінності споживачів. Так, 46% учасників опитування з США погодилися з твердженням «я спеціально намагаюся робити покупки в компаніях, які поділяють мої цінності». Кількість запитів про підтримку місцевих компаній по всьому світу виросло більш ніж в 2000 разів у порівнянні з минулим роком.
5. Інтерес до нового доповнює лояльність
Купуючи в інтернеті, споживачі вибирають нові бренди, якщо продавці пропонують потрібні товари. Однак багато хто робить вибір на користь знайомих варіантів. Наприклад, під час пандемії майже третина споживачів в США вибирали бренди, у яких раніше нічого не купували. Але коли мова йде про магазини, 35% опитаних вибирають тільки знайомі варіанти.
Джерело: Thinkwithgoogle.com
Читайте також –
Новини fashion-рітейлу за місяць: Intertop, LC Waikiki, LPP Group, MD Fashion, GAP та інші