Фокстрот запустив доставку через поштового оператора Justin
В умовах дотримання карантинних заходів, омніканальний рітейлер Фокстрот розширює пул логістичних операторів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила прес-служба компанії, під час загальнонаціонального карантину в мережі Фокстрот спостерігається зростання й перерозподіл потоку клієнтів і замовлень з магазинів в онлайн-продажі з доставкою «до дверей»/«до відділення». Логістика забезпечується як власною службою доставки, так і кур’єрськими компаніями-партнерами (Нова Пошта і Укрпошта). Щоб розширити географію покриття доставки, рітейлер прийняв рішення оперативно запустити співпрацю з оператором Justin.
«Онлайн-шопінг, в тому числі – покупка побутової техніки й електронних гаджетів, став максимально затребуваний серед українців під час карантину. При цьому клієнт очікує від нас не тільки швидкої реакції в оформленні інтернет-замовлення, але й якісної та зручної доставки. Упевнений, що співпраця з компанією Justin дозволить нам розширити наше покриття клієнтської доставки і бути ближче до покупця», – прокоментував старт роботи Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставок Фокстрот.
Основна перевага Justin – зручність в розташуванні відділень. Клієнти Фокстрот зможуть отримати свої товари в понад 500 поштових відділеннях у низці великих мережевих супермаркетів країни.
Це особливо важливо, коли покупцям необхідно мінімізувати відвідування громадських місць, а вихід за продуктами і товарами першої необхідності є чи не єдиним винятком і дає можливість поєднати продовольчий шопінг з отриманням поштового відправлення від Фокстрот.
«Ми, як клієнтоорієнтований поштово-логістичний сервіс, як ніколи відчуваємо свою відповідальність в ситуації, що склалася. Саме тому ми щодня впроваджуємо нові рішення для безпеки клієнта, розширюємо послуги для його зручності, а також робимо все можливе, щоб просто викликати у нього посмішку і подарувати позитивні емоції, – зазначив Юрій Авдиш, генеральний директор Justin. – Ось що нам вдалося зробити:
- наші оператори у відділеннях працюють в масках і рукавичках;
- в кожному відділенні у вільному доступі є дезінфікуючі засоби;
- стежимо, щоб відвідувачі дотримувалися дистанції один між одним в 1 метр;
- регулярно дезінфікуємо дверні ручки і всі поверхні «частого контакту»;
- тестуємо доставку на будинок продуктів і медикаментів;
- домовляємося з партнерами про безкоштовну доставку і робимо онлайн-шопінг доступніше;
- у наших відділеннях пригощаємо цукерками-вітамінами, даруємо посмішки і радіємо, коли відвідувачі дарують їх нам у відповідь.
Як підсумок, ми допомагаємо нашим клієнтам мінімізувати виходи з будинку під час всеукраїнського карантину, піклуючись про їхню безпеку і гарний настрій».
Як повідомлялося раніше, в умовах карантину компанія Фокстрот зробила акцент на e-commerce і скоординувала ресурси на забезпечення безпечної та швидкої доставки побутової техніки й електроніки. Для цього антикризовий штаб компанії розробив новий регламент правил для власної служби доставки – максимально безпечної як для покупців, так і для кур’єрів. Також у компанії відзначили, що доставка техніки й електроніки для клієнтів Фокстрот на період карантину здійснюється безкоштовно.
Читайте також –
ОНОВЛЕНО: Фокстрот робить акцент на онлайн-торгівлі під час карантину