Огляд sport & outdoor: Decathlon, Under Armour, Funday, GO Sport Polska, Sportmaster та інші
Другий в Україні магазин Decathlon, новий Under Armour, покупка компанією Sportmaster польського рітейлера GO Sport Polska, вихід Funday в Україну та інші.
Цей текст доступний також російською мовою
Другий в Україні магазин Decathlon
У листопаді 2019 року близько ТРЦ Lavina Mall відкриється другий в Україні магазин Decathlon. Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Новий магазин площею 3000 кв. м буде знаходитися у столичного ТРЦ Lavina на території гіпермаркету Ашан. У магазині буде ще більше інтерактивних зон і спортивних вражень. Вперше в Україні саме тут компанія представить бренд Wed’ze, який розробляє і виробляє продукцію для зимових видів спорту.
Асортимент в новому Decathlon збільшиться майже вдвічі і налічуватиме 5000 одиниць. В об’єкті в рітейл-парку Петрівка представлено 3200 одиниць.
Under Armour в ТРЦ River Mall
У столичному ТРЦ River Mall почав роботу новий магазин американського спортивного бренду Under Armour. Об’єкт розмістився на другому поверсі торгово-розважального центру в спортивній галереї. Тут представлені нові і базові лінійки спортивного одягу, взуття та аксесуарів для чоловіків, жінок і дітей.
GO Sport Polska
30 вересня між Go Sport Group (Франція) і Sportmaster Operations (Сінгапур) завершена угода про придбання мережі спортивних магазинів GO Sport Polska. Як повідомила RAU прес-служба мережі, Sportmaster Operations придбав 34 магазину GO Sport загальною торговою площею 37 000 кв. м. Вартість угоди не розголошується.
Перший час Спортмастер буде працювати в Польщі під існуючим брендом, але надалі перейменує магазини. В магазинах будуть присутні як провідні глобальні спортивні бренди так і інші популярні у споживачів марки, включаючи власні марки Спортмастер.
Вихід Funday в Україну
Мережа повсякденного одягу для всієї родини Funday, яка належить Sportmaster, шукає в Україні площі під свої магазини. Компанія веде переговори з великими ТРЦ у всіх містах-мільйонниках, повідомляє Retailers.ua з посиланням на керівника департаменту торговельної нерухомості Cushman&Wakefield в Україні Ганну Марсову. За даними консалтерів, рітейлера цікавлять майданчики на 700-1000 кв. м.
Funday може почати роботу в Україні вже восени. Рітейлер позиціонує себе як мережа магазинів доступною одягу для молодої сім’ї на кожен день.
Оновлений Sportmaster у Вінниці
23 серпня в ТРЦ Мегамолл відкрився оновлений після ребрендингу магазин Sportmaster. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центру, об’єкт розташований на другому поверсі і займає площу 1660 кв. м. В асортименті представлена продукція для занять спортом, туризму та активного відпочинку від брендів, дистриб’ютором яких компанія Sportmaster виступає: Columbia, Skechers, CAT, Merrell, Molten, o’neill, Protest, Roces, Speedo, UVEX, Volkl та інших. Всього Sportmaster об’єднує понад 200 брендів.
Intersport в Луцьку і Ковелі
Бренд Intersport продовжує розширення мережі в рамках нових ТЦ Епіцентр по Україні. У вересні по одній торговій точці мережі відкрилося в Луцьку і в місті Ковель Волинської області. Раніше спортивний інвентар, взуття та одяг займали в гіпермаркеті тільки невелику площу у відділі спорттоварів.
Тут представлені спортивні костюми, куртки, кросівки, форми для тренувань від всесвітньо відомих брендів: New Balance, Adidas, Puma, Nike, Asics і власних торгових марок Energetics, Technopro, Pro Touch, Firefly. Також в магазині можна знайти багато інших спорттоварів різних категорій — від бігових доріжок і велосипедів до протеїнових батончиків і тонізуючих напоїв.
Спецпроект: як розвивається рітейл спорттоварів в Україні
Асоціація рітейлерів України спільно з Commercial Property підготувала спецпроект про ринок рітейлу спортивних товарів в Україні. Ми зібрали інформацію про найбільших учасників ринку, темпи їх розвитку, представленість операторів сегмента в торгових центрах і багато іншого. Раніше ми публікували дані про самі великі мережі магазинів спорттоварів в Україні. Тепер же RAU публікує другу частину спецпроекту, присвяченого стану українського ринку спортивного рітейлу. Повна версія матеріалу опублікована в друкованій версії журналу Commercial Property за серпень. Детальніше – в матеріалі.
Флагманський магазин Puma в Нью-Йорку
Перший північноамериканський флагман Puma відкрився на П’ятій авеню в центрі Манхеттена і пропонує унікальний купівельний досвід через інноваційні спортивні зони з цифровим підключенням. Про це пише офіційний портал рітейлера. Імерсійний простір магазину Puma в Нью-Йорку займає площу близько 1 700 кв. м. Магазин містить повний асортимент бренду, включаючи баскетбольні предмети, спорядження для гольфу, товари для автоспорту, дітей та інше. Тут також продаються предмети, доступні лише в цій конкретній торговій точці.
У центрі торгової зони розмістилася пара кросівок Suede величезного розміру. Також в магазині можна знайти професійні гоночні симулятори Формули-1 і зону, де можна пограти в баскетбольний спортивний симулятор NBA2k. Для любителів футболу є можливість протестувати останні кросівки Puma на полі, симулирующее стадіон “Сан-Сіро”, на якому тренуються амбасадори бренду — професійні футболісти Антуан Грізманн і Ромелу Лукаку.
З інших незвичайних пропозицій — можливість кастомізувати одяг, взуття та аксесуари Puma за допомогою сучасної технології друку Chinatown Market. Також покупці можуть проглядати продукти в альтернативних кольорах і стилях через iMirror by NOBAL, розміщені по всьому магазину. Ці пристрої виглядають як дзеркала, але містять дисплеї з підтримкою мультитач.
Читайте також наш попередній огляд –
Огляд sport & outdoor: Спортмастер, Adidas, ще один Decathlon та інші