Brocard відкрив новий магазин у київському ТРЦ Blockbuster Mall

Brocard відкрив новий магазин у київському ТРЦ Blockbuster Mall

29.10.2020 01:21
  434
rau

Магазин площею 561 кв. м увійшов До топ-7 магазинів Brocard за розмірами й став одним з найбільш технологічно оснащених об’єктів мережі.

27 жовтня 2020 року компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин у київському ТРЦ Blockbuster Mall (проспект Степана Бандери, 36). Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий Brocard виконаний у вже традиційній для нових об’єктів мережі чорно-білій концепції. Для зручності покупців він сегментований відповідно до товарних груп – парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою й волоссям – і має продуману навігацію для максимальної зручності відвідувачів. Високотехнологічні led-панелі транслюють рекламні ролики провідних світових брендів, інформацію про акції та новинки мережі.

У новому магазині представлено більше 200 преміальних брендів парфумерії і косметики (Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). Культові бренди Chanel і Dior розташуються в «особистих апартаментах»: вони будуть представлені в корнерах – повноцінних просторах марки, де асортимент представлений максимально повно. Тут також можна буде познайомитися з декоративною лінією для макіяжу Dior Backstage, натхненною залаштунками світових подіумів і створеної креативним директором бренду Пітером Філіпсом.

Нішевій парфумерії у новому BROCARD вже традиційно виділено окремий зал. А у стильному мейкап-барі можна зробити яскраві фото під неоновою вивіскою й підібрати оптимальні б’юті-засоби за допомогою професійних візажистів.

«Відкриття Brocard у ТРЦ Blockbuster Mall важливо як для компанії, так і для ринку в цілому. Для нас це дотримання стратегії, закладеної ще в докризовий час. Ми розуміємо, що не дивлячись на вкрай складну економічну ситуацію, рух вперед триває, – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. – Для ринку це підтримка – комерційна нерухомість переживає зараз не найкращі часи, і відкриття Brocard у ТРЦ важливо для залучення трафіку. Крім того, для всіх нас це доказ: навіть в складних умовах розвиток можливий, коли є правильні цілі й стратегія, відповідальні співробітники і вдячні клієнти».

Довідка. «Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury. У компанії 98 магазинів в 26 містах України під брендами Brocard, Kiehl’s і М.А.С, інтернет-магазини Brocard.Ua і Letu.Ua, 1700 співробітників і більше 1,5 млн. постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних домів.

У 2019 року загальний обіг мережі склав 4,25 млрд. грн. Компанія тричі входила в топ кращих роботодавців України.

Читайте також –

Юрій Гаткін, Brocard: Якщо девелопери не знизять ставки – будемо закривати магазини


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку