
Покорити першу тисячу: власник мережі Аптека Доброго Дня купує аптечну мережу D.S.


З 45-ти недорогих сімейних піцерій мережі, перші з яких відкрилися ще в кінці 90-х, в столиці до цього часу залишилося всього два заклади.
Цей текст доступний російською мовою
Про те, що Pizza Celentano закриває ресторани в Києві розповів НВ Бізнес власник столичної мережі Pizza Celentano (розвиває мережу по франчайзингу в Києві) Максим Храмов. За його словами, зараз з колись великої ресторанної мережі Pizza Celentano залишилося всього два заклади – в Києві та Борисполі.
За словами експертів, не всі піцерії змогли пристосуватися до нових вимог гостей. Це в кінці 90-х років приготована за всіма правилами піца була новинкою.
Мережу Pizza Celentano придумав львівський ресторатор Марк Зархін, який в 1997 році відкрив свою першу піцерію разом з Ігорем Поздняковим і Олександром Шевельовим. Вони вклали в бізнес чималі на той час кошти – близько $20 000. Назву для мережі придумав один із приятелів ресторатора – колись популярний виконавець шансону Гарік Кричевський, а бренд намалював студент всього за $20. Для розвитку бізнесу Зархін створив компанію Системи швидкого харчування.
Через два роки після відкриття першого ресторану у Львові Pizza Celentano прийшла в Київ. На піку свого розвитку мережа налічувала 45 ресторанів тільки в столиці, розповідає Храмов. Паралельно в столиці стали з’являтися інші заклади компанії Системи швидкого харчування – фаст-фуди Картопляна хата і заклади японської кухні Япі. Зархін неодноразово розповідав, що намагався розширити свій бізнес і відкривав нові мережі. Розвивати їх в одному місті могли абсолютно різні партнери.
У всіх закладах діяла єдина програма лояльності – клуб EgoЇсти, яка дозволяла гостям отримувати накопичувальну знижку в розмірі до 10%.
У 2015 році мережа налічувала вже близько 200 закладів. З них близько 50 – в Криму і на сході країни, про долю яких, як визнавав Зархін, він нічого не знає.
Ресторани Pizza Celentano закривалися поступово останні кілька років і на їх місці з’являлися інші, більш успішні заклади. За словами Максима Храмова, компанія пробувала міняти формат, залучати офіціантів, але це не дало результату. Тому мережа і закривається. Тепер він має намір зосередитися на інших своїх проектах, наприклад, створювати мережу на базі ресторану Pastateca. Мережа Pizza Clentano налічує поки більше 50-ти закладів громадського харчування, велика частина яких розташована на заході країни.
Повну версію читайте на сайті НВ Бизнес
Читайте також –
Чому Pizza Celentano почала розвивати новий формат Slice&Coffee