Puma відкрила перший флагманський магазин в Нью-Йорку (+фото)

Puma відкрила перший флагманський магазин в Нью-Йорку (+фото)

30.08.2019 12:22
  729
Микола Маранчак

Перший північноамериканський флагман Puma відкрився на П’ятій авеню в центрі Мангеттена і пропонує унікальний купівельний досвід через інноваційні спортивні зони з цифровим підключенням.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це повідомляє офіційний сайт рітейлера. Імерсійний простір магазину Puma в Нью-Йорку займає площу близько 1 700 кв. м. Магазин містить повний асортимент бренду, включаючи баскетбольні предмети, спорядження для гольфу, товари для автоспорту, відділ для дітей та інше. Тут також продаються предмети, доступні лише в цій конкретній торговій точці. 

У центрі торгової зони розмістилася пара кросівок Suede величезного розміру. Також в магазині можна знайти професійні гоночні симулятори Формули-1 і зону, де можна пограти в баскетбольний спортивний симулятор NBA2k. Для любителів футболу є можливість протестувати останні кросівки Puma на полі, що симулюють стадіон “Сан-Сіро”, на якому тренуються амбасадори бренду – професійні футболісти Антуан Грізманн і Ромелу Лукаку.

З інших незвичайних пропозицій – можливість кастомізувати одяг, взуття та аксесуари Puma за допомогою сучасної технології друку Chinatown Market. Також покупці можуть проглядати продукти в альтернативних кольорах і стилях через iMirror by NOBAL, що розміщені по всьому магазину. Ці пристрої виглядають як дзеркала, але містять дисплеї з підтримкою мультитач.

Довгий час бренд був зосереджений на продажах в США через оптовиків і представлений в більш, ніж 100 аутлетах. Лише близько 24% доходу припадало на прямі продажі, решта – через оптову торгівлю. Таким чином Puma в Нью-Йорку стала першим у своєму роді флагманом у Північній Америці, який до того ж повинен допомогти збільшити прямі продажі Puma від рітейлера до покупця.

“Я розглядаю цей магазин як прихильність американському ринку, – заявив генеральний директор Puma Бьорн Гульден. – Це місце для мене – ще одна можливість поговорити зі споживачем”. У той же час генеральний директор Puma стверджує, що вони розглядають зберегти пропорцію 30% прямих продажів і 70% – оптом в Америці. Таку схему він називає оптимальною для компанії.

З новим магазином Puma приєдналася до інших роздрібних торговців спортивним одягом і кросівками Nike, Lululemon, Asics і Adidas з магазинами на П’ятій авеню. По сусідству також будується новий флагман Under Armour.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

Обзор sport & outdoor: Спортмастер, Adidas, еще один Decathlon и другие

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  933
Усі новини ринку