Безпека, транспорт і онлайн: як мережа Novus працює під час карантину

Безпека, транспорт і онлайн: як мережа Novus працює під час карантину

25.03.2020 11:43
  1017
rau

В мережі магазинів Novus розповіли про роботу компанії та впроваджені заходи безпеки під час карантину.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як зазначають в компанії, в існуючих умовах головна задача усіх працівників торговельної мережі Novus – забезпечити покупцям можливість повністю задовольнити свої потреби щодо продуктів харчування, засобів гігієни та товарів першої необхідності. При цьому гарантувати покупцям безпеку при здійсненні покупки, при використанні товарів, і, особливо, при вживанні у їжу.

Щоб збільшити рівень захисту здоров’я вже у перший день дії карантину в Україні в Novus ввели особливі заходи: здійснюється постійний контроль стану здоров’я працівників, введений підсилений режим дезінфекції усіх робочих поверхонь та усього обладнання – санітарна обробка проводиться, як мінімум, кожні 2 години, встановлені санітарні станції при вході до магазину, введені яскраві жовті лінії для розмітки необхідної відстані від людини до людини. Крім того рітейлер контролює наявний асортимент товарів, щоб не виникав дефіцит, особливий контроль над соціально значимими продуктами.

Також Novus докладає зусиль, щоб у наявних складних умовах збільшити можливості служби онлайн замовлення товарів.

Окрім цього, в компанії зазначають, що цього тижня, після введення надзвичайної ситуації у Києві, стикнулися з новим викликом, який значно ускладнює організацію роботи магазинів – це транспортування працівників на робочі місця. Щоб вирішити це питання в оперативному режимі Novus запустив 8 транспортних засобів, які доправляють працівників на роботу. При цьому графіки змінюються та оновлюються майже щодня, щоб максимально відповідати потребам персоналу. Також в компанії підтримали ініціативу і компенсують витрати для тих працівників, які мають власний транспорт і допомагають своїм колегам дістатися місця роботи.

В своєму повідомленні рітейлер також звернувся до працівників і клієнтів з проханням піклуватися про свою безпеку та безпеку оточуючих. «Пам’ятайте про взаємоповагу, поважайте здоров’я і своє, і інших людей: дотримуйтесь безпечної дистанції, користуйтесь засобами для дезінфекції та індивідуальними захисними засобами (одноразові рукавички, маски). Просимо клієнтів з розумінням поставитись до вимог компанії щодо дотримання заходів безпеки. Це не наші забаганки, це – життєво необхідні тимчасові обмеження.  Працівники магазинів зараз працюють у режимі підвищеного навантаження і особливої напруги. Щодня вони йдуть на роботу для того, щоб наші клієнти мали можливість придбати усе необхідне», – відзначили в мережі.

Нагадаємо, раніше в зв’язку із загрозою поширення коронавірусу уряд України ввів тритижневий карантин, який триватиме до 3 квітня 2020 року. На період карантину обмежені масові заходи, закривається пасажирське авіасполучення і кордони, торгово-розважальні центри, ресторани та непродуктові магазини, впроваджуються інші обмежувальні заходи. Українцям не рекомендують виходити з дому без зайвої потреби.

Довідка. Novus представлений на українському ринку з 2009 року. З тих пір мережа магазинів рітейлера зросла до 43 маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 400 до 7000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Більшість торгових точок мережі працює в Києві та області. Магазини також представлені в Рівному, Черкасах, Тернополі, Миколаєві та місті Корець (Рівненська обл).

Читайте також –

NOVUS закликає постачальників не підвищувати ціни під час усієї дії карантину в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку