
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.
Цей текст доступний також російською мовою
Останній місяць літа для багатьох Instagram-маркетологів від рітейлу виявився надзвичайно спекотним – в топ рейтингу найпопулярніших сторінок торгових мереж відбулися помітні зміни. Зокрема, можна відзначити зміцнення позицій рітейлерів електроніки, що в цілому повторює тенденцію Facebook-рейтингу. Ще все серйозніше в 20-ці торгово-розважальних центрів, де, в тому числі, оновився абсолютний лідер всього топа. Але про все по порядку.
Нагадаємо, RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості. Якщо ваша сторінка не потрапив у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її в наш рейтинг.
Судячи з усього, EVA вирішила оновити історичний рекорд рітейлерів в Instagram і вже через 7000 нових фоловерів її очікує подолання неймовірного бар’єру в 400 000 шанувальників. З чим, заздалегідь, і вітаємо. Власне досягнення перекрила також Rozetka, переступившая поріг в 200 000 фанів. Нічого іншого і не очікувалося.
Справжні баталії розгорнулися нижче. Kachorovska помінялася позиціями з O bag Ukraine, але в підсумку обидві втратили свої місця – Алло на пару з Comfy за місяць стрибнули на чотири рядки рейтингу вгору і розмістилися на восьмому і дев’ятому місці відповідно. По чотири суперники ці двоє обійшли і трохи раніше – в середині липня. Схоже боротьба між цими двома неабияка – на кону звання самого топового рітейлера електроніки в Instagram. Поки першість за Алло, але критичного відриву все ще немає. Робимо ставки.
Трохи нижче Всі Свої обійшли LAPTI і впевнено закріпилися на 16-й позиції. “Вечірки на балконі” по суботах для Instagram не пройшли даром. Втім про що тут говорити, якщо фоловери “Лаптєй” не перший місяць тануть – ось і з липня сторінка зменшилася на 2000 фанів. У такій ситуації Colin’s взагалі не знадобиться нічого робити, щоб обійти найближчого суперника по рейтингу.
Кумедна історія з Obag, який немов наслідував приклад LAPTI і убрався в чорний. “Ніч збирається і починається мій дозор…”- навіяло це перетворення. В цілому, рейтинг виглядає наступним чином.
У першій десятці ТРЦ в Instagram пристрасті ще більше розгорілися. Forum Lviv не зміг утримати позиції і першість “інстаграмних” торгових центрів перехопив ЦУМ Київ. Поява нового лідера виявилася передбачуваною- ще на початку літа сторінка Центрального універмагу почала нарощувати темпи зростання. RAU все передбачила, до Ванги не ходи. Офіційно – ЦУМ Київ став лідером серед українських торгових центрів в Instagram.
Столичний ТРЦ Ocean Plaza раптово опинився позаду одесита Riviеra shopping mall. Розрив в 1500 фоловерів здається непоганим відривом для сторінок з менше ніж 30к фанів. Таким чином Riviera зміцнилася на 7-му місці рейтингу.
У Lubava і аутлет-містечко Мануфактура в липні було по 19 800 фоловерів на брата, тепер – по 20 100. Менше всіх пощастило ТРЦ Skymall. Незначно, але все ж – столичний ТРЦ обійшли одночасно двоє регіональних торгових центрів – Караван і Оазис. Втім різниця в 200-300 користувачів, не кожен-то і придивлятися буде. Але факт втрати позиції відбувся, серця сентиментальних фанів розбиті.
У DreamTown чергові мінус 300 шанувальників. Зате аватарку змінив. До випадання з топа залишилося зовсім небагато.
Читайте також
Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ в Facebook за червень-липень 2019-го