Новини логістики та e-commerce: рекорд продажів Alibaba, запуск Raketa в Києві, ребрендинг Zakaz.ua і багато іншого
Новий гравець доставки їжі в столиці – Raketa, рекордні продажі на AliExpress в “День Холостяка”, авіадоставка від Нова пошта, почтомати Meest в ломбардах Скарбниця і багато іншого
Цей матеріал доступний російською мовою
Продажі в «День Холостяка» на Alibaba склали рекордні $38,4 млрд
Китайський е-commerce гігант Alibaba відзвітував про рекорд продажів в «День Холостяка», який проходив 11 листопада. Як повідомляє ain.ua, за 24 години розпродажів через платформи Alibaba (AliExpress, Tmall, Taobao, Lazada та інших) торговці продали товарів на загальну суму в $38,4 млрд. Це більше, ніж онлайн-продажі Amazon за весь третій квартал 2019 року ($35 млрд).
Згідно з повідомленням прес-служби ПриватБанку, в цей день по його карткам на сайті AliExpress українці здійснили 740 000 транзакцій на загальну суму 323 млн грн. Що спровокувало тимчасову затримку в роботі платіжних сервісів фінустанови.
Українці щомісяця купують в розстрочку товари на 300 млн грн
Як повідомили в ПриватБанку, операторі сервісу онлайн-кредитування «Оплата частинами», купити таким чином товари можна в 5000 інтернет-магазинів. За три останніх місяці кількість онлайн-майданчиків, які підключилися до цієї програми, зросла майже на 1000. Щомісяця українці купують в розстрочку товарів більше ніж на 300 млн грн. Лідерами з продажу стали онлайн-майданчики Rozetka, Алло, Фокстрот та інші.
Щоб підключитися до сервісу, потрібно зареєструватися в спеціальному кабінеті, підключити API та додати на сайт інформацію про «Оплата частинами». Торговці, у яких немає сайту, можуть виставляти клієнтам кредитний інвойс.
Нова пошта запустила послугу авіадоставки
З 10 жовтня компанія запустила в комерційне використання нову послугу – «Авіадоставка». Доплата до стандартних тарифів – 30 грн за кг. Як повідомила прес-служба Нова пошта, послуга дозволяє забезпечувати доставку за добу між містами Заходу і Сходу України. Якщо компанія не встигне доставити вчасно, клієнт отримає компенсацію повної вартості доставки. Наприклад, якщо відправити посилку до 15:00 в мукачівському відділенні, її доставлять до відділення Маріуполя до 18:00 наступного дня, аналогічно – якщо відправляти по маршруту Запоріжжя-Самбір. Рейси виконуються за маршрутом Львів-Дніпро-Львів з понеділка по п’ятницю щотижня.
Крім того, Нова пошта стала партнером українського онлайн-рітейлера Rozetka для доставки в Молдову. Доставку за кордоном здійснює Nova Poshta Moldova. Доставляється товар зі складів у Києві, тому вартість замовлення стартує від 156 лей (8 євро), терміни доставки – від трьох робочих днів.
Також ПриватБанк завершив перший етап проекту по оснащенню філій і представництв Нова пошта miniPOS терміналами. Вони дозволяють приймати безготівкову оплату будь-якими типами банківських карт або цифрових гаманців. Також через міні-термінал можна розплачуватися за допомогою Apple Pay або Google Pay.
Glovo почав роботу в Києво-Святошинському районі Київської області
18 листопада сервіс доставки їжі Glovo почав роботу на території Софіївської Борщагівки в межах вулиць Соборної, Київської та Яблуневої, а також у місті Вишневе, де зона покриття простягається до вулиць Ломоносова та Залізничної. Згодом зона доставки буде розширюватися. Генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновскій заявляв, що до кінця поточного року Glovo планує збільшити кількість українських міст, в яких запущено сервіс, до 18-20. Компанія збирається покрити своїм сервісом більшість міст з населенням понад 200 000. Першими на черзі будуть Черкаси,
Нагадаємо, міжнародний сервіс доставки Glovo (Іспанія) запрацював у Києві в жовтні 2018 року. В Україні сервісом користуються жителі Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова, Запоріжжя, Вінниці, Полтави, Миколаєва, Чернігова і Херсона.
Сервіс доставки їжі Raketa починає роботу в Києві
11 листопада в Києві почав роботу новий сервіс експрес-доставки Raketa, який буде привозити замовлення з київських ресторанів безкоштовно. Як повідомила прес-служба компанії, протягом двох-трьох місяців сервіс Raketa буде працювати в «бета-версії», і за цей час має намір активно розширюватися, покривши весь Київ. Заявлений час доставки – до 60 хвилин.
Серед заявлених планів компанії з Дніпра – зайняти в Україні не менше 30% ринку доставки їжі. У 2020 році сервіс має намір зайти ще в 15 міст, після чого почнеться покриття всіх українських міст з населенням більше 200 000 чоловік. Оператор також запускає власні кухні, так звані dark kitchen. Перша з них в тестовому режимі вже працює в районі Бессарабського ринку.
У столичному ТРЦ Аладдін почав роботу офлайн-магазин Rozetka
Нова торгова точка найбільшого інтернет-супермаркету країни розташована на першому поверсі ТРЦ на Лівому березі Дніпра в Києві біля метро “Позняки”. Про початок роботи чергової офлайновой торгової точки повідомляється в розсилці Rozetka.ua своїм клієнтам. Як раніше писала RAU, загальна площа нової точки Rozetka складе близько 430 кв. м, площа торгового залу – 160 кв. м. Вона стане вже дев’ятою в офлайн-мережі рітейлера. На даний момент в Україні працює вісім офлайнових магазинів Rozetka – п’ять у Києві (Головпоштамт, ТРЦ Smart Plaza Politech, пр-т Степана Бандери, вул. Кіото, вул. Декабристів), а також три в Одесі.
