
Мережа меблевих салонів Дубок завершила масштабний ребрендинг


Українська група Love&Live Fashion залучила $400 000 інвестицій, H&M повідомив дату і місце відкриття третього магазину в Україні, LPP відкриє магазин Sinsay в новому форматі та інші новини українського fashion-рітейлу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Українська група fashion-брендів з офісом в Києві, в яку входять бренди Love&Live, Katarina Ivanenko та інші, а також онлайн-маркетплейс українських брендів Shopping Mall, залучила $400 000 інвестицій від венчурного фонду SMRK VC Fund.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, інвестором Seed-раунду виступив український венчурний фонд SMRK VC Fund. Компанія направить залучені кошти на масштабування на українському ринку: збільшення онлайн-продажів і вихід в офлайн. Кошти також підуть на запуск fashion-бренду в сегменті Premium і на вихід компанії на міжнародні ринки.
«Запуск нового fashion-бренду в преміум-сегменті дозволить нам також створювати продукти з високим середнім чеком. А вихід на закордонні ринки зробить Love&Live Fashion Group міжнародною компанією», – прокоментував співзасновник і CEO Love&Live Fashion Group Олексій Омельянчук.
Ціла низка fashion-магазинів відкрилася в новому столичному ТРЦ River Mall. Як уточнили в прес-службі компанії Colliers International (Україна), яка виступає брокером ТРЦ, в день відкриття в ньому розпочали роботу торгові точки Walker, STEM, Intertop, Guess, Diesel, Marc O’Polo, Liu Jo, Armani Ex, Hugo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Lerros, Gerry Weber, Levi’s, Calzedonia, Intimissimi, Must Have, Lee Cooper, Superdry, Estro, Woman Secret, Geox, Timberland та інші.
Нагадаємо, ТРЦ River Mall почав роботу 8 серпня. Докладний фоторепортаж з відкриття можна переглянути за посиланням.
Новий магазин H&M в Україні відкриється в столичному ТРЦ River Mall вже 12 вересня цього року. Як повідомила прес-служба рітейлера, магазин розміститься на двох поверхах торгово-розважального центру River Mall і займе площу 2900 кв. м.
Цього разу бренд здивує покупців новою концепцією інтер’єру, виконаною в більш теплих відтінках. Це тестова версія магазину, яка вперше була запущена в Стокгольмі в листопаді 2017 року з метою створення максимально комфортного простору для шопінгу.
Відвідувачів торгова точка порадує великим асортиментом жіночого, чоловічого, підліткового та дитячого одягу. Крім того, в новому магазині буде представлена лінія H&M MAMA та, вперше в Україні, чоловіча лінія H&M Sport.
Як і у всіх магазинах H&M у світі, в River Mall буде встановлений бокс для збору одягу і текстилю. Будь-який бажаючий може принести пакет з непотрібними речами на переробку – і натомість отримати купон на знижку.
Український бренд панчішно-шкарпеткових виробів Giulia планує зміцнити позиції в західній частині країни. Про це в інтерв’ю RAU розповів засновник роздрібної мережі Михайло Ющенко. За його словами, в минулому році компанія придбала торгову мережу Gatta, завдяки чому Giulia увійшла в такі міста як Івано-Франківськ, Тернопіль, Луцьк і Чернівці, а також розширила свою присутність у Львові.
«Наступний етап – це відкриття ще кількох магазинів у кожному з цих міст і вхід 2-3 магазинами в інші міста цього регіону. Наш бренд цікавий ТРЦ в цих містах як асортиментна група і системний оператор. Тепер справа за ТРЦ – чи зможуть вони запропонувати на даний момент хорошу локацію за прийнятною для нас ціною», – сказав Михайло Ющенко.
Бізнесмен також зазначив, що компанія не зупиняє розвиток і в інших регіонах країни. Наприклад, на серпень заплановано відкриття магазину в запорізькому ТРЦ City Mall.
Польська fashion-група LPP орендувала 3600 кв. м в столичному ТРЦ Cosmopolite Multimall для відкриття магазинів Cropp, House і Sinsay. Як повідомили RAU в компанії JLL, яка виступає брокером ТРЦ, торгові об’єкти LPP розпочнуть роботу вже на початку 2020 року. Пул орендарів комплексу посилюється в рамках запущеного в 2018 році оновлення об’єкта.
