Понад 1,5 млн покупців Лінії магазинів EVA взяли участь у програмі лояльності з Angry Birds

Понад 1,5 млн покупців Лінії магазинів EVA взяли участь у програмі лояльності з Angry Birds

17.10.2019 11:10
  586
rau

Національна мережа Лінія магазинів EVA запустила програму лояльності у партнерстві з брендом Angry Birds. За 37 днів акції середній чек збільшився на понад 20% у порівнянні з аналогічним періодом до акції.

Найпопулярнішими іграшками Angry Birds виявились герої другої частини повнометражного мультфільму Angry Birds2 – Бомб, Джей та Ред.

Лінія магазинів EVA розробила трирівневу програму клієнтської лояльності за участю персонажів Angry Birds 2. Здійснивши покупку на суму понад 150 грн покупець отримує моментальне заохочення у вигляді сашету, до складу якого входить приліпака та наліпка. Зібравши 4 наліпки, покупець має змогу придбати одного з шести головних героїв мультфільму зі знижкою 50%. Виявилось, що українським споживачам найбільше до вподоби птахи червоний Ред, блакитний Джей та чорний Бомб, що склали 70% продажів з усіх м’яких іграшок за перший місяць акції.

Приліпаки представлені 24-ма героями, які можна колекціонувати в спеціальному альбомі. Фішкою та здобутком акції Angry Birds 2 стала інтеграція у всесвітньо-відому гру Angry Birds Explore, що була розроблена на честь її 10-річчя. Ексклюзивний EVA-рівень на пташиному острові можна відкрити лише придбавши альбом для колекціонування та відсканувавши птахо-код. Це приклад того, як діджиталізується наше життя і навіть звичні м’які іграшки оживають в телефоні дитини.

З 2 вересня участь в акції взяли понад 1,5 млн покупців. Середній чек за цей час збільшився на понад 20%. Приріст покупців, які в цей період зробили хоча б одну покупку на загальну суму понад 150 грн, склав 5,14%.

«Ми завжди прагнемо придумати для наших клієнтів щось нове та цікаве. Це вже третя подібна програма лояльності. Першу ми запустили  у 2017 році – з Emoji з моментальним заохоченням фігуркою-ручкою, другу – у 2018 з м’якими іграшками, що виконують бажання – Бажасиками. Третя – поєднала механіки попередніх: моментальне заохочення та класичну механіку з наліпками. Зазвичай покупці залюбки беруть участь у таких акціях. Малюки можуть гратися яскравими Прилипаками, які не залишають слідів навіть на дзеркалах. Тож їх можна ліпити та переліплювати будь-де. А ще – отримати гарну іграшку. А батьки можуть придбати корисні речі і водночас зробити для своєї дитини чудовий подарунок», – говорить заступник директора з маркетингу Василина Петлицька.

Детальніше про програму лояльності Angry Birds можна дізнатися на офіційній сторінці.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 6 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

За 17 років компанія зросла до кількості 900 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку