
Ролики тижня: Київстар, Фора, Master Zoo, Укрпошта, Cher’17


В агентстві Promodo на прикладі кейсу Comfy розповіли, наскільки складно великим рітейлерам на перегрітому ринку залучати нову аудиторію, і за допомогою яких інструментів цю проблему можна вирішити.
Цей матеріал доступний російською мовою
Рітейл побутової техніки та електроніки – один з найбільш конкурентних ринків в Україні. Для великого бренду, який вже завоював більше 30% ринку, залучати нову аудиторію – виклик, який мотивує шукати цікаві підходи.
Щоб в найкоротші терміни поповнити базу клієнтів новими контактами і мотивувати їх зробити покупку, була розроблена активність «Рулетка».
Багато фахівців і власників бізнесу ставляться скептично до розіграшів, оскільки вважають, що таким чином залучають невмотивовану аудиторію. Проте такі акції – ефективний інструмент залучення клієнтів, за умови грамотно розробленої логіки активності, та контролю на всіх етапах реалізації.
У випадку з Comfy учасниками розіграшу ставали користувачі, які зайшли на сайт, а значить – були зацікавлені в здійсненні покупки, а також існуючі клієнти, які вже щось замовляли в інтернет-магазині.
Конкурси з гарантованими подарунками підвищують лояльність аудиторії. Клієнти з задоволенням беруть участь в акціях і діляться інформацією про виграш в соціальних мережах.
Для чіткого опрацювання всіх деталей процедуру запуску активності розділили на кілька етапів:
На цій стадії була розроблена ігрова логіка нової активності та сформовано призовий фонд, встановлена інтеграція з сервісом eSputnik.
Користувач потрапляє на сторінку активності, клікнувши на банер або віджет. Для участі в розіграші йому необхідно ввести свій e-mail, після чого кнопка «Грати» стає активною. У кожного учасника є дві спроби розкрутити рулетку.
Якщо стрілка двічі вказує на сіре поле – користувач отримує повідомлення з проханням ввести свій e-mail і скористатися додатковою спробою. Якщо і цього разу випадає сіре поле – пропонуємо учаснику ввести e-mail друга в обмін на можливість ще раз розкрутити рулетку.
Мотивуючи гравців запрошувати в гру друзів, ми змогли привернути увагу нових користувачів до Comfy.
Команда підготувала кілька макетів промо-розсилок і налаштувала сценарії під різні результати розіграшу призів.
Для оповіщення відвідувачів інтернет-магазину про розіграші розробили банери і віджет. Додатково створили листи для відправки по вже існуючій базі клієнтів.
Фахівці тестували активність на всіх етапах роботи, відстежували реакцію користувачів і на основі отриманих результатів оперативно вносили необхідні зміни.
Що і навіщо тестували:
Завдяки проведенню активності команді вдалося розширити базу клієнтів і збільшити кількість додаткових продажів.
База клієнтів Comfy поповнилася новою аудиторією, з якою тепер можна активно працювати і конвертувати в постійних клієнтів за допомогою e-mail-каналу.
Тестуємо нові механіки взаємодії з користувачами для подальшого нарощування бази клієнтів і збільшення доходу.
Читайте також –
Як в три рази збільшити дохід від поштових розсилок: кейс Promodo і Stylus.ua