Курс на 40: Фокстрот відкрив реформати в Тернополі та Чернівцях

Курс на 40: Фокстрот відкрив реформати в Тернополі та Чернівцях

23.10.2020 04:00
  418
rau

Рітейлер дотримується чіткого плану і дедлайнів з оновлення торгової мережі, щоб до кінця року вийти до очікуваних  показників.

До 40-ка реформатів Фокстрот планує провести до закінчення сезону. І це цілком реально, оскільки кількість оновлених магазинів уже перевищила 35. В останній вікенд жовтня компанія презентувала ще чотири торгові об’єкти у новому форматі:

  • у західній частині країни: що нещодавно відкрилися в Тернополі (ТЦ Орнава, вул. Живова, 15 А) та Чернівцях (ТРЦ Depot, вул. Головна, 265);
  • у Києві (просп. Визволителів, 17) і Сумах (ТРЦ Мануфактура), урочисті відкриття яких були відкладені у зв’язку з умовами «весняного» карантину.

«Ті кроки, які ми зробили для посилення Фокстрот в онлайні під час локдауну, стали фундаментом для подальшого впровадження змін у цьому напрямку. Разом з тим, ніхто не відміняв стратегічних планів з оновлення роздрібної мережі, яка, по суті, є «обличчям» бренду в його загальній омніканальній моделі та місцем безпосереднього контакту з нашим покупцем, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі. – Тому ми продовжуємо розвиватися і зміцнювати наші позиції, щоб у кожній точці дотику з клієнтом формувати позитивний досвід покупки і лояльне ставлення до компанії».

Стильний, просторий, світлий магазин у Тернополі розташувався на другому поверсі торгового центру Орнава на площі понад 1100 кв. м. А це значить, що в асортименті представлений максимально широкий вибір з усіх категорій товарів. Переглянуто зонування простору, покращена навігація, розміщення товарних рядів. Додані раніше не представлені бренд-зони ТМ Apple, Sony Play Station, GoPro, Gazer, оновлені полки з продукцією Huawei, Samsung, Philips тощо.

З нетерпінням чекали відкриття нового Фокстрот жителі Чернівців. Торгова площа – 1000 кв. м, завдяки чому розширено вхідну зону, поруч з якою встановлено великий LED-екран з трансляцією різноманітних акційних пропозицій магазину, що однозначно привертає увагу клієнтів.

Розширено асортимент товарів. Зокрема, у категорії смартфонів і планшетів також вперше тут представлена ​​бренд-зона продукції Apple, Huawei, Oppo, оновлені викладки ТМ Samsung, Lenovo. Наявні новинки та популярні товари в категорії дрібної і великої побутової техніки, телевізори в асортименті – з 32-ї і до 65-ї діагоналі.

Такими ж «фішками», хоч і меншим форматом, можуть похвалитися магазини в Києві (просп. Визволителів, 17) і Сумах (ТРЦ Мануфактура). Наприклад, у столичному Фокстроті значно розширено асортимент товарів в IT-категорії – на 30%, по телевізорах – на 20%, в категорії дрібної побутової техніки – на 30%.

Збільшення швидкості обслуговування удвічі в кожному з оновлених магазинів забезпечує сервісний хаб, під дахом якого розмістилися зона видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, робоче місце адміністрації, зона налаштувань, оплати і перевірки техніки.

У найближчих планах ритейлера – історичне відкриття оновленого магазину на столичній Петрівці: по просп. С. Бандери, 21, яке відбудеться в листопаді.

Зазначимо, у вересні Фокстрот одним із перших серед рітейлерів у секторі побутової техніки й електроніки запустив експрес-доставку онлайн-замовлення за дві години. Спочатку це був тільки Київ, наразі ж – збільшено покриття у понад 25 міст з перспективою охопити всі міста присутності бренду (90 населених пунктів).

Читайте також –

Новини магазинів техніки: MOYO, Eldorado, Фокстрот, Алло та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку