Топ-5 інсайтів споживацького ринку США: уроки для України

Топ-5 інсайтів споживацького ринку США: уроки для України

01.07.2020 08:00
  463
rau

Які тенденції спостерігаються на найбільшому ринку світу, куди рухається роздрібна торгівля у Сполучених Штатах та чому українським компаніям варто слідкувати за поведінкою заокеанських колег.

Американці — нація споживачів. Саме вони формують основні тренди ринку роздрібної торгівлі. Тому українським рітейлерам, які планують досягти успіху у своїй справі, варто слідкувати за тим, що відбувається за океаном, робити висновки і бути готовими змінюватися.

1. Ринок зростає

З 2010 року щорічне зростання роздрібної торгівлі становить 4%. Наразі в США працює понад 445 600 фізичних магазинів і декілька мільйонів онлайн-маркетів. За останні два роки закрилися близько 15 000 магазинів, але на кожен ліквідований актив припадає 5,2 новостворених. Хтось не витримує конкуренції й уходить з ринку, хтось – навпаки, робить успіхи й стрімко масштабується. Найголовніше, що споживацький попит постійно зростає.

2. Офлайн не помирає

Дослідження показують, що відкриття офлайн-магазину збільшує веб-трафік компанії на 27%, а 55% покупців в інтернеті більше довіряють продавцям, які мають фізичну присутність. Не треба забувати, що близько 40% споживачів використовують шопінг як спосіб заспокоїтися. В онлайні ця терапія працює не так якісно, як в умовному ТРЦ, де можна з подругами поїсти суші і купити собі вбрання. Головний фактор покупки в офлайн-магазині — фізичне відчуття товару. Через це споживачі витрачають в них майже 69% свого доходу (після сплати податків). 71% покупців в середньому платять $50 за покупку в офлайні, 54% — в онлайні.

3. Міленіали за інтернет, інші — ні

67% міленіалів (вони ж покоління Y, що народилися між 1981 і 1996 роками) вважають за краще купувати все в онлайні. При цьому, вони не хочуть чекати на доставку, ненавидять кур’єрів і вважають важливим плюсом онлайн-магазина наявність точки самовивезення. А от 81% покоління Z (люди 1996-2007 років народження) і 84% бебі-бумерів (1940-1959 р.н.), навпаки, обирають шопінг в традиційних точках продажів. Напевно, це пов’язано з тим, що старші люди не дуже довіряють віртуальним продавцям (фінансові піраміди й криза доткомів навчили), а у молоді ТРЦ ще асоціюються з попкорном і атракціонами.

4. Магазин в смартфоні

4 з 5 американців купують в інтернеті. Більше половини з них роблять це через мобільні пристрої (як мінімум, раз на півроку). 67% споживачів хоча б раз переходили по рекламі на вітрини онлайн-магазинів. До кінця 2021 року 54% онлайн-продажів здійснюватимуться через смартфони, до 2040 року — 95%. До 2022 року мобільні платіжні програми щороку проводитимуть транзакцій на $14 трлн. Робите онлайн-магазин? В першу чергу, звертайте увагу на його вигляд на смартфоні та тримайте в голові розробку зручного мобільного додатку. Це стратегічно важливо для рітейлу.

5. Кросплатформеність

88% міленіалів вважають найважливішою особливістю магазину легку реєстрацію. 73% покоління Z відкривають для себе нові продукти в традиційних точках збуту. 72% усіх споживачів користуються перед покупкою кількома каналами. 82% — шукають про них відгуки і перевіряють ціни в різних маркетах на мобільних пристроях. 55% — придбали те, що вперше побачили в соціальних мережах. 71% — постійно купують після переходів з соціальних мереж. А 100 мільйонів людей вже до кінця 2020 року використовуватимуть доповнену реальність в офлайн і онлайн-магазинах.

Це не випадковий набір цифр, а доказ того, що в рітейлі не можна використовувати лише один канал. Науково-технічний прогрес і конкуренція призвели до того, що шукати свого клієнта треба всюди. Повісити на вітрині слово “акція” і завести Instagram — це мало. Дізнайтеся, як живуть споживачі, чим вони користуються і якої комунікації вимагають. Лише тоді (звісно, за умови якісного продукту) зусилля будуть давати результат.

Автор – Микола Кізілов, маркетолог керуючої компанії Activitis

 

 

 

Читайте також –

Ігор Степанов: Карантин в США очима українського підприємця з епіцентру подій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  34
Усі новини ринку