У Watsons Україна новий директор по роботі з клієнтським досвідом
Пост директора по роботі з клієнтським досвідом в компанії Watsons Україна зайняла Тетяна Черненко.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, вона була призначена на посаду ССО з 16 вересня цього року. До цього Тетяна майже 6 років займала пост директора зі стратегічного маркетингу в Альфа-Банк Україна.
В цілому, досвід роботи Черненко в маркетингу – більше 20 років. До Альфа-Банку топ-менеджер керувала департаментами маркетингу в банках ПУМБ і Універсал, компаніях Чумак, Strauss Україна та інших.
У прес-службі Watsons Україна також відзначили, що у Черненко дві вищі освіти – педагогічна і економічна, а також спеціалізована – Chartered Institute of Mаrketing (CIM).
Довідка. Watsons — найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси та здоров’я в Азії. На сьогодні мережа налічує більше 7200 магазинів і понад 1500 аптек на 13 ринках Азії та Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна.
Watsons Україна — одна з найбільших в країні роздрібних мереж торгівлі товарами для краси та здоров’я в Україні. До мережі входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах країни. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. Восени 2018 року компанія Watsons Україна третій рік поспіль визнана рітейлером року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: АТБ, Comfy, MOYO, JYSK, Arricano й інші