АТБ-Маркет тестує адресну доставку з власного інтернет-магазину

АТБ-Маркет тестує адресну доставку з власного інтернет-магазину

28.05.2020 10:45
  305
rau

З 28 травня компанія АТБ-Маркет впровадила послугу адресної доставки товарів та продуктів харчування протягом години.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, зараз повний цикл інтернет-магазину АТБ – від замовлення, оплати й адресної доставки замовлення – реалізовано у тестовому режимі для мешканців міста Дніпро. Після проходження всіх необхідних тестових процедур, компанія планує поступово масштабувати його на всі регіони України.

Адресна доставка онлайн-замовлень здійснюється через партнерів компанії АТБ-Маркет – службу кур’єрської доставки iPOST. Кур’єри служби в режимі електроного повідомлення отримують від операторів інтернет-магазину заявки на отримання оформлених замовлень у відповідних магазинах торговельної мережі АТБ та доставляють їх замовнику протягом години.

Інтернет-магазин АТБ – zakaz.atbmarket.comпрацює як онлайн-вітрина магазину, де представлено асортиментний перелік товарів та продуктів харчування. Кожен користувач інтернету може обрати та оплатити необхідні йому товари онлайн, а згодом отримати замовлення на вказану адресу.

На даний момент інтернет-магазин компанії АТБ-Маркет доступний клієнтам 1112 магазинів торговельної мережі АТБ, що присутні у 286 населених пунктах 24 областей країни.

Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ. 

Читайте також –

Як пережити кризу: поради генерального директора АТБ Бориса Маркова


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  146
Усі новини ринку