Крім того, Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України. Згідно з дослідженням, проведеним для Українкою асоціації індустрії іграшок (УАІІ), в першій трійці найбільш затребуваних онлайн-ритейлерів іграшок також Panama.ua і Bi.ua. У 2019 частота покупки в цих інтернет-магазинах зросла в два рази в порівнянні з 2018 роком. Також спостерігається зростання кількості покупок в магазинах Игрушки7 (практично в 2,5 рази) і на Prom (в дослідженні 2018 роки не фігурував як місце покупки іграшок). Детальніше про це читайте тут.
Zakaz.ua провів ребрендинг візуальної айдентики
Головним меседжем ребрендингу Zakaz.ua став слоган “Доставляємо продукти – забираємо клопоти”. Шлях доставки перетворився в основний visual trick і тепер присутній у всіх матеріалах компанії. Форма і вигини шляху задали форму букв логотипу, що вплинуло на вибір шрифту і підказало скорочену версію логотипу. Як пояснили в компанії, у міру зростання необхідне було візуальне перезавантаження, щоб залучити нових клієнтів і конкурувати з іншими гравцями за рахунок креативної складової бренду.
Також в Zakaz.ua почали доставку продуктів і товарів з супермаркетів Фуршет. Співпраця розпочнеться з одного магазину Фуршет за адресою вул. Інженерна, 1. Доставка буде охоплювати Дарницький, Дніпровський і Печерський райони. Як повідомила RAU прес-служба сервісу Zakaz.ua, нова послуга дозволить замовити весь асортимент товарів супермаркетів Фуршет, який включає понад 20 000 SKU.
Маркетплейс українських брендів Shopping Mall відкрив свій перший офлайн-магазин
Новий магазин під брендом Love & Live відкрився 1 листопада на першому поверсі ТРЦ Lavina Mall між гіпермаркетом Ашан і торговою точкою LC Waikiki. Як повідомила прес-служба компанії, перший офлайн-магазин інтернет-маркетплейса Shoppingmall.com.ua займе площу 84 кв. м. У його асортименті буде представлено понад 500 моделей українських брендів модного одягу і взуття Love & Live та Katarina Ivanenko. Відкриття об’єкту стало можливим завдяки залученнню компанією інвестицій в $400 000, які спрямовані на збільшення онлайн-продажів і відкриття офлайн-магазину.
Yakaboo.ua відкрив свій перший офлайн-книжковий магазин на Хрещатику
Інтернет-магазин Yakaboo відкрив 4 жовтня на території Головпоштамту за адресою вул. Хрещатик, 22 свій перший офлайн-магазин, створений до 15-річчя компанії. Як повідомляється в блозі Yakaboo, в магазині можна придбати топи продажів і новинки Yakaboo, а також зручно забрати своє замовлення з сайту yakaboo.ua в центрі міста.
У залі встановлено монітор з доступом до сайту yakaboo.ua, де всі бажаючі можуть перевірити наявність товару, більше дізнатися про нього, і відразу ж зробити замовлення на місці, в разі необхідності звернувшись до консультантів.
У ломбардах Скарбниця нова послуга: почтомати від Meest
Національна мережа ломбардів Скарбниця і міжнародна група компаній Meest оголосили про початок співпраці. У всіх відділеннях Скарбниця з’являться почтомати Meest з обслуговуванням 24/7. Поштовий сервіс стане доступним в більш ніж 100 відділеннях Скарбниця по всій країні вже до кінця цього року. Керівник відділу інновацій національної мережі Скарбниця Сергій Махота зазначив, що встановлення почтоматів дозволить залучити нових клієнтів в ломбарди і повніше задовольнити запити тих, хто користується послугами постійно.
Нагадаємо, Скарбниця – національна мережа ломбардів в Україні, заснована в 1992 році. Всього діє близько 400 відділень в 97 містах.
Інтернет-гіпермаркет меблів і люстр Dybok.ua впроваджує новий формат офлайн-магазинів
Один з провідних українських e-commerce гравців в сегменті меблів і освітлення шукає приміщення для відкриття нових торгових точок. Новий формат офлайн-магазинів Dybok.ua буде відрізнятися від уже існуючих об’єктів. Зараз у одного з найбільших спеціалізованих українських інтернет-магазинів працює чотири традиційні торговельні точки: два гіпермаркети меблів і люстр (в Рівному та Луцьку) і два салони – у Львові та Нетішині Хмельницької області. Також компанія управляє складами загальною площею понад 3000 кв. м. Тепер Dybok.ua починає розвивати новий формат офлайн-магазинів.
Як розповів RAU директор по маркетингу компанії Олександр Моісеєв, передбачається відкриття міні-салонів площею близько 100 кв. м, переважно в торгових і торгово-розважальних центрах. Салони працюватимуть у форматі шоу-руму, тобто в них буде проходити постійно діюча міні-виставка люстр і освітлення – всі хіти продажів інтернет-магазину www.dybok.ua. В асортименті будуть також представлені кілька кімнат – модульних систем, диванів, ліжок, кухонь, стінок, комоди і матраци. Всі виставлені моделі клієнт зможе замовити і оперативно отримати з найближчого складу компанії.
Читайте також –