Kasta запускає модель класичного 3PL-маркетплейсу

Kasta запускає модель класичного 3PL-маркетплейсу

16.07.2020 08:00
  776
rau

З 1 червня 2020 року Kasta запустила другу опцію співробітництва – класичну модель Marketplace 3PL (third party logistics), коли постачальник може абсолютно незалежно від внутрішніх процесів у Kasta.ua завантажити свій товар на сайт і почати продавати.

На початку 2018 року Kasta.ua заявила про зміну існуючої бізнес-моделі Flash sales (щоденні акції зі знижками в середньому до 80% на всі товари, присутність товарів на сайті – два дні на місяць) на модель marketplace (регулярна присутність товарів на сайті, можливість продавати товари за першими цінами без знижки, партнер може сам продавати свій товар на сайті).

Але до червня цього року була доступна тільки одна опція для співпраці – Marketplace FBK (Fulfilled by Kasta). В цьому випадку Kasta брала на себе всю операційну частину по роботі із замовленнями клієнтів: упаковка та доставка посилок, прийом повернень товару, отримання й повернення грошових коштів від кінцевого клієнта, комунікацію з клієнтом в кол-центрі.

Партнеру необхідно лише раз в день привезти на склад консолідоване замовлення за попередні 24 години продажів на платформі (одне велике замовлення, що включає в себе товари, замовлені усіма клієнтами) й очікувати оплати. Кошти, сплачені кінцевим покупцем партнеру, надходять щодня на 21-й календарний день з моменту доставки товару покупцеві. Таку модель Marketplace на ринку України запустила тільки Kasta.ua.

З 1 червня 2020 року Kasta запустила другу опцію співробітництва – класичну модель Marketplace 3PL (third party logistics), коли постачальник може абсолютно незалежно від внутрішніх процесів у Kasta.ua завантажити свій товар на сайт і почати продавати.

Особливість цієї моделі: партнер сам обробляє та доставляє замовлення, сам працює з поверненнями, а також веде комунікацію з клієнтами. Така форма співпраці буде особливо цікава партнерам, які торгують товарами категорії luxury, ювелірними виробами, а також підприємцям, які хочуть налаштувати чи розвинути онлайн-канал продажів. Кошти, сплачені кінцевим покупцем партнеру, надходять щодня на наступний календарний день з моменту доставки товару покупцеві.

Команда розробників Kasta.ua постаралася врахувати всі нюанси, з якими може зустрітися підприємець і максимально полегшити цей шлях. Почати продавати на платформі Kasta.ua – просто й швидко, адже партнер може самостійно пройти реєстрацію, завантажити товари та випустити їх у продаж.

Для старту співпраці необхідно залишити заявку на https://hub.kasta.ua/supplier/, після чого з партнером зв’яжеться менеджер і відкриє доступ в особистий кабінет. В особистому кабінеті можна буде пройти реєстрацію, після чого завантажити товари, оновити пропозиції та почати продажі.

Що стосується планів розвитку маркетплейсу 3PL, то в Kasta переконані, що із додаванням альтернативної форми співпраці асортимент буде поповняться постійно, без обмежень за категоріями і призначенням – не тільки одяг і взуття, а й усі товари. До кінця року кількість артикулів в інтернет-магазині може збільшитися в рази, будуть посилені категорії «Дім», «Діти», «Бакалія», «Меблі» тощо. Для клієнта це означає тільки одне: чим ширший асортимент на сайті, тим зручніше користуватися Kasta.ua, де можна знайти багато товарів в одному місці.

Читайте також –

Андрій Логвін, Kasta: Рівень усвідомлення важливості онлайн-каналу продажів буде визначати майбутнє рітейлерів на 3-5 років


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку