Головна > E-commerce > Комерційний директор Zakaz.ua: За перші дні карантину замовлення зросли на 80%
Комерційний директор Zakaz.ua: За перші дні карантину замовлення зросли на 80%

Комерційний директор Zakaz.ua: За перші дні карантину замовлення зросли на 80%

Комерційний директор сервісу доставки продуктів Zakaz.ua Євген Нетреба про зростання попиту, лідерів серед товарних категорій, розширення штату і доставку Rozetka.

Цей текст доступний також російською мовою

25 березня 2020 року уряд продовжив карантин в Україні до 24 квітня. Одні бізнеси в цьому режимі ледве виживають, інші-отримали відчутний поштовх до розвитку. Редакція AIN.UA поговорила з комерційним директором сервісу доставки продуктів Zakaz.ua Євгеном Нетребою про те, як карантин і коронакризис позначився на їхньому бізнесі. RAU вибрала ключове з матеріалу.

Про зростання попиту і доходу

Якщо брати загальні тенденції зростання кількості замовлень, то традиційно можна виділити грудень і березень.

Звичайно, після того, як в пресу надійшли перші повідомлення про введення карантину, ми спостерігали стрибкоподібне зростання попиту на наші послуги. За перші кілька днів кількість замовлень зросла на 80%.

Карантинні заходи сильно вплинули на звички городян, люди набагато частіше користуються різними онлайн-сервісами, в тому числі і доставкою готової їжі і продуктів додому. Зі зростанням кількості замовлень зріс і дохід компанії Zakaz.ua – це взаємопов’язано.

Про лідерів серед товарних категорій

Лідером в усі часи була мінеральна і питна вода. І зараз ця тенденція зберігається. Також зараз зріс попит на крупи, борошно, соняшникову олію, молочні та м’ясні продукти, овочі, антисептики, паперові вироби, серед яких — туалетний папір, серветки, рушники.

Про розширення штату та залучення до доставки служб таксі

Як і всіх, ситуація з коронавірусом застала нас зненацька. Ми відреагували досить оперативно і почали розширювати штат за рахунок збирачів замовлень і кур’єрів. На даний момент кур’єрів практично укомплектували, оскільки відгукнулися багато дружніх контактів. Також цьому сприяло просідання ринку таксі за кількістю перевезень пасажирів: водії почали шукати нові способи заробітку.

При цьому ми все ще набираємо тих людей, які готові комплектувати товари для наших клієнтів в магазинах по всьому Києву та інших семи містах, де працює Zakaz.ua.

Про скарги клієнтів

Найчастіше отримуємо скарги на відсутність вільних слотів доставки, коли користувач сервісу вже зібрав кошик, але не може вибрати час доставки. Ця проблема якраз і вирішується за рахунок персоналу: за останній тиждень посилили команду ще кількома десятками нових співробітників (в цілому штат збільшили на 50 осіб).

Про доставку Rozetka

Нещодавно запущений сервіс пропонує кілька видів вже сформованих наборів. Такий підхід спрощує багато процесів, але при цьому у клієнта немає можливості прибрати ті продукти, які вже є або якість яких їх не задовольняє. Zakaz.ua дозволяє самому формувати свій кошик.

Також наша конкурентна перевага – це 1 і 2-годинні слоти доставки. Можна замовити все і відразу: свіжі ягоди, заморожену рибу і побутову хімію в одному замовленні.

Джерело: AIN.UA

Читайте також

Rozetka об’єднується з АТБ і Нова пошта для доставки продуктів додому

Про автора