 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 249
  249
			 
                 02.12.2019 02:34
 02.12.2019 02:34 898
  898
			        Колишній топ-менеджер мережі Comfy очолив бренд-маркетинг в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як розповів в коментарі RAU директор з розвитку EVO Денис Горовий, Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.
«Саша Жиляєв – новий Head of brand marketing EVO. Роль Саші передбачає формування бренд-стратегії для проектів EVO, стратегії медійного просування брендів і прямої реклами, та багато іншого, що принесе відчутну користь для наших клієнтів: покупців і підприємців. У Саші величезний досвід у створенні брендів. Ми віримо, що разом з ним і його командою кожен проект EVO зможе найкращим чином розповісти про цінності для клієнтів і відмінності від інших брендів», – прокоментував Горовий.
Нагадаємо, раніше Жиляєв більше 17 років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом останніх п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера.
Читайте також –
Керівником розвитку мережі Master Zoo призначений колишній менеджер Сільпо і UTG
 
									 
  
			 249
  249
			 
									 
  
			 108
  108
			 
									 
  
			 130
  130