Vodafone відкрив флагманський технохаб в будівлі столичного Головпоштамту (+фото)
Samsung у форматі shop-in-shop, технологічні новинки і кав’ярня — Vodafone відкрив флагманський магазин на Хрещатику.
Цей текст доступний також російською мовою
27 вересня в Києві на вул. Хрещатик, 22, розпочав роботу флагманський магазин Vodafone. Як раніше повідомляла прес-служба Укрпошта, Vodafone орендував в Головпоштамті близько 280 кв. м площі. Щомісячна орендна плата становить 430 000 грн, що в перерахунку на квадратний метр дорівнює 1545 грн/кв. м.
У магазині можна купити смартфони, гаджети, електроніку, роутери та аксесуари. Також є можливість оформити покупку в розстрочку, замовити програмне забезпечення для смартфонів, пакети послуг і налаштувань.
“Якщо раніше магазини Vodafone сприймалися здебільшого як центри обслуговування, де основний потік клієнтів йшов за консультаціями з питань мобільного зв’язку, то новий флагман Vodafone – це повноцінний рітейл”, – відзначили в компанії.
Однією з особливостей простору стала розширена пропозиція асортиментної лінійки Samsung, представленої у форматі shop-in-shop. В окремій частині магазину південнокорейський бренд виставив свої топові серії гаджетів: Galaxy Note, Galaxy S series, Galaxy Watch та інші.
Ще однією “фішкою” магазину стала наявність кав’ярні з різноманітністю кавових напоїв, шоколаду, а також солодощів за фіксованою ціною в 49 грн.
Нагадаємо, про запуск торгового об’єкта стало відомо в кінці травня. У поштового оператора відзначили, що Укрпошта першою серед державних компаній почала здавати нерухомість в оренду через систему електронних аукціонів ProZorro.Продажі. “Така практика була позитивно сприйнята ринком, про що свідчить зростаюче число відомих компаній і брендів, які стають учасниками наших аукціонів. Першим був інтернет-магазин Rozetka, зараз приєднався Vodafone», — повідомили в держкомпанії.
Раніше дочірня компанія оператора мобільного зв’язку Vodafone Retail – заявляла, що планує відкрити до 60-ти нових магазинів власної мережі в 2019 році і збільшити штат до 2000 співробітників. За підсумками 2018 року компанія Vodafone Україна скоротила чистий прибуток на 18,1% до 1,8 млрд грн, збільшила прибуток на 8% до 12,9 млрд грн, а показник OIBDA (операційний прибуток до вирахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів) — на 33,5% до 6,9 млрд грн порівняно з показниками 2017 року.
Станом на середину липня 2019 року Vodafone Retail керував власною мережею з 243 фірмових магазинів. В інтерв’ю виданню Delo.ua генеральний директор Vodafone Ukraine Ольга Устинова говорила, що мета компанії — увійти до лідируючої двійки рітейлерів мобільних телефонів в Україні.
Читайте також
Vodafone планує розширити мережу до 300 власних магазинів до кінця року