При цьому в JLL зазначають, що бренд Sinsay відкриє в Cosmopolite Multimall магазин площею 1800 кв. м, який стане одним з найбільших в портфелі бренду в країні. Крім того, він буде працювати в новій концепції з зоною товарів для дому, яка раніше не була представлена в магазинах бренду.
Перший магазин українського бренду жіночого одягу Gepur відкрився в Одесі. Він розпочав роботу в торгово-розважальному центрі Riviera, де зайняв 135 кв. м в центрі fashion-галереї: між магазинами Walker і Cropp Town, навпроти торгових точок Stradivarius і Zara.
Нагадаємо, бренд Gepur був створений в 2010 році. Він працює в форматі fast-fashion, який передбачає швидке оновлення продукції бренду, що дозволяє постійно підлаштовуватися до мінливих тенденцій світу моди.
Проект Всі. Свої розширює мережу і відкриває ще два двоповерхових магазини, де буде представлено жіночий та чоловічий одяг, взуття, білизна, аксесуари та прикраси від українських брендів. Як повідомила RAU прес-служба компанії, нові шопінг-простори скоро з’являться в торгово-розважальних центрах Lavina Mall і Blockbuster Mall. Таким чином проект Всі.Свої вперше буде представлений в торгово-розважальних центрах.
У компанії відзначають, що першим свою роботу почне магазин в ТРЦ Lavina Mall – його відкриття відбудеться восени цього року. На двох поверхах площею 1064 кв. м буде представлено жіночий, чоловічий одяг та взуття від українських брендів. Магазин в Blockbuster Mall (проспект Степана Бандери, 34 В) розпочне роботу разом з відкриттям ТРЦ, яке також заплановане на осінь цього року. Український одяг, взуття та аксесуари будуть розміщені на двох поверхах площею 2176 кв. м.
За час роботи в Україні турецький рітейлер LC Waikiki інвестував в розвиток більше $25 млн. Про це в інтерв’ю RAU розповів генеральний директор LC Waikiki в Україні Ярема Івахів. «З початку експансії в Україну компанія вже інвестувала понад $25 млн. Що стосується інвестицій в один магазин, то сума може відрізнятися в залежності від розмірів і концепції магазину», – сказав топ-менеджер.
За його словами, головна мета компанії до кінця 2019 року – це відкрити ще не менше восьми нових магазинів, зайти в нові міста і спробувати свої сили в новому для рітейлера напрямі – магазини в містах регіонального значення. Крім цього, в цьому році в фокусі компанії буде е-commerce і поліпшення комерційних процесів.
Поповнення пулу fashion-орендарів триває в ТРЦ Blockbuster Mall, який будується в Києві. Як повідомляє брокер ТРЦ, торговий об’єкт поповнять такі магазини як Parfois, Armani Exchange, Lee Cooper, Marc O’Polo, All Stars, O’Stin і Mango. Останній займе площу в 500 кв. м на першому поверсі ТРЦ.
Нагадаємо, після відкриття Blockbuster Mall стане найбільшим торговим об’єктом в Україні. Однак дата початку роботи ТРЦ поки що невідома. Відкриття об’єкту постійно переноситься.
Турецький рітейлер Colin’s відкрив новий магазин в ТРЦ Lavina Mall і планує відкриття ще одного в ТРЦ Blockbuster Mall. Новий магазин компанії в ТРЦ Lavina зайняв площу в 486 кв. м. А в ТРЦ Blockbuster Colin’s відкриє двоповерховий торговий об’єкт площею 811 кв. м.
Нагадаємо, український підрозділ міжнародного бренду Colin’s управляє однією з найбільших в країні мереж магазинів джинсового одягу, яка зараз налічує 65 магазинів в 30 містах.
В столичному ТРЦ Ocean Plaza відкрилися оновлені магазини Guess і Punto by Juliya House. За інформацією брокера ТРЦ – компанії UTG – магазин Guess відкрився на першому поверсі торгового центру в розширеному форматі площею 325 кв. м. Цей торговий об’єкт став вже п’ятим для мережі Guess в Україні, однак до кінця року компанія Ultragroup планує запустити ще два магазини бренду.
Що стосується бутика шкіряних та хутряних виробів відомих міжнародних брендів Punto by Juliya House, то він зайняв площу близько 180 кв. м.
Читайте також –