Головна > Новини > Відкриття > Новини fashion-рітейлу за місяць: Intertop, LC Waikiki, LPP Group, MD Fashion, GAP та інші
Новини fashion-рітейлу за місяць: Intertop, LC Waikiki, LPP Group, MD Fashion, GAP та інші

Новини fashion-рітейлу за місяць: Intertop, LC Waikiki, LPP Group, MD Fashion, GAP та інші

Intertop нарощує частку мультиканальних продажів, Sinsay збирається відкрити новий флагман у Києві, американський бренд GAP має намір піти з Європи, а MD Fashion і Ultra Group планують розширення торгових мереж в Харкові.

Цей матеріал доступний російською мовою

Sinsay

В рамках розпочатої в середині цього року масштабної реновації столичний ТРЦ Аладдін підсилює свій tenant-mix. Зокрема, вже навесні наступного року тут відкриється флагманський магазин Sinsay на лівому березі Дніпра. Бренд Sinsay, що входить до польської групи компаній LPP, уклав угоду з ТРЦ Аладдін про відкриття магазину, загальна площа якого складе близько 1500 кв. м. Асортимент торгової точки включатиме одяг, взуття, прикраси, аксесуари та косметику як для дорослих, так і для дітей.

Intertop

В умови пандемії коронавірусу fashion-рітейлер Intertop збільшив частку мультиканальних продажів до 37%. Про це в інтерв’ю виданню AllRetail розповіла маркетинг-директор Intertop Ukraine Марія Самплавська. «Керуючись світовим досвідом, ми для себе визначили, що найбільш ефективний підхід – це поєднання зручності й швидкості покупки онлайн з перевагами офлайн-шопінгу. Таким чином, межі між діджитал-платформами і традиційними цегляними магазинами зникають, а клієнти переходять з одного каналу в інший. Істотну частку наших продажів складають саме мультиканальні сценарії, при здійсненні яких задіяний сайт, додаток та інше. У цьому році на них припало 37%. Для порівняння: в 2019 році цей показник склав 26%», – підкреслила Самплавська.

Вона також зазначила, що компанія уважно аналізує свої продажі, фіксуючи й інші значущі зміни на ринку fashion-рітейлу. Наприклад, в зв’язку з коронакризою значно зросла частка продажів дитячих товарів і брендів преміум-сегменту. За словами топ-менеджера Intertop, підвищений інтерес до преміальної продукції пояснюється двома ключовими факторами. По-перше, важливу роль відіграє емоційна складова придбання дорогого одягу чи взуття: люди розглядають купівлю преміум-брендів як спосіб підняти настрій, відчути контроль над нестабільною ситуацією. «А по-друге, спалах пандемії викликав занепокоєння щодо майбутнього. В таких умовах безперечно виграють бренди зі стійкою і етичною модою», – сказала Самплавська.

Mida

Українська взуттєва мережа Mida стала членом Асоціації рітейлерів України. Компанія, яка об’єднує понад 110-ти магазинів в країні, реалізує продукцію однойменної взуттєвої фабрики. Остання розташована в Запоріжжі й спеціалізується на виробництві чоловічого, жіночого та дитячого взуття з натуральної шкіри. Мережа фірмових магазинів Mida, заснована в 2000 році як фабричні торгові точки, пропонує широкий асортимент взуття для всієї родини. Фірмові магазини розташовані у всіх великих містах України. Компанія також розвиває власний онлайн-магазин mida.shop, асортимент якого перевищує 5000 найменувань товарів.

MD Fashion

Група MD Fashion орендувала більше 1000 кв. м для відкриття магазинів у споруджуваному в Харкові торгово-розважальному центрі Nikolsky, запуск якого заплановано на березень 2021 року. Про це RAU повідомила прес-служба компанії Budhouse Group, яка виступає девелопером ТРЦ Nikolsky. Згідно з повідомленням, група MD Fashion має намір відкрити в ТРЦ магазини Calvin Klein, Under Armour, Tommy Hilfiger і Steam&Walker. Зокрема, бутик Calvin Klein займе площу в 140 кв. м на першому поверсі ТРЦ. Також на першому поверсі комплексу розміститься магазин Tommy Hilfiger площею 178 кв. м. Мультибрендовий магазин Steam&Walker буде займати 395 кв. м площі на другому поверсі, а спортивний бренд Under Armour – 310 кв. м на третьому поверсі ТРЦ.

