Що замовляли українці в сервісі Glovo під час карантину (+інфографіка)
Проаналізувавши дані платформи за період з 16 березня по 29 квітня 2020 року, компанія Glovo поділилася спостереженнями, та розповіла: як і що замовляли українці під час карантину.
Цей матеріал доступний російською мовою
В компанії нагадують, що з початком карантину cервіс Glovo продовжує роботу у звичному режимі, але з посиленими застережними заходами для всіх учасників платформи – користувачів, кур’єрів і партнерів. Окрім страв з ресторанів, Glovo доставляє їжу та продовольчі продукти з магазинів та супермаркетів, а також аптечні товари мешканцям 15-ти українських міст, де сьогодні представлений сервіс.
З початком карантину, кількість замовлень, здійснених через додаток Glovo, продовжила зростати. Кількість користувачів, які вперше здійснили замовлення у додатку, виросла у два рази.
Найактивніший користувач Glovo під час карантину зробив 155 замовлень. Власники гаджетів на іOS та Android розподілились серед користувачів додатку Glovo у співвідношенні 31% проти 69%. Однак, користувачі на іOS за місяць роблять на одне замовлення частіше, ніж користувачі на Android. Відповідно, середній чек замовлень у користувачів на іOS вищий на 5%.
Відобразився карантин і на зміни у попиті – кількість замовлень у категорії «Супермаркети» зросла на 40%, а в «Аптеки» – на 35%. Середній чек у цих категоріях також зріс – на 25%. Серед найпопулярніших товарів із супермаркетів у замовленнях українців – яйця, негазована вода, овочі, яблука та банани, в топі алкогольних напоїв – пиво та вино.
З ресторанів найчастіше кур’єри Glovo доставляли бургери, салати, азійські страви. Найвищий чек за час карантину становив 5132 грн, а найменший – всього 2 грн – вартість порційного соєвого соусу.
Завдяки категорії «Що завгодно» користувачі додатку Glovo можуть замовити будь-яку річ, що поміститься до фірмового рюкзака та не перевищить вагу 9 кг. У текстовому полі користувач може просто вказати потрібний предмет, а кур’єр придбає та доставить його. Найбільш незвичними замовленнями за період стали доставка 4-х літрів свинячої крові з особливим коментарем «без грудочок» та тест на визначення коронавірусної інфекції.
Для обмеження контактів між користувачем та кур’єром, сервіс запровадив доставку «без підпису» у додатку, та закликав користувачів скористатися безконтактною доставкою. З огляду на ці заходи, тренд на безготівковий розрахунок зріс і за останніми даними становить 55%.
Більше інформації про роботу сервісу та уподобання користувачів можна дізнатися з інфографіки, яку підготувала компанія Glovo.
Для збільшення зображення – натисніть на нього
Довідка. Glovo – міжнародний сервіс швидкої кур’єрської доставки, який дозволяє придбати і доставити будь-який предмет або продукт в межах міста. На сьогоднішній день щомісяця в усьому світі доставкою Glovo користуються понад 2,5 млн користувачів, кількість асоційованих партнерів досягає 20 000. Сервіс вже представлений в 298 містах світу.
В Україні Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року і вже представлений в Києві, частково в Київській області (Вишневе і Софіївська Борщагівка), і ще в 15-ти містах – Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Херсоні, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Івано-Франківську, Чернівцях, Сумах.
Читайте також –
Швидкі іспанці: в чому стратегія успіху сервісу доставки Glovo