Не тільки для роботи: як самоізоляція вплинула на попит у секторі споживчої електроніки

Не тільки для роботи: як самоізоляція вплинула на попит у секторі споживчої електроніки

26.06.2020 12:57
  126
rau

За підрахунками аналітиків галузі торгівлі, приблизно кожен другий українець від початку карантину щось купив в інтернеті. Для багатьох онлайн-шопінг став ліками від стресу та меланхолії, способом хоча б трохи наблизити себе до звичного способу життя.

Це підтвердили і у мережі Фокстрот, де в період карантину значно зросла частка онлайн-продажів. Як же змінювалися настрої споживачів у ритейлі побутової техніки та електронних гаджетів під час самоізоляції та що відбувається зараз  розповів Олексій Зозуля, директор омніканальної мережі Фокстрот.

 «Бум» онлайну та девайсів для кухні

За нашими спостереженнями, активні користувачі інтернету стали купляти в онлайні ще більш активніше. Крім того, певна кількість людей, зокрема з числа наших лояльних покупців, які раніше віддавали перевагу покупкам у стаціонарних магазинах, змінили сталі звички, освоївши онлайн-шопінг. Були тижні, коли частка продажів Фокстрот через інтернет-магазин foxtrot.ua, складала більше половини загальних продажів компанії (до 60%).

На початку карантину ми спостерігали перерозподіл продажів на користь категорій, що пов’язані з дистанційною роботою і дозвіллям. Передусім, купували різноманітні гаджети і товари, які забезпечували комфортну роботу вдома. Перші кілька тижнів провідні позиції займали смартфони, ноутбуки та різні пристрої, які допомагали працювати і підтримувати зв’язок з колегами.

Разом з тим, підвищеним попитом користувалися ігрові консолі та аксесуари до них. Також – дрібна побутова техніка для освоєння чи вдосконалення кулінарних здібностей: міксери, хлібопічки, пароварки тощо. Тобто покупці радували себе покупками для емоції і дозвілля, а не тільки товарами першої необхідності.

З послабленням карантину, коли люди почали виходити на вулицю, а громадський транспорт ще не функціонував, та з урахуванням традиційної сезонності, для багатьох стала актуальною покупка персонального електротранспорту. Продажі цієї категорії збільшилися у 2-3 рази в порівнянні з травнем 2019 року.

Адаптивний шопінг і відкладений попит

Наразі українці поступово повертаються до звичного способу життя, їздять на роботу, відвідують магазини і ТРЦ, і відповідно – за можливості бавлять себе покупками новинок, гаджетів, корисних девайсів. Тож маємо певне пожвавлення в абсолютно всіх товарних групах. При цьому, середній чек не зменшився, а коло наших покупців продовжує зростати.

Тому згодом очікуємо певного сплеску відкладеного попиту: ті покупки, від яких тимчасово відмовилися, будуть здійснюватися  після остаточного відновлення ринку. Відповідно, наша задача як ритейлера – допомагати покупцям зробити правильний вибір, давати їм кращі пропозиції і забезпечити «безшовний» процес покупки.

Ця криза дала українському бізнесу багато уроків та можливість зробити висновки щодо правильності обраної стратегії. А також – вкотре дала розуміння того, що у нестандартних ситуаціях потрібно бути більш швидкими, гнучкими, не боятися помилятися та ризикувати.

Нагадаємо, у 2019 році в комплексі з ребрендингом мережі Фокстрот та слоганом «Оновлюйся!» була проведена масштабна робота з трансформації інтернет-каналу продажів. У січні 2020-го FOXTROT.UA отримав новий look, став більш вдосконаленим концептуально та технологічно, комфортним для користувачів мобільних пристроїв. Ці зусилля дозволили компанії в кризовий період карантину перенаправити трафік з офлайн в онлайн без втрати конверсії і збільшити основні показники в кілька разів. Так, трафік зріс з 5,5 до 9,5 млн відвідувачів щомісяця, частка онлайн – на 50%, а приріст товарообігу – більше, ніж у 4 рази.

Читайте також –

E-сommerce-директор Фокстрот: Частка мережі в онлайні виросла в півтора рази


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  110
Усі новини ринку