Zakaz.ua: які товари найчастіше замовляють в супермаркетах України (інфографіка)

Zakaz.ua: які товари найчастіше замовляють в супермаркетах України (інфографіка)

15.04.2020 10:55
  228
rau

На карантині українці замовляють в супермаркетах найчастіше туалетний папір, м’ясо і овочі. Пиво беруть вкрай неохоче, а міцний алкоголь і зовсім не потрапив в десятку найбажаніших товарів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Такі дані наводить портал Delo.ua, з посиланням на результати аналізу онлайн-кошиків, який ЛУН Місто провів з сервісом доставки продуктів з супермаркетів Zakaz.ua. Аналізувалися замовлення Києва, Дніпра, Львова, Одеси і Харкова за перші три тижні карантину – від 16 березня до 4 квітня.

Недавній ажіотаж навколо солі і гречки в супермаркетах дав свої плоди – ні в одному місті ці товари не потрапили в топ-10. А ось туалетний папір в списку найбільш затребуваних товарів в п’яти великих містах: Дніпро, Харків, Київ, Одеса і Львів. Також городяни охоче купують м’ясо і овочі. Багатьом потрібна питна вода, солодка вода і масло.

Цікаво, але пиво увійшло в десятку найважливіших товарів тільки в “кошику” Харкова, а міцний алкоголь і зовсім не потрапив в хіт-парад. Фрукти та їжа для дітей – тільки в кошику Львова.

Примітно, що в приморській Одесі риба зайняла тільки шосте місце в десятці товарів, навіть “сухопутний” Харків має в своїй десятці і свіжу, і заморожену рибу. Зате тільки в Одесі в лідерах замовлень – свіжа зелень.

Виходячи з аналітики, стало зрозуміло, що у великих містах найбільше затребуваний туалетний папір, м’ясо, вода й овочі. Макарони не користуються попитом, хоча борошняні вироби є продуктом першої необхідності, як і хліб, який ні в одному місті не увійшов в десятку разом з гречкою і сіллю.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Комерційний директор Zakaz.ua: За перші дні карантину замовлення зросли на 80%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  123
Усі новини ринку