З турботою про планету: АТБ тестує нову еко-упаковку для продуктів
В середині лютого в торговельній мережі АТБ з’явилися «Ящики для покупок», які виготовлені з щільного картону і при закінченні використання повністю утилізуються, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, продукція виготовлена з переробленого матеріалу і є еко-упаковкою.
Для експерименту з такого роду упаковкою компанія обрала 200 магазинів АТБ великої площі, розташованих переважно поблизу великих проспектів, магістральних доріг і трас України з великими паркувальними зонами. Орієнтовні терміни експерименту – два місяці. По закінченню цього терміну буде розглянуто питання про розширення даної практики на більшу кількість магазинів мережі по всій Україні.
В АТБ вважають, що ящики для покупок стануть хорошою альтернативою великим пакетам АТБ. В першу чергу такий вид упаковки має зацікавити автомобілістів, які зможуть акуратно розмістити куплений товар в багажнику авто. Упаковка розрахована на вагу 25 кг і призначена для багаторазового використання. Ціна новинки в мережі АТБ становить 19,9 грн, а придбати його можна в прикасовій зоні магазинів АТБ, що беруть участь в експерименті.
Нагадаємо, в квітні 2019 року, компанія також перейшла на реалізацію «зелених пакетів» з біологічно руйнуючою добавкою в своєму складі. Спеціальна добавка d2w впливає на вуглецеві з’єднання полімеру, в результаті чого, через певний часовий проміжок вони руйнуються, активізуючи розщеплення полімеру. Виріб з нього стає крихким і швидко розпадається на крихітні пластівці. Процес розкладання полімеру викликає будь-яка комбінація високої температури, світла і тиску, що діють як каталізатори і визначають швидкість і, відповідно, час розкладання.
Компанія почала тестування цієї технології в кінці 2018 року на обмеженій кількості магазинів торгової мережі АТБ, а незабаром застосувала цю екологічну ініціативу у всіх магазинах АТБ. Одночасно з переходом на пакети з біологічно руйнуючою добавкою, АТБ-Маркет пропонує своїм покупцям купувати еко-сумки різної величини.
Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації працює понад 64 000 співробітників.
АТБ-маркет – найбільша в Україні мережа магазинів, що працює у форматі «дискаунтер». Станом на початок 2020 року вона об’єднувала 1077 торгових точок, розташованих в 274-х населених пунктах 22-х областей країни. За результатами 2019 року товарообіг торгової мережі зріс на 22,4% – до 126,8 млрд грн.
Читайте також –
Генадій Буткевич, АТБ: Чуже я ніколи не візьму, але своє не віддам