Watcom: як за допомогою Wi-Fi технологій збільшити прибуток офлайн-магазинів і ТРЦ

Watcom: як за допомогою Wi-Fi технологій збільшити прибуток офлайн-магазинів і ТРЦ

12.03.2020 08:10
  741
rau

Сучасного споживача важко уявити без гаджетів з доступом в інтернет. Особливо це справедливо щодо молодого покоління яке «живе» в онлайн-просторі: знайомиться, працює, а також здійснює покупки.

Цей матеріал також доступний російською мовою

За даними дослідження компанії EVO, ринок електронної комерції в Україні в 2019 році склав близько 97,4 млрд грн. І за прогнозами експертів, в 2020 році він буде тільки зростати.

Люди роблять покупки там, де їм зручно, а бізнес «підлаштовується» під поведінку покупця та пропонує клієнту безліч точок контакту на кожному етапі customer journey. Рітейлери, що зуміли «достукатися» до споживача у будь-якій ситуації, отримують помітну конкурентну перевагу в порівнянні з більш консервативними колегами.

Директор з регіонального розвитку Watcom Україна Василь Сеньківський розповів RAU про те, як за допомогою Wi-Fi технологій привернути цільових клієнтів в магазин або торгово-розважальний центр.

– Ми живемо у вік цифрових технологій, коли можна все купити, не виходячи з дому. Як за допомогою технологій можна залучити людей на свої об’єкти?

– З відвідувачами повинна відбуватися безперервна комунікація. Завдяки технологіям, цей процес може бути постійним: від входу в торговий центр до моменту повернення додому. Саме за допомогою технології Shopster стало можливим проаналізувати відвідувачів в ТЦ (в яких магазинах вони провели більше часу, як переміщалися по галереях, портрет відвідувача), проводити оцінку онлайн-реклами в офлайн-магазинах, а також персоналізовано комунікувати з відвідувачами через sms або push-повідомлення при підключенні до free Wi-Fi.

– Як працює це рішення?

– Зараз людина та її смартфон – практично одне ціле. На даний момент близько 60% власників мобільних пристроїв навіть не замислюються про його відключення. Тим самим вони залишають «цифровий слід». За допомогою Wi-Fi-роутера Shopster керуючі ТРЦ і магазинів можуть абсолютно легально збирати mac-адреси користувачів, так як пристрій зберігає їх у власну базу в хешірованому вигляді. Вони повністю знеособлені, тому не є персональними даними. Клієнтська база – ось з чим потрібно працювати торговому центру на постійній основі.

– Чим корисна буде Shopster представникам рітейлу і ТРЦ?

– Саме головне – ТРЦ або продавець стає ближче до покупця, так як йде безперервний, а найголовніше, ненав’язливий процес «спілкування» з ним. Завдяки базі mac-адрес, які вдасться зібрати на об’єкті, можна налаштувати таргетовану рекламу на цільових клієнтів. Торговим центрам до того ж стане набагато зручніше проводити рекламну кампанію, спрямовану на цілу групу товарів.

– Можете розповісти докладніше, чи був уже реалізований якийсь кейс?

– Так, нещодавно був реалізований кейс з представником взуттєвої роздрібної мережі. Магазини мережі розташовані по всьому місту. За бажанням замовника, реклама була направлена ​​тільки на певні магазини (група «А») і тривала близько двох тижнів. Але навіть за такий невеликий проміжок часу було досягнуто хорошого результату. Було виявлено, що в магазини групи «А» приходили більш цільові відвідувачі. В цілому показник конверсії та товарообігу був помітно вище навіть при меншому трафіку.

Також ми виявили суттєву різницю соціально-демографічних характеристик лояльних користувачів сайту від офлайн-аудиторії, що переходять по рекламному оголошенню.

– У чому полягає відмінність технології Shopster від контекстної реклами в інтернеті?

По-перше, рекламна кампанія таргетована тільки на людей, які заходили в магазин певну кількість разів (з замовником обговорюються критерії вибору).

По-друге, не треба виставляти метрики, за якими система буде шукати людей. Вже є база клієнтів, які зацікавлені в продукті. Рекламою ми акуратно підводимо їх до фінального кроку – до покупки товару або послуг.

І, по-третє, рекламну кампанію можна провести з мінімальним бюджетом.

– Чи можна налаштувати таргетовану рекламу через соціальну мережу?

– Так, дана технологія дозволяє налаштувати власну стартову сторінку Wi-Fi з авторизацією, наприклад, через соціальну мережу Facebook або Instagram. Як тільки гості підключаться до мережі, рітейлер або керуюча компанія об’єкта комерційної нерухомості зможе отримати більш детальну про них інформацію: стать, вік, інтереси тощо.

– Які у вас прогнози щодо пропонованої технології Shopster? Чи буде вона затребувана на ринку України?

– Зараз весь світ «захоплений» Всесвітньою павутиною. Тому ми прогнозуємо, що попит на Wi-Fi технології буде тільки зростати. Нашим рішенням цікавляться багато представників рітейлу, торгових центрів, а також ресторанів, так як воно довело не тільки свою ефективність, але й економічність. Зараз ми займаємося реалізацією кількох проектів із представниками роздрібної мережі. Сподіваємося, що незабаром зможемо представити нові кейси.

Читайте також –

Знати в обличчя: Watcom Group протестувала технологію розпізнавання облич Dataplex


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку