Еко і спорт: як виглядає H&M в новій концепції в ТРЦ River Mall (фоторепортаж)
H&M Sport, ігрові автомати, колекція з перероблених PET-пляшок і нова для України еко-концепція, – чим ще може здивувати двоповерховий магазин H&M в ТРЦ River Mall.
Цей текст доступний також російською мовою
З відкриття двох перших в Україні H&M пройшов рік. Незважаючи на різні чутки про можливу появу шведського рітейлера в регіонах, зокрема, деякий час тому на ринку говорили про можливу появу H&M в торгово-розважальних центрах Караван в Харкові і Дніпрі, – реальними проектами вони так і не стали. Стабільним за рік залишилося одне – обіцяний ще в листопаді минулого року магазин в тоді ще споруджуваному ТРЦ River Mall на Дніпровській набережній у Києві. І 12 вересня довгоочікуване відкриття відбулося. Як проходила подія і які особливості виділяють новий торговельний об’єкт H&M в Києві – у фоторепортажі RAU.
Новий H&M розмістився на двох поверхах ТРЦ River Mall і зайняв площу 2900 кв. м. Без сюрпризів не обійшлося: в цей раз рітейлер вирішив здивувати покупців оновленим інтер’єром, тестову версію якого вперше запустили два роки тому в Стокгольмі. Зокрема, нова концепція передбачає теплі відтінки стін і торгового обладнання, і відрізняється еко-спрямованістю. “Якщо магазини в Lavina Mall і SkyMall у нас в більш холодних відтінках, то тут можна побачити чимало дерев’яних елементів, квіти і лаунж-зони”, – розповіла PR & Marketing Manager H&M Україна Ольга Олійник.
Вже за традицією, відкриття H&M супроводжувалося ажіотажем, що не дивно – першим зареєстрованим відвідувачам магазину пообіцяли подарункові сертифікати на 2000, 1000 та 500 грн. Але від скандальних рішень в цей раз в H&M відмовилися і зайняти чергу за подарунками з вечора було неможливо. Покупців стали запускати в ТРЦ River Mall тільки з 09:30 ранку і тільки через центральний вхід.
На вході в магазин гостей зустрічала діджей, також всі бажаючі могли зробити фото в барвистій фото-зоні. Для дітей зробили зону з розмальовками та аніматорами, а також встановили пінболл. Крім того, тільки у день відкриття діяла знижка -15% абсолютно на весь асортимент, який включає в себе жіночий, чоловічий та дитячий одяг, розділені на зони.
Вперше в новому магазині представили чоловічу лінію H&M Sport. З інших новинок – жіноча осіння колекція H&M Conscious, кожна річ в якій мінімум на 50% складається з перероблених PET-пляшок або інших матеріалів екологічного походження. Але це не єдина еко-фішка асортименту нового магазину. “Наша мета – до 2020 року перевести весь катон H&M на еко-бавовну. Весь дитячий катон нашого бренду вже зроблений за цією технологією”, – розповіла RAU Ольга Олійник.
Щоб іще більше підкреслити еко-спрямованість бренду, шведи додали в декор магазину вазони з зеленими рослинами. Також над стелажами з одягом можна знайти таблички, що розповідають про натуральність представлених нарядів.
Як і у всіх магазинах H&M в світі, в River Mall встановили бокс для збору одягу та текстилю. Будь-який бажаючий може принести пакет з непотрібними речами на переробку – і взамін отримати купон на знижку в 40 грн.
На питання про подальші плани в компанії традиційно відповідають розмито. “У нас масштабні плани на експансію, великим містам-мільйонникам обов’язково варто нас чекати, – говорить PR & Marketing Manager H&M. – Але і у Києва величезний потенціал. Переговори ведуться”.
Читайте також –
З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)