Столичний Даринок проводить реконцепцію і змінює якірного орендаря

Столичний Даринок проводить реконцепцію і змінює якірного орендаря

16.12.2019 04:00
  892
rau

Маркет-мол Даринок здійснює масштабну реконцепцію, спрямовану на залучення більш молодої аудиторії мілленіалів та підвищення конкурентоспроможності об’єкта.

Цей матеріал доступний російською мовою

На 2020 рік на Даринок заплановано проведення низки концептуальних змін. По-перше, в середині маркет-молу буде оновлена ​​зона фуд-корту, загальна площа якої складе 1477 кв. м. По-друге, відбудеться відкриття нового коворкінгу Platforma Office Club від Coworking Platforma. Простір буде розташовано на третьому поверсі в корпусі 3 Д і охопить площу в 3700 кв. м (800 посадочних місць).

Також один із пріоритетних напрямків розвитку Даринок на наступний рік – розширення пулу орендарів за рахунок відомих міжнародних гравців і створення нової зони розваг для дітей загальною площею 1700 кв. м.

Перший крок в реалізації нової стратегії маркет-молу – зміна продуктового якоря. Ним став лідер українського ринку роздрібної торгівлі – Сільпо. Загальна площа нового супермаркету складе 3000 кв. м, з яких 1650 кв. м – площа торгового залу.

«Новим якірним орендарем був обраний інноваційний лідер українського ринку продуктового рітейлу – супермаркет Сільпо, – розповідає Єгор Верлооченко, генеральний директор маркет-молу Даринок. – Очікуємо, що завдяки появі Сільпо нам вдасться додатково збільшити трафік більш ніж на 5%».

Офіційне відкриття магазину відбудеться 21 грудня, і він стане вже 16-м дизайнерським об’єктом мережі Сільпо, який розташований в Києві. Авторський концептуальний дизайн супермаркету виконаний в стилі Великого Шовкового шляху. “Простір та інтер’єр відображають культуру древніх торговельних шляхів Сходу з його екзотичними атрибутами і романтикою пустелі. Цього вдалося досягти завдяки автентичних інсталяцій, елементів декору і пустельній колірній гамі, а також тематичного зонування нового супермаркету”, – пояснює маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва. Які концептуальні зони будуть всередині, рітейлер до відкриття магазину традиційно не розголошує.

Посилення tenant-mix Даринку – це лише частина комплексної стратегії маркет-молу, який прагне відповідати світовим тенденціям рітейлу, адаптуватися до актуальних викликів ринку, що дозволить зміцнити конкурентні позиції і розширити сегмент споживачів за рахунок нових аудиторій.

Маркет-молл Даринок – це симбіоз традиційного ринку і шопінг-центру. Завдяки такому позиціонуванню за 15 років роботи трафік відвідувачів маркет-молу виріс до показника понад 11 млн осіб на рік. Показник вакантності по об’єкту склав менше 1%. Кількість орендарів – 3500 суб’єктів. Торгова площа комплексу збільшена до 43 500 тис. Кв. м, а загальна – до 68 000 кв. м.

Читайте також –

Марія Казанцева, City Capital Group: Прагнемо в Даринок залучити милленіалів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку