Новини логістики та e-commerce: рекорд продажів Alibaba, запуск Raketa в Києві, ребрендинг Zakaz.ua і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: рекорд продажів Alibaba, запуск Raketa в Києві, ребрендинг Zakaz.ua і багато іншого

19.11.2019 08:10
  597
Костянтин Симоненко

Новий гравець доставки їжі в столиці – Raketa, рекордні продажі на AliExpress в “День Холостяка”, авіадоставка від Нова пошта, почтомати Meest в ломбардах Скарбниця і багато іншого

Цей матеріал доступний російською мовою

Продажі в «День Холостяка» на Alibaba склали рекордні $38,4 млрд

Китайський е-commerce гігант Alibaba відзвітував про рекорд продажів в «День Холостяка», який проходив 11 листопада. Як повідомляє ain.ua, за 24 години розпродажів через платформи Alibaba (AliExpress, Tmall, Taobao, Lazada та інших) торговці продали товарів на загальну суму в $38,4 млрд. Це більше, ніж онлайн-продажі Amazon за весь третій квартал 2019 року ($35 млрд).

Згідно з повідомленням прес-служби ПриватБанку, в цей день по його карткам на сайті AliExpress українці здійснили 740 000 транзакцій на загальну суму 323 млн грн. Що спровокувало тимчасову затримку в роботі платіжних сервісів фінустанови.

Українці щомісяця купують в розстрочку товари на 300 млн грн

Як повідомили в ПриватБанку, операторі сервісу онлайн-кредитування «Оплата частинами», купити таким чином товари можна в 5000 інтернет-магазинів. За три останніх місяці кількість онлайн-майданчиків, які підключилися до цієї програми, зросла майже на 1000. Щомісяця українці купують в розстрочку товарів більше ніж на 300 млн грн. Лідерами з продажу стали онлайн-майданчики Rozetka, Алло, Фокстрот та інші.

Щоб підключитися до сервісу, потрібно зареєструватися в спеціальному кабінеті, підключити API та додати на сайт інформацію про «Оплата частинами». Торговці, у яких немає сайту, можуть виставляти клієнтам кредитний інвойс.

Нова пошта запустила послугу авіадоставки

З 10 жовтня компанія запустила в комерційне використання нову послугу – «Авіадоставка». Доплата до стандартних тарифів – 30 грн за кг. Як повідомила прес-служба Нова пошта, послуга дозволяє забезпечувати доставку за добу між містами Заходу і Сходу України. Якщо компанія не встигне доставити вчасно, клієнт отримає компенсацію повної вартості доставки. Наприклад, якщо відправити посилку до 15:00 в мукачівському відділенні, її доставлять до відділення Маріуполя до 18:00 наступного дня, аналогічно – якщо відправляти по маршруту Запоріжжя-Самбір. Рейси виконуються за маршрутом Львів-Дніпро-Львів з понеділка по п’ятницю щотижня.

Крім того, Нова пошта стала партнером українського онлайн-рітейлера Rozetka для доставки в Молдову. Доставку за кордоном здійснює Nova Poshta Moldova. Доставляється товар зі складів у Києві, тому вартість замовлення стартує від 156 лей (8 євро), терміни доставки – від трьох робочих днів.

Також ПриватБанк завершив перший етап проекту по оснащенню філій і представництв Нова пошта miniPOS терміналами. Вони дозволяють приймати безготівкову оплату будь-якими типами банківських карт або цифрових гаманців. Також через міні-термінал можна розплачуватися за допомогою Apple Pay або Google Pay.

Glovo почав роботу в Києво-Святошинському районі Київської області

18 листопада сервіс доставки їжі Glovo почав роботу на території Софіївської Борщагівки в межах вулиць Соборної, Київської та Яблуневої, а також у місті Вишневе, де зона покриття простягається до вулиць Ломоносова та Залізничної. Згодом зона доставки буде розширюватися. Генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновскій заявляв, що до кінця поточного року Glovo планує збільшити кількість українських міст, в яких запущено сервіс, до 18-20. Компанія збирається покрити своїм сервісом більшість міст з населенням понад 200 000. Першими на черзі будуть Черкаси,

Нагадаємо, міжнародний сервіс доставки Glovo (Іспанія) запрацював у Києві в жовтні 2018 року. В Україні сервісом користуються жителі Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова, Запоріжжя, Вінниці, Полтави, Миколаєва, Чернігова і Херсона.

Сервіс доставки їжі Raketa починає роботу в Києві

11 листопада в Києві почав роботу новий сервіс експрес-доставки Raketa, який буде привозити замовлення з київських ресторанів безкоштовно. Як повідомила прес-служба компанії, протягом двох-трьох місяців сервіс Raketa буде працювати в «бета-версії», і за цей час має намір активно розширюватися, покривши весь Київ. Заявлений час доставки – до 60 хвилин.

Серед заявлених планів компанії з Дніпра – зайняти в Україні не менше 30% ринку доставки їжі. У 2020 році сервіс має намір зайти ще в 15 міст, після чого почнеться покриття всіх українських міст з населенням більше 200 000 чоловік. Оператор також запускає власні кухні, так звані dark kitchen. Перша з них в тестовому режимі вже працює в районі Бессарабського ринку.

У столичному ТРЦ Аладдін почав роботу офлайн-магазин Rozetka

Нова торгова точка найбільшого інтернет-супермаркету країни розташована на першому поверсі ТРЦ на Лівому березі Дніпра в Києві біля метро “Позняки”. Про початок роботи чергової офлайновой торгової точки повідомляється в розсилці Rozetka.ua своїм клієнтам. Як раніше писала RAU, загальна площа нової точки Rozetka складе близько 430 кв. м, площа торгового залу – 160 кв. м. Вона стане вже дев’ятою в офлайн-мережі рітейлера. На даний момент в Україні працює вісім офлайнових магазинів Rozetka – п’ять у Києві (Головпоштамт, ТРЦ Smart Plaza Politech, пр-т Степана Бандери, вул. Кіото, вул. Декабристів), а також три в Одесі.

