Найбільший в Україні: як виглядає новий H&M в ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

Найбільший в Україні: як виглядає новий H&M в ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

13.06.2020 09:00
  934
Микола Маранчак

Компанії вдалося успішно запустити магазин в карантин: Що нового представив бренд і як виглядає найбільший в Україні H&M, відкритий в київському ТРЦ Dream Town.

Цей текст доступний також російською мовою

30 травня столичні ТРЦ відновили роботу після перерви, яка тривала для них 74 дні. У столичному ТРЦ Dream Town вже в перші дні червня був запущений цілий ряд нових якірних орендарів. Серед них несподівана сенсація – магазин шведської мережі H&M, який став найбільшим в Україні. Як проходило відкриття і чим цікавий четвертий у Києві H&M – у фоторепортажі RAU.

Важко сказати, з яким розмахом відкривала б команда H&M свій черговий торговий об’єкт в Україні: масштабні вечірки вже стали традицією для них. Але карантин в умовах пандемії Covid – 19 вніс свої корективи в плани, тому цього разу скандинави відмовилися від щедрих подарункових сертифікатів першим покупцям з нагоди відкриття, а також від танців, аніматорів та інших розваг. Причина очевидна – зменшити ажіотаж навколо події. Втім це не завадило кільком сотням людей прийти, щоб взяти участь у святі, і заодно скористатися традиційною знижкою в 15% до дня відкриття. Тому тим більше було дивно і дещо забавно дивитися чергу людей, що на розтягнулася по ТРЦ Dream Town, значна частина з яких все ж намагалася дотримуватися дистанції в необхідні 1,5 м.

“Відкриття магазину планувалося заздалегідь – ще до карантину. Звичайно ми переживали, що дата може змінитися. Також переживали за поставки товару, — і певні затримки дійсно були — але нам вдалося підготуватися до початку роботи вчасно”, – розповіла RAU Ольга Олійник, PR & Marketing Manager H&M в Україні.

Загальна площа магазину склала 3100 кв. м – рекордна на даний момент для рітейлера в Україні. Об’єкт розмістився на вході в ТРЦ Dream Town-1 з боку станції метро «Оболонь» – там, де раніше розташовувався супермаркет Novus.

Для безпеки відвідувачів прийняли цілий ряд захисних заходів. Обмеження на вхід в магазин встановили відповідно до його квадратури з урахуванням однієї людини на 1,5 м. Таким чином одночасно в магазині може перебувати не більше 244 осіб, що автоматично фіксується на вході охороною. При цьому вхід і вихід знаходяться окремо, щоб фіксація працювала без збоїв.

Всім покупцям на вході вимірюється температура. Співробітники працюють в масках і рукавичках, всюди можна знайти дезінфектори і стікери із закликом дотримуватися дистанції. “Спочатку, коли ми розробляли на карантині нові принципи роботи майбутнього магазину, думали, що не будемо дозволяти примірку. Але пізніше переконалися, що можливість дотримуватися дистанції є. Крім того, кожні дві години всі речі з примірочних відправляються на відпарювання для додаткової дезінфекції”, – розповідають в компанії.

Але від деяких звичних для мережі рішень все ж довелося відмовитися. Наприклад, від боксів для збору одягу та текстилю, які будь-який бажаючий міг принести в магазин на переробку. “В рамках заходів безпеки ми тимчасово призупинили цю ініціативу в усьому світі. На жаль, ми не можемо гарантувати стан здоров’я людей, які приносять свої речі”, – поділилася Ольга Олійник.

Втім все це не зупиняє бренд на шляху до його еко-цілей. Як і планувалося на 2020 рік, нова колекція жіночого одягу, випущена під слоганом «Давайте змінюватися», вперше повністю складається з еко-матеріалів, а саме – з переробленого поліестеру і органічної бавовни. Це ще один крок на шляху до головної мети H&M — повністю перейти на перероблені і стійкі матеріали до 2030 року.

Концепція нового магазину H&M схожа на ту, що представлена в ТРЦ River Mall – зі світлим і затишним інтер’єром, великою кількістю дерева, наявністю рослин і просторими примірочними. Окремо, біля однієї з примірочних, встановлена лаундж-зона.

Всі колекції чоловічого, жіночого та дитячого одягу розбиті на окремі зони, щоб різні групи покупців відчували себе так, немов знаходяться в окремому бутіку. Серед найпомітніших з представлених лінійок бренду: H&M Sport, H&M Mama, H&M+, L. O. G. G.

Нові колекції натхненні епохою 80-х з її драматичними силуетами, пишними оборками і об’ємними рукавами. Серед найпомітніших принтів – зображення культових груп Metallica, Nirvana, The Beatles та інших, які, втім, відносяться до абсолютно різних епох.

Осторонь розташований відділ з товарами для дому H&M HOME. У ньому можна знайти велику кількість посуду, кераміки, текстилю для спальні і кухні, кухонного приладдя, декору для дому, сувенірів і багато іншого.

Незважаючи на продовження карантинних обмежень, в H&M дивляться на перспективи продажів позитивно. “Після відкриття магазинів, ми побачили накопичувальний попит. У нас був прогноз з певним мінусом в порівнянні з минулим роком, але в підсумку показники майже не відрізняються від торішніх», – кажуть в компанії.

Наступний магазин бренд також відкриє в Києві і знову – в торгово-розважальному центрі. “H&M глобально відходить від концепції стріт-магазинів, тому що в ТРЦ знаходиться велика кількість конкурентів, що збільшує кількість крос-продажів. Ми повинні бути там, де найбільше шопінг-пакетів, а це якраз всередині ТРЦ. Стріт-магазини залишаються тільки в історичних будівлях, як іміджеві об’єкти, але з точки зору ефективності ТРЦ краще”, — підкреслює Ольга Олійник, PR& Marketing Manager H&M в Україні.

Читайте також

ТРЦ Dream Town після карантину: нові об’єкти SportLife, галерея Деко, H&M та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку