Тренди брендів: які магазини потрібно відкривати, щоб заманити покупців (фотоогляд)
Досвід однієї з провідних українських будівельних компаній Synergy Construction: які вимоги висувають міжнародні ритейлери до облаштування та оформлення своїх торгових точок.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як показують опитування сучасних покупців, вони все частіше шукають в магазинах нові враження і позитивні емоції від здійснення покупки. Конкуренцію за покупця виграє той, хто зможе надати кращий customer experience. При цьому навіть в Україні цінова конкуренція поступово відходить на другий план. Поки це явно помітно тільки в столиці, але поступово процес йде і в регіонах.
Досвід покупки в чималому ступені залежить від інтер’єру і комфорту перебування в магазині, а тому вкрай важливо, щоб торгова точка була красивою і функціональною. Першими трансформацію поведінки споживачів помічають міжнародні ритейлери, які і задають тон змін, традиційно пред’являючи найвищі вимоги до облаштування своїх магазинів.
Для виконання робіт залучаються українські будівельні компанії, і серед лідерів цього ринку – Synergy Construction. На прикладі багатьох зданих «під ключ» магазинів для турецьких, польських та інших брендів RAU пропонує оцінити сучасні вимоги щодо оформлення торгових точок.
Ювілейний магазин LC Waikiki в ТРЦ River Mall
Серед недавніх робіт компанії можна виділити концептуальний shop-in-shop LCW Dream в магазині турецького одежної бренду LC Waikiki. Перше, що кидається в очі, так це оформлення торгової точки бренду, яка стала ювілейною: 1000-ї в міжнародній мережі компанії. Її площа становить 1950 кв. м.
Дизайн магазину виконаний в концепції DP-B: велика кількість світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Але колір тут грає також інформаційну роль. Так, забарвлення торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям. Що підкреслює заявлену місію бренду: «Кожен має право добре одягатися»
Оскільки в магазині два поверхи – відразу біля входу на спеціальному табло відображається представлений асортимент, щоб покупцям було відразу легше зорієнтуватися, де шукати потрібні речі.
Прямо над полицями, біля входу в примірювальну, розміщений інформаційний стенд з різними варіантами комбінування представленого одягу.
Взагалі швидка і зрозуміла навігація по території магазину – важлива перевага для покупця.
Найбільший в світі магазин Sinsay в ТРЦ Lavina Mall
Зрозуміло, у кожного бренду є свої відмінності, але загальні правила організації простору легко читаються в усіх торгових точках міжнародних компаній. Що добре видно в найбільшому магазині польської мережі жіночого одягу Sinsay, який був відкритий в ТРЦ Lavina Mall у вересні минулого року. Він теж двоповерховий, загальною площею 2300 кв. м.
Так, наприклад, у всьому просторі покупця намагаються не “навантажувати” масивними меблями або складними конструкціями. Замість великих «квадратів-плафонів» підвісних стель – точкове світло уздовж несучих або декоративних конструкцій.
Манекени в залі спеціально розставлені так, щоб вони нагадували звичайних відвідувачів. Так легше сприймається будь-який look, коли його немовби випадково бачиш в натовпі, а не милуєшся як в музеї.
Скласти свій образ допомагають фотографії моделей на стінах і головне – на колонах, які завдяки зображенням як би розчиняються в просторі і візуально збільшують площу і об’єм приміщення. Додаткова зручність – підсвічені покажчики напрямків до каси, ліфтів тощо Плюс покупцям повинно бути зручно і легко переміщатися між невеликими острівцями одягу.
Магазин Reserved в ТРЦ Hollywood (Чернігів)
Незважаючи на спільність підходів в організації торгового простору, кожен рітейлер може створити свою незабутню атмосферу. Наприклад, гра з освітленням в магазині бренду Reserved, відкритому рівно рік тому в чернігівському ТРЦ Hollywood, створює відчуття, ніби-то знаходишся під зоряним небом.
І алея з товаром йде в нескінченність …
При цьому світло дозволяє розглянути речі у всіх деталях.
Магазин Marks & Spencer в ТРЦ Dream Town
Світлі тони оформлення магазину британського бренду Marks & Spencer, великий простір й лампи освітлення, що нагадують гірлянди, відразу створюють святковий настрій, і в той же час не відволікають від головного: представлених в магазині речей. Строгий інтер’єр підкреслює якість і вишуканий стиль бренду, а також дарує покупцям справжнє натхнення для шопінгу.
Новий магазин Marks & Spencer в ТРЦ Dream Town змінив локацію і став більше: тепер він займає площу 672 кв. м. Тут сучасний дизайн інтер’єру об’єднався з новими для бренду колірними рішеннями і декоративними елементами: все продумано для комфорту покупців.
House в ТРЦ Dream Town
Польська fashion-група LPP відкрила найбільший в столиці торговий об’єкт мережі House в торгово-розважальному центрі Dream Town. Магазин молодіжного бренду одягу зайняв площу в 600 кв. м і був реалізований в новому форматі. З відкриттям нового магазину мережу House в Україні зросла до 20 торгових точок. Бренд House, створений в 1997 році, був одним з перших серед польських торгових марок в сегменті street wear, пропонуючи одяг для чоловіків і жінок від спортивного стилю і міського casual, до класики і модного стилю вінтаж. Тому торговий зал трохи нагадує велику гардеробну в міській квартирі, де частина підлоги нагадує килим, а стіни декоровані під цеглу.
New Yorker в ТРЦ River Mall
ТОВ “Нью Йоркер Україна” (Київ), що розвиває в Україні німецьку мережу одягу і взуття New Yorker, відкрило магазин в ТРЦ River Mall площею 1100 кв. м. Торгова точка стала четвертою в Києві і десятою в Україні. Внутрішньо оздоблення магазину повністю занурює відвідувачів в атмосферу великого мегаполісу з купою вогнів і динамічним ритмом життя. Тому тут все повинно бути зручно і швидко: речі представлені акуратними рядами, великі цінники і гардеробні, які важко не помітити.
Читайте також –
Від ремонту квартир до створення магазинів міжнародних брендів. Кейс Synergy Construction