Курс на e-commerce: Фокстрот посилює позиції в онлайні
Як один з найбільших рітейлерів розвиває і трансформує свою електронну комерцію.
Цей матеріал доступний російською мовою
Одним з пріоритетних напрямків перезавантаження Фокстрот в 2019 році стало посилення його онлайн-складової. «Трохи менше року тому ми взялися за комплексний і непростий проект. Завдання було надзвичайно складне: в найкоротші терміни, до початку сезону активних продажів, відбудувати роботу інтернет-каналу, сформувати керовану і ефективну структуру, комплексно підійти до розвитку всієї цифрової торгової і комунікаційної еко-системи», – зазначив Кирило Попов-Черкасов, e- сommerce-директор мережі.
Перш за все, в Фокстрот взялися за перепроектування та модернізацію існуючого сайту foxtrot.ua, а також за адаптацію нової дизайн-системи. Важливо було збільшити трафік і відповідно – конверсію, скоротити кількість відмов. Разом з цим, розпочато роботу над розробкою нового сайту: сучасного, зручного і орієнтованого на різні потреби покупців.
По-друге, концептуально була переглянута SMM-стратегія, яка дала значний приріст абонентів в соцмережах і охоплення публікацій. Для залучення аудиторії з представників покоління Z і всіх, хто цікавиться практичним застосуванням прихованих можливостей електронних гаджетів, в жовтні 2019-го запущений іміджевий Youtube-канал «Живи наживо».
«Ми проаналізували, чим можемо бути цікаві цільовій аудиторії. Зрозуміло, що, створюючи контент з відеооглядами техніки, ми навряд чи були б оригінальні і загубилися б ще на старті. Тому вибрали іншу стратегію: просто і доступно ділитися з глядачами порадами з підкорення Instagram і Youtube, запрошувати топових блогерів і робити колаборації», – зазначив Кирило.
Отже, перші результати роботи по зміцненню онлайн-напрямку в Фокстрот, в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року:
- +43% в трафіку на сайт зі значним приростом в органіці при зростанні конверсії та скорочення показника відмов на 20%;
- +50% в абсолютних значеннях товарообігу на початку сезону і +58% в Black Friday і передсвяткові розпродажі;
- соціальні мережі: +42% користуваців у Facebook і в 10 разів зросла аудиторія в Instragram;
- Youtube-канал: за перші два місяці отримали понад 1,5 млн переглядів і більше 27 000 фоловерів.
«В цілому, фундамент масштабних змін закладено. І в цьому величезна заслуга всієї команди Фокстрот, оскільки динаміка, враховуючи стартові позиції і відведений час, просто дивовижна, – підвів перші підсумки Кирило Попов-Черкасов. – Але найголовніші досягнення ще попереду. Зараз готуємо запуск оновленого інтернет-магазину, над яким комплексно працювали понад півроку: з зручним інтерфейсом, фільтрами, пошуком, гідною і комфортною мобільною версією ».
Читайте також –
Рекордний Фокстрот: сім нових та реформатованих магазинів у листопаді