Люксоптика стає супермаркетом: нова бренд-стратегія мережі

Люксоптика стає супермаркетом: нова бренд-стратегія мережі

22.08.2019 01:30
  703
rau

Нова стратегія мережі Люксоптика: запропонувати клієнтам окуляри і оправи на будь-який смак і гаманець.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, нова бренд-стратегія і комунікація Люксоптика була розроблена креативним агентством Bart & Fink. Перший етап стартував на національних телеканалах, як відео-зізнання в любові до всіх, хто носить окуляри.

«Перш за все, ми зрозуміли, що це той рідкісний випадок, коли на рівні стратегії не потрібно шукати нішу, а можна і потрібно говорити речі, характерні для всієї категорії. Далі були стратегії дантистів, які в якийсь момент почали замість слів «приходьте до нас за здоровими зубами» говорити «приходьте за красивими усмішками». Ну а визначальним моментом в розробці стратегії стало спілкування з головним лікарем мережі Люксоптика: людиною, яка може годинами захоплено розповідати про окуляри і очкариків, і подумав, – та це ж і є Люксоптика. Так народилася концепція «ми любимо вас, очкарики», – ділиться концепцією власник і креативний директор Bart & Fink Олег Томін.

«У цьому році 25 років як Люксоптика займається окулярами. Ми знаємо все про окуляри. І так, ми в компанії обожнюємо окуляри, вважаємо їх найпрекраснішим аксесуаром і знаємо, що люди в окулярах абсолютно прекрасні. Ми пропонуємо світові бренди, виробляємо оправи та лінзи під власними торговими марками для того, щоб кожен міг собі дозволити те, що йому подобається. Спасибі Bart & Fink, що разом з нами стали одержимі окулярами і створили такий емоційний ролик », – коментує директор з маркетингу мережі Люксоптика Віолета Титаренко.

Любов до окулярів не виключає наявності високої експертизи в діагностиці зору. Люксоптика вірить в здоровий зір, тому в кожній оптиці обладнаний кабінет лікаря, де фахівець максимально точно визначає діагноз і підбирає лінзи. Також, в рамках соціального проекту «Здоровий зір» компанією регулярно проводиться безкоштовна мобільна діагностика дітей і дорослих, роблячи перевірку зору ще більш доступною.

Команда творців рекламного ролика:

  • Owner and Creative Director: Олег Томін
  • Creative group head: Катя Чанишева
  • Head of art: Петро Діденко
  • Copywriter: Ліза Рожкова,
  • Art-director: Іра  Козаченко і Аня Удовенко
  • Account manager: Настя Савчук
  • Account director: Поліна Просвірякова
  • Designer: Вова Микицей і Настя Бондар
  • Producer: Shiny brilliantstar

Люксоптика:

  • Директор департаменту маркетингу та реклами: Віолета Титаренко
  • Керівник відділу реклами: Анна Беліченко

Довідка. Мережа оптик Люксоптика – лідер оптичного ринку України. Перший магазин відкрився в Харкові в 1994 році і зараз в мережі 173 оптики в 36 містах України. У кожній оптиці працює професійний лікар-офтальмолог, функціонує 17 центрів корекції зору з апаратним лікуванням та іншими процедурами по корекції зору. Компанія регулярно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів, щоб кожен оцінив зручність відвідування оптик і завжди зберігав здоров’я своїх очей.

Читайте також –

Побачити Лондон: навіщо Люксоптика починає продаж окулярів у Великій Британії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку