
Епіцентр запустив віртуальний сервіс з «пухнастими консультантами»


3 вересня інжинірингова компанія Nova Light та Асоціація рітейлерів України проведуть бізнес-сніданок на тему «Архітектура емоцій у рітейлі. Світло як інтегруючий елемент у побудові споживацького досвіду в торговельному залі».
Цей текст доступний також російською мовою
Щоб подарувати покупцю незабутню подорож магазином та надихнути його на покупки, необхідний правильний емоційний фон. Серед основних чинників позитивної атмосфери в торговому залі, комфорту та настрою покупця – візуальне та звукове оточення, арома-супровід й освітлення.
Світло є інтегратором усіх елементів емоційного впливу в одну цілісну систему, це основний інструмент конструювання досвіду споживача. «Правильне» освітлення позитивно впливає не тільки на настрій покупців, а й створює умови для ефективних продажів: утримує гостей в торговому залі на більш тривалий період, збільшує кількість відвідувань тощо. Так, глибоке знання природи емоцій та комплексний підхід до конструювання досвіду споживача у магазині може вивести цілковито на інший рівень те, що прийнято називати «customer journey».
Під час бізнес-сніданку буде розглянуто і обговорюватись наступне:
Володимир Кличановський, директор Engineering Company Nova Light. Експерт в управлінні споживацьким досвідом в торгових залах за допомогою світлових рішень. Автор десятків статей про вплив світлових характеристик на емоційний стан і поведінку людини.
Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА!
Контактна особа з питань реєстрації: