Французький бренд Lacoste відкрив концептуальний бутик у новому форматі в столичному ТРЦ River Mall
Бутик став 11-м магазином бренду в Україні. Концепт втілений в інтер’єрі площею 175 кв. м, дизайні простору та деталях.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила RAU компанія, 28 грудня французький бренд Lacoste відкрив флагманський бутик у новому форматі Le Club у київському ТРЦ River Mall. Фасад бутика прикрашений семиметровою інсталяцією з дерева із зображенням 3D-крокодила. А з порога відвідувачі Le Club ніби потрапляють на тенісний корт. Елементи, що нагадують про історію Lacoste, розташовані по всьому приміщенню. Наприклад, шафки зроблені такими ж, якими вони були за часів засновника бренду Рене Лакост.
Новий підхід до розміщення одягу допомагає структуровано розташувати колекції. Дерев’яні ніші дозволяють чітко визначити категорії товарів: чоловічий одяг, жіночий одяг, товари для дітей, взуття тощо. Поруч із зоною взуття розташована примірочна зона у кольорах тенісного корту. Аксесуари знаходяться у двох окремих зонах: біля кас та поруч із примірочними. Деталі інтер’єру виконані з дерева та шкіри. А спеціальна лабораторія для персоналізації поло підсилює враження від відвідування нового магазину.
«Новий концепт Le Club втілює цінності засновника бренду Рене Лакост, та об’єднує елементи тенісного корту. Покупці не тільки купляють якість Lacoste, а й отримують преміальний досвід обслуговування», – прокоментував генеральний директор Lacoste в Україні Джан Угурлуджан.
Читайте також –
Джан Угурлуджан, Lacoste і SuperStep: Потенціал України величезний