Новини логістики та e-commerce за липень: доставка їжі від Menu Group, тури від Rozetka, перша жертва IKEA і інше

Новини логістики та e-commerce за липень: доставка їжі від Menu Group, тури від Rozetka, перша жертва IKEA і інше

14.08.2019 08:10
  612
Костянтин Симоненко

Новий міжