Акції Tesco злетіли до максимуму після заяви про продаж азійського бізнесу
Мережі британського рітейлера у Таїланді та Малайзії аналітики оцінюють в $9 млрд.
Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою
Акції Tesco підскочили майже на 6% в один момент у понеділок, 9 грудня, після того, як найбільший британський рітейлер заявив про можливість продажу азійських компаній в Таїланді та Малайзії, які аналітики оцінюють в $9 млрд, пише Reuters. Цей напрям приносить близько 8% річного доходу супермаркету і 10% його прибутку.
Tesco має близько 2000 магазинів в Таїланді та 74 в Малайзії. За шість місяців цього року, до 24 серпня, продажі зросли на 2,56 млрд фунтів ($3,37 млрд), збільшившись на 1% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а операційний прибуток склав 171 млн фунтів ($225 млн), збільшившись на 42,3%.
Аналітик Bernstein Бруно Монтейн зазначив, що тайська діяльність Tesco — це “високоякісний бізнес”. 50% його доходів надходить від оренди торгових центрів, а 50% — від ринку роздрібної торгівлі харчовими продуктами, який набагато менш конкурентоспроможний, ніж у Великій Британії. Він сказав, що у тайського бізнесу все ще є можливості для органічного зростання.
У 2015 році Tesco продала свій південнокорейський підрозділ групі на чолі з приватною інвестиційною фірмою MBK Partners за $6,1 млрд. Рік по тому вона продала свій бізнес в Туреччині Tesco вже зробила дорогі виходи з ринків Японії, США і Китаю, поступившись своїми колись високими глобальними амбіціями.
Якщо Tesco покине Таїланд і Малайзію, це неминуче викличе питання щодо майбутнього її решти закордонних мереж — збиткового центрально-європейського підрозділу, що складається з магазинів у Чехії, Угорщині, Польщі та Словаччини.
Нагадаємо, глава Tesco Дейв Льюїс оголосив, що залишить свій пост в наступному році, оскільки він успішно виконав поставлені перед ним завдання по реструктуризації бізнесу.
Як відомо, 4500 робітників найбільшої британської роздрібної мережі можуть бути звільнені. В усіх 153 магазинах Tesco Metro буде спрощено процес роботи й скорочені адміністративні завдання. Великий магазин був розрахований для щотижневих покупок, але 70% покупців використовують його як мінімаркет.
Джерело Investory.news
Читайте також –
Злети і падіння Tesco: як мережа супермаркетів пережила падіння прибутку на 92%