Нагадаємо, MD Fashion – один з лідерів українського ринку рітейлу модного одягу, взуття та аксесуарів. Торгова мережа групи представлена не тільки в Україні, але й в Казахстані. В цілому вона об’єднує понад 140-ка магазинів. У портфель брендів MD Fashion входять Tommy Hilfiger, Diesel, Gant, Oodji (OGGI), Аccessorize, G-Star Raw, Replay, Pepe Jeans, Monsoon та інші.

Ultra Group

Договори оренди приміщень для відкриття своїх магазинів в ТРЦ Nikolsky також підписав інший великий український fashion-рітейлер – Ultra Group. Тут компанія має намір відкрити торгові точки під брендами Boss і Ultrashop. За даними девелопера, обидва магазини будуть розташовані на першому поверсі торгового центру. Зокрема, загальна площа бутика німецького бренду Boss складе 264 кв. м. Що стосується магазину Ultrashop, то він займе 366 кв. м.

Відзначимо, що перший мультибрендовий магазин Ultrashop в Україні не так давно розпочав роботу в столичному ТРЦ Retroville. Це новий проект української компанії Ultra Group, яка представляє в країні такі міжнародні fashion-бренди як Levi’s, Guess, Baldinini, Karl Lagerfeld, Boss by BOSS, HUGO і Superdry. Зараз торговельна мережа Ultragroup в Україні об’єднує близько 90-та монобрендових торгових точок.

GAP

Американський рітейлер Gap Inc. оголосив про намір закрити всі магазини бренду на європейському континенті. Це рішення торкнеться близько 120-ти торгових точок. Як повідомляє Retail Detail, про це оголосили співробітникам під час віртуальної зустрічі. За даними Le Monde, всі магазини закриються до липня 2021 року. Сам бренд говорить, що він все ще розглядає низку варіантів як для збереження об’єктів, так і для розширення своєї e-commerce-діяльності. Це може бути варіант передачі частини бізнесу франчайзинговим партнерам.

Із закриттям європейських магазинів американський бренд втратить близько 3% свого обороту. У 2019-му продажі групи по цей бік Атлантики склали $539 млн при загальному виторзі у $13,3 млрд. В даний час Gap управляє майже 120-ю магазинами в Європі: у Франції, Італії та Великобританії. Відзначимо, що в Україні мережу магазинів GAP по франшизі розвиває компанія ГАП Україна, яка входить в турецьку Fiba Retail. Перший торговий об’єкт бренду в країні відкрився в 2011 році в Києві.

Мann

Торговий дім Мann відкрив новий магазин в столичному торгово-розважальному центрі Lavina Mall. Як повідомляє прес-служба консалтингової компанії NAI Ukraine, fashion-рітейлер відкрив в ТРЦ бутик датської торгової марки Fransa & B.young. Цікаво, що ця торгова точка стала вже шостим магазином торгового дому Мann в Lavina Mall. Раніше компанія також відкрила тут бутики брендів Lerros, Frank Walder, Roy Robson, Cinque і Betty Barclay.

LC Waikiki

Турецький рітейлер LC Waikiki планує відкрити новий магазин в київському торгово-розважальному центрі Blockbuster Mall. За інформацією NAI Ukraine, компанія вже підписала договір оренди приміщення в ТРЦ, однак площа майбутнього магазину і терміни його відкриття не повідомляються. Нагадаємо, зараз мережа рітейлера в Україні об’єднує 37 універмагів одягу, а вже до 2023 року компанія планує розширитися до 60-ти торгових об’єктів в країні.

Окрім LC Waikiki, Blockbuster Mall уклав договори оренди з низкою інших fashion-рітейлерів. Зокрема, тут планується відкриття торгової точки Lacoste, білизняних магазинів Calzedonia і Tezenis, а також люксових бутиків компанії One Group, в портфелі якої представлені такі міжнародні бренди як Philipp Plein, Versace, Moschino, Thomas Wylde, Tod’s, JIMMY CHOO та інші.

Читайте також попередній огляд –

Новини fashion-рітейлу: виручка H&M, нові бренди в Blockbuster та експансія FLO

 

Про автора
Виктор Нагорский

Deputy Chief Editor Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора