Поки всі вдома: як бренди закликають тримати дистанцію під час епідемії

Поки всі вдома: як бренди закликають тримати дистанцію під час епідемії

28.03.2020 09:00
  668
Микола Маранчак

Всі. Свої стали “Всі. Вдома”, Lamoda тепер “Ladoma”, у Епіцентр і АТБ-маркет – дистанція, а McDonald’s Україна розсунув свої “золоті арки”: як ще бренди підтримали “логотипний” флешмоб в умовах пандемії коронавірусу Covid-19.

Цей текст доступний також російською мовою

Хто був першим – невідомо. Швидше за все вільні художника-дизайнери, яким нічим зайнятися в умовах домашньої самоізоляції. Але важливо тут інше – чимало світових та українських брендів підхопили флешмоб, яким підтримали карантин в умовах пандемії коронавірусу Covid-19. RAU зібрала найяскравіші приклади.

Епіцентр

Лікарі рекомендують тримати відстань між людьми принаймні 1 м, але більші дистанції, звичайно, безпечніші. Епіцентр підкреслив, що завдяки площам в торгових центрах мережі, під час покупок товарів першої необхідності є можливість тримати дистанцію з іншими відвідувачами до 10 м і накреслив це на своєму логотипі.

АТБ-маркет

“Головне – це дистанція”, – написали в мережі українських дискаунтерів АТБ.

McDonald’s Україна

Щоб продемонструвати важливість ізоляції, McDonald’s розділив арки свого логотипу. “Невелика дистанція, на деякий час, допоможе об’єднати всіх нас”, – написали у компанії.

Всі. Свої

На запитання «А де Всі. Свої?» мережа мультибрендових шопінг-просторів відповідає: «Всі. Вдома».

“Навіть якщо ви не були за кордоном. Навіть якщо у вас немає ніяких симптомів захворювання. Навіть якщо купа справ, які треба було колись владнати, і зараз є час. Навіть якщо давно не бачили друзів чи скучили за родиною. Навіть якщо виконуєте важливу місію на роботі й не хочете підвести колег. Навіть якщо почалась весна і нею хочеться насолоджуватися. І ще купа «навіть». Залишившись вдома, ми рятуємо життя: своє та інших людей. Тому ми — вдома”, – написали в компанії.

Multiplex

Multiplex перемістив в соцмережах логотип на маску і написав “Дивись удома”. А щоб ні у кого не залишалося сумнівів чи правильне це рішення, в публікацію добавили жартівливий мем: “А хто буде порушувати карантин, “додивитесь в міліції”.

Lamoda

Lamoda поміняла букви в назві місцями і стала тимчасово “Ladoma”. “Бережіть себе і залишайтеся вдома”, – написали у Facebook інтернет-магазину.

Comfy

Comfy теж підкреслили, що поки всі вдома, і домалювали домашні тапки до логотипу.

Eldorado

Eldorado наділи на букви логотипу маски і домалювали дім, милий дім. “Залишайтеся вдома заради власної безпеки, дотримуйтесь умов карантину”, – підкреслив рітейлер.

Фокстрот

У Фокстрот в якості символу – лисеня, тому йому завбачливо в якості захисту наділи маску.

MYplay

“Ми всі поспішаємо, метушимося і нам завжди мало часу. Карантин – можливість зупинитися і провести час для себе, для сім’ї. Залишайся вдома! І давай разом грати!”,- написали у мережі магазинів дитячих іграшок MYplay.

Coca-Cola

Розлучила букви свого бренду також Coca-Cola. Нагадування про важливість дистанції з’явилося в зовнішній рекламі на Таймс-Сквер. На рекламному щитку також написали: “Перебувати порізно — це найкращий спосіб бути разом”.

Укрпошта

SMM Укрпошта прямо-таки познущався над логотипом рідної поштово-логістичної компанії, але все не дарма: так в компанії закликали робити зарядку, “щоб не було як на картинці”.

Audi і Volkswagen

Свої логотипи змінили також автовиробники Audi і Volkswagen. В оновленому лого Volkswagen буква V віддаляється від W, а Audi розташувала чотири кільця на відстані один від одного.

Пирятин

Пирятинський сир теж розсунув літери, тільки у висоту, і жартома додав: “Давайте триматися на безпечній відстані. По-перше, це зараз дуже важливо. По-друге, якщо їси щось смачненьке, то ніхто не попросить поділитися”.

Але не всі встигли відреагувати на флешмоб, тому їх “підтримали” вільні креативщики. В Україні – це дизайнер Ігор Ревенко, який допоміг своїм колегам залишатися в тренді.

Той же фокус з відомими логотипами виконав словенський креіейтор Юре Товрлян. Так, кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця розмістилися на безпечній відстані один від одного, а слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього». Але найбільше дісталося логотипу пивного бренду Corona, у якого замість назви з’явився напис “Need new name”.

Читайте також

Креативом по вірусу: кращий ситуативний маркетинг на тему коронавірусу, карантину та інших заборон


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку