Black Friday очами українців: скільки готові витрачати, на які товари і в яких магазинах
Аналітики Picodi.com проаналізували ставлення українців до Black Friday та їх наміри стосовно придбання товарів в період розпродажів.
Цей матеріал доступний російською мовою
З року в рік тисячі любителів розпродажів з нетерпінням чекають на кінець листопада. Адже саме тоді проходить Black Friday — найбільша шопінг-подія в році. Магазини багато місяців готувалися до того, щоб 29 листопада — саме на цей день випадає Чорна п’ятниця у 2019 році — запропонувати покупцям привабливі акції та великі знижки.
В якій частині України Чорна п’ятниця є більш відомою? Як до розпродажів ставляться жінки, а як – чоловіки? Скільки грошей українці готові витратити, та на що? Де і коли здійснюють покупки українські споживачі? Аналітики Picodi.com вивчили феномен Black Friday в Україні та відповіли на ці питання. Дослідження було проведено на підставі архівних статистичних даних платформи Picodi.com та опитування, проведеного в період з 9 по 20 жовтня 2019 року у 44-х країнах.
Неперевершений король розпродажів
Чорна п’ятниця — не єдиний великий розпродаж в листопаді. В багатьох країнах 11 листопада відзначається Всесвітній день шопінгу, що відомий також як День холостяка. Свято народилося у Китаї та приваблює величезними знижками любителів заощадити на онлайн-замовленнях, в основному з Азії. В Україні розпродаж 11.11 ще не встиг набрати такої великої популярності, проте все більше українців починають здійснювати покупки в інтернет-магазинах Далекого Сходу.
Та все ж, більшою популярністю в Україні користується Black Friday. З усіх респондентів, які брали участь у листопадових розпродажах, 74% здійснювали покупки саме в Чорну п’ятницю. 25% вирушили на розпродажі як в Чорну п’ятницю, так і у Всесвітній день шопінгу, та лише 1% опитаних — тільки 11 листопада.
Лихоманка навколо знижок в українських містах
Мешканці деяких міст України чекають на Чорну п’ятницю більше за інших. Завдяки внутрішнім даним Picodi.com ми визначили міста, де відсоткове збільшення трафіку інтернет-користувачів в онлайн-магазинах було найвищим (у порівнянні зі звичайною п’ятницею).
Найбільше зростання інтересу до розпродажу Black Friday зафіксовано серед жителів міста Ужгород. Зразу ж за ними розташувалися мешканці Одеси та Маріуполя. Чорна п’ятниця користувалася також величезною популярністю серед інтернет-користувачів з Кропивницького та Миколаєва. Ці міста посіли четверте і п’яте місце відповідно.
Жінки та чоловіки в Чорну п’ятницю
Жінки більш зацікавлені можливостями заощадити на розпродажах: 77% опитаних українок візьмуть участь в акції Black Friday, а це на 15% більше, ніж покупців-чоловіків.
Однак, в Україні, і жінок, і чоловіків можна сміло називати шопоголіками, адже в середньому вони купують однакову кількість товарів: 3,5 проти 3,4. Проте чоловіки витрачають у два рази більше грошей, ніж жінки. Середньостатистичний українець готовий витратити 4165 гривень, а українка — 2557 гривень.
Схожими чоловіки та жінки виявилися навіть у виборі товарів. Українці у Чорну п’ятницю купують одяг та взуття. Третє місце в жіночому рейтингу займає косметика, а у чоловіків — електроніка. Саме купівля нових гаджетів може пояснювати таку різницю між жіночими та чоловічими витратами у Black Friday.
Головна ідея Чорної п’ятниці — знижки, а вони бувають різні. Проте і чоловіки, і жінки зійшлися на думці, що найбільш вигідною пропозицією є більша знижка, хоч і на обмежений асортимент. Друге місце в рейтингу українців посів купон або промокод. Користуватися кодом легко і ціна на товар в кошику знижується миттєво. Отримувати несподівані приємності люблять всі. Тому подарунок при замовленні розташувався на третій позиції.
В інтернеті немає черг
З кожним роком зростає популярність покупок через інтернет, а Чорна п’ятниця і Всесвітній день шопінгу цьому тільки сприяють. Серед учасників опитування 23% відповіли, що купуватимуть необхідні товари зі знижками саме онлайн, 18% прийняли рішення відправитися за покупками до торговельних центрів.
Все ж таки більшість вирішила економити на всі 100%. 59% опитаних українців під час Black Friday планують робити покупки як в Інтернеті, так і в торговельних центрах.
Одна з причин, чому покупці віддають перевагу онлайн-покупкам, це черги до кас під час великих розпродажів. Серед українських респондентів 16% чоловіків і 15% жінок заявили, що готові відмовитися від покупки, якщо чекати в черзі доведеться занадто довго.
Інтернет-користувачі здійснюють покупки без черг і в зручний час. 67% опитаних українців зізналися, що займаються онлайн-шопінгом на роботі. Це підтверджується також статистичними даними Picodi.com про торішню Чорну п’ятницю — пік купівельної активності припав тоді на 11:00 і 12:00.
Джерело: picodi.com
Читайте також –
Факап на Black Friday: як в Comfy рятували продажі через збій в IТ