За тиждень до початку: що чекає учасників виставки MAPIC 2020
Рівно через сім днів почне роботу міжнародний захід MAPIC & LeisurUp, який в цьому році об’єднає не тільки учасників ринку торгової нерухомості, але й індустрії розваг.
Цей матеріал доступний російською мовою
Сам захід буде проходити два дні 17-18 листопада 2020 року на спеціально створеній для цього платформі MAPIC Digital. Головна тема MAPIC-2020 року – “Collaborative Retail: готовність рітейлу до швидких змін в новій реальності”. Нові реалії життя диктують і нові формати проведення заходів. У віртуальних Каннах на онлайн-зустрічі зберуться найбільші гравці ринку роздрібної торгівлі та девелопменту для обговорення останніх світових трендів, можливостей для розвитку.
Цього року одночасно з MAPIC відбудеться віртуальне шоу LeisurUp – новий міжнародний захід для професіоналів сфери дозвілля.
Більш ніж 50 спікерів на двох десятках онлайн-конференцій та вебінарів поділяться досвідом і знаннями про те, як винайти заново модель роздрібної торгівлі з одночасною розвагою покупців. Як забезпечити клієнтам унікальний досвід покупок в епоху прискореної діджіталізаціі, і, звичайно ж, – як трансформується ритейл під час пандемії.
Крім того, експерти і практики обговорять майбутні та наявні трансформації ТРЦ, зокрема, перетворення торгових центрів в місця “для життя”.
Щоб відкрити для себе нові бренди і поповнити ділові контакти організатори пропонують учасникам виставки, починаючи з 2 листопада, забронювати особисті онлайн-зустрічі з важливими людьми і скласти свій особистий розпорядок відвідування вебінарів і нетворкінг на загальних зустрічах. Цифрова платформа для спілкування MAPIC Digital дозволяє учасникам – де б вони не знаходилися – можливість одночасно спілкуватися один з одним, розвивати свій бізнес і обмінюватися ідеями за допомогою живого контенту і спілкування.
Крім того, всі учасники LeisurUp і MAPIC отримають безкоштовний доступ до контенту MAPIC до 31 грудня 2020 року, а це означає, що ніхто нічого не пропустить і зможе завжди переглянути пропущений під час онлайн трансляцій контент.
Читайте також –
У центрі уваги MAPIC-2019 – Retail Remixed: переосмислення просторів та місць