Крім того, Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України. Згідно з дослідженням, проведеним для Українкою асоціації індустрії іграшок (УАІІ), в першій трійці найбільш затребуваних онлайн-ритейлерів іграшок також Panama.ua і Bi.ua. У 2019 частота покупки в цих інтернет-магазинах зросла в два рази в порівнянні з 2018 роком. Також спостерігається зростання кількості покупок в магазинах Игрушки7 (практично в 2,5 рази) і на Prom (в дослідженні 2018 роки не фігурував як місце покупки іграшок). Детальніше про це читайте тут.

Zakaz.ua провів ребрендинг візуальної айдентики

Головним меседжем ребрендингу Zakaz.ua став слоган “Доставляємо продукти – забираємо клопоти”. Шлях доставки перетворився в основний visual trick і тепер присутній у всіх матеріалах компанії. Форма і вигини шляху задали форму букв логотипу, що вплинуло на вибір шрифту і підказало скорочену версію логотипу. Як пояснили в компанії, у міру зростання необхідне було візуальне перезавантаження, щоб залучити нових клієнтів і конкурувати з іншими гравцями за рахунок креативної складової бренду.

Також в Zakaz.ua почали доставку продуктів і товарів з супермаркетів Фуршет. Співпраця розпочнеться з одного магазину Фуршет за адресою вул. Інженерна, 1. Доставка буде охоплювати Дарницький, Дніпровський і Печерський райони. Як повідомила RAU прес-служба сервісу Zakaz.ua, нова послуга дозволить замовити весь асортимент товарів супермаркетів Фуршет, який включає понад 20 000 SKU.

Маркетплейс українських брендів Shopping Mall відкрив свій перший офлайн-магазин

Новий магазин під брендом Love & Live відкрився 1 листопада на першому поверсі ТРЦ Lavina Mall між гіпермаркетом Ашан і торговою точкою LC Waikiki. Як повідомила прес-служба компанії, перший офлайн-магазин інтернет-маркетплейса Shoppingmall.com.ua займе площу 84 кв. м. У його асортименті буде представлено понад 500 моделей українських брендів модного одягу і взуття Love & Live та Katarina Ivanenko. Відкриття об’єкту стало можливим завдяки залученнню компанією інвестицій в $400 000, які спрямовані на збільшення онлайн-продажів і відкриття офлайн-магазину.

Yakaboo.ua відкрив свій перший офлайн-книжковий магазин на Хрещатику

Інтернет-магазин Yakaboo відкрив 4 жовтня на території Головпоштамту за адресою вул. Хрещатик, 22 свій перший офлайн-магазин, створений до 15-річчя компанії. Як повідомляється в блозі Yakaboo, в магазині можна придбати топи продажів і новинки Yakaboo, а також зручно забрати своє замовлення з сайту yakaboo.ua в центрі міста.

У залі встановлено монітор з доступом до сайту yakaboo.ua, де всі бажаючі можуть перевірити наявність товару, більше дізнатися про нього, і відразу ж зробити замовлення на місці, в разі необхідності звернувшись до консультантів.

У ломбардах Скарбниця нова послуга: почтомати від Meest

Національна мережа ломбардів Скарбниця і міжнародна група компаній Meest оголосили про початок співпраці. У всіх відділеннях Скарбниця з’являться почтомати Meest з обслуговуванням 24/7. Поштовий сервіс стане доступним в більш ніж 100 відділеннях Скарбниця по всій країні вже до кінця цього року. Керівник відділу інновацій національної мережі Скарбниця Сергій Махота зазначив, що встановлення почтоматів дозволить залучити нових клієнтів в ломбарди і повніше задовольнити запити тих, хто користується послугами постійно.

Нагадаємо, Скарбниця – національна мережа ломбардів в Україні, заснована в 1992 році. Всього діє близько 400 відділень в 97 містах.

Інтернет-гіпермаркет меблів і люстр Dybok.ua впроваджує новий формат офлайн-магазинів

Один з провідних українських e-commerce гравців в сегменті меблів і освітлення шукає приміщення для відкриття нових торгових точок. Новий формат офлайн-магазинів Dybok.ua буде відрізнятися від уже існуючих об’єктів. Зараз у одного з найбільших спеціалізованих українських інтернет-магазинів працює чотири традиційні торговельні точки: два гіпермаркети меблів і люстр (в Рівному та Луцьку) і два салони – у Львові та Нетішині Хмельницької області. Також компанія управляє складами загальною площею понад 3000 кв. м. Тепер Dybok.ua починає розвивати новий формат офлайн-магазинів.

Як розповів RAU директор по маркетингу компанії Олександр Моісеєв, передбачається відкриття міні-салонів площею близько 100 кв. м, переважно в торгових і торгово-розважальних центрах. Салони працюватимуть у форматі шоу-руму, тобто в них буде проходити постійно діюча міні-виставка люстр і освітлення – всі хіти продажів інтернет-магазину www.dybok.ua. В асортименті будуть також представлені кілька кімнат – модульних систем, диванів, ліжок, кухонь, стінок, комоди і матраци. Всі виставлені моделі клієнт зможе замовити і оперативно отримати з найближчого складу компанії.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce за вересень: загроза закриття Rozetka, друга жертва IKEA, доставка їжі від Bolt та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку