Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в жовтні
Віртуальна примірка товарів в Instagram, месенджер Threads, зміна підрахунку органічних показів в Facebook та інші важливі і корисні зміни для бізнесу в соцмережах і месенджерах для тих, хто не стежить «що там у Цукербергів».
Цей текст доступний також російською мовою
Згідно з дослідженням журналу Experimental Economics, відмова від соціальних мереж покращує самопочуття і настрій. Може для користувачів воно і так, а ось для маркетологам ніщо не покращує так настрій, як нові рекламні можливості в соцмережах. RAU зібрала все найактуальніше з останнього.
Віртуальна примірка товарів в Instagram
По мірі того, як Instagram переходить в електронну комерцію, він також прагне надати більш просунуті варіанти реклами, щоб допомогти роздрібним торговцям підвищити взаємодію і відгук. На цей раз Instagram випробовує новий вид реклами з функцією доповненої реальності (AR). Деякі бренди, серед яких продавці окуляр Warby Parker і Ray-Ban, а також косметики Mac і Nars, отримали можливість додати на сторінки товару функцію доповненої реальності. З її допомогою користувачі можуть віртуально приміряти рекламований продукт перед його придбанням. Результатами такої примірки можна поділитися в Instagram Stories.
Категорії підписок в Instagram
Instagram тестує можливість класифікувати акаунти, на які підписаний користувач. Категорії засновані на інформації, яку надають бізнес-сторінки Instagram: «Мистецтво», «Подорожі» та інше. Також класифікувати акаунти можна буде на основі взаємодії з ними – Least interacted with і Most shown in feed («Найменша кількість взаємодій» і «Часто з’являються у стрічці»). Останнє дозволить відписуватися від тих, за ким користувач не стежить. У свою чергу бренди зможуть відстежувати активність своїх найбільш лояльних фоловерів.
Зміна підрахунку органічних показів у Facebook
Вже до кінця жовтня адміністратори бізнес-сторінок в Facebook помітять зниження органічних показів у статистиці. Пов’язано це з тим, що соцмережа змінює спосіб підрахунку органічних показів – повторні покази офіційної сторінки або публікації одному і тому ж користувачу враховуватися не будуть. Хороша новина в тому, що статистика стане більш точною. Геть ілюзію успіху!
При цьому правила ранжування сторінок поки змінюватися не будуть, видача в стрічках новин користувачів Facebook залишається незмінною.
Нові шаблони для рекламних Stories в Facebook
Немає ідей для нової “історії” – Facebook люб’язно пропонує вирішити цю проблему. Нові шаблони Stories можна використовувати не тільки в Facebook, але також в Instagram і Messenger. Для використання функції досить завантажити креатив в Ads Manager, вибрати стиль і кольори, додати текст і обрізати зайве.
Новий офіційний Instagram-месенджер: Threads
Instagram запустив власний додаток для обміну повідомленнями, відео та фото зі списком “кращих друзів” Threads. Серед особливостей месенджера: можливість створювати групові чати і тимчасові статуси, ділитися контентом з близькими друзями з Instagram в два кліка, зберігати посилання на профілі та інші дрібниці. Як пише компанія, повідомлення від «кращих друзів» будуть відображатися також в Instagram Direct. Навіщо взагалі знадобилося новий додаток – в компанії не уточнюють.
Оновлені можливості камери в Instagram Stories
В Instagram Stories оновили режим створення фото, який спрощує доступ до креативних інструментів: GIF, опитувань, стікерів зворотного відліку тощо. Головною новинкою стала поява вкладки «Створити», в якій можна знайти різноманітні інструменти для створення креативу. Функції частково скопійовані з TikTok.
https://twitter.com/i/status/1181647127501557762
Кнопка спілкування з брендом
Facebook запустил можливість прямо з реклами в Stories перейти до спілкування з компанією. Для цього достатньо зробити свайп вгору і користувач автоматично перейде в Messenger. У Instagram також доступна функція (з переходом в Instagram Direct, відповідно).
За даними Facebook, в месенджері активно працюють 40 мільйонів компаній, користувацька база яких становить понад 1,3 мільярда людей. І цей потенціал, на думку розробників соцмережі, компаніям слід нарощувати.
Відмова від лічильника лайків у Facebook
Слідом за Instagram, відмову від лайків почав тестувати також Facebook. На даний момент лічильник відображення лайків і реакцій невидимий у частини користувачів з Австралії. Перегляд реакцій на пости доступний тільки їх авторам. Як пояснюють у Facebook, це дозволить користувачам позбутися від почуття заздрості і більше зосередитися на контенті.
Найближчим часом експеримент може поширитися і на інші країни.
Оптимізація Pages Manager
В офіційному додатку Facebook для управління бізнес-аккаунтом змінилися кнопки перемикання між Facebook і Instagram. Тепер відповідати на коментарі та повідомлення, не перемикаючись між соцмережами, стало значно простіше. Оновлення з’явилося без додаткових оголошень про нього.
І ще деякі оновлення одним реченням:
-
- Запуск TON від Telegram відклали до 30 квітня 2020 року, інвесторам готові повернути 77% вкладень.
- Facebook відкрив доступ до реклами в результатах пошуку
- Реклама в соцмережах обійде друковану за витратами рекламодавців (дослідження Zenith)
- У веб-версії Instagram з’явиться відправка повідомлень
- Google планує купити TiKTok
- WhatsApp тестує автоматичне видалення повідомлень
- У Viber з’явиться можливість покупки товарі
- Facebook розробляє AR-окуляри, які замінять смартфон
- YouTube представив новий тип кампаній Video Reach з можливістю завантажувати три відеореклами в одну кампанію з оплатою за тисячу показів
- Facebook запустив сервіс з підбору одягу
- Instagram і Facebook впроваджують «інститут фактчекінгу» і перевірки інформації (контент в стрічці буде перевірятися і блокуватися).
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в червні