Данський рітейлер JYSK відкриває відразу 7 нових магазинів в Україні
Мережа магазинів товарів для дому JYSK продовжує активне масштабування торгової мережі та відкриває відразу 7 торгових об’єктів загальною площею понад 9000 кв. м.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє портал НВ, всі магазини відкриваються вже 25 червня. Нові торгові точки данського бренду розпочнуть роботу в Києві, Крюковщині (Київська обл.), Павлограді (Дніпропетровська обл.), Умані (Черкаська обл.), Полтаві, Дніпрі та Вінниці.
Точні адреси та площі нових магазинів:
- Київ, ТЦ Novus, пр-т Лобановського, 4 Д (1270 кв. м);
- Крюківщина, ТЦ Наше NEBO, вул. Балукова, 1 Е (1300 кв. м);
- Павлоград, ЦУМ, вул. Шевченка, 118 (1253 кв. м);
- Умань, ТЦ Фуршет, вул. Велика Фонтанна, 31 А (1203 кв. м);
- Полтава, ТЦ Фуршет, вул. Європейська, 185 (1282 кв. м);
- Дніпро, ТРК Апполо, вул. Титова, 36 (1398 кв. м);
- Вінниця, ТРЦ Мегамолл, вул. 600-річчя, 17 (1351 кв. м).
«Не дивлячись на виклики, викликані пандемією, ми не зупиняємося і робимо наші товари більш доступними в усіх куточках України. Адже карантин дав нам в черговий раз зрозуміти, наскільки важливий затишок і функціональність наших будинків. JYSK послідовно наближає свої магазини до споживача для того, щоб гарантувати ще більш зручні умови сервісу», – зазначив виконавчий директор компанії JYSK в Україні Євген Іваниця.
Після відкриття цих торгових точок загальна кількість магазинів данської мережі JYSK в Україні зросла до 64, з яких 17 працюють у Києві і ще 4 – в околицях столиці.
Нагадаємо, раніше керівник українського підрозділу JYSK заявив про плани розширити мережу магазинів JYSK в Україні до 100 торгових об’єктів до 2023 року.
Довідка. JYSK (ЮСК) – міжнародна роздрібна мережа, яка пропонує повний асортимент товарів для дому. Її перший магазин був відкритий в 1979 році в Данії Ларсом Ларсеном. Сьогодні до складу групи JYSK входить понад 2800 магазинів в 54 країнах світу. В Україні бренд JYSK представлений з 2004 року.
За матеріалами: Новое время
Читайте також –
Євген Іваниця, JYSK: Відбувається симбіоз офлайн і онлайн-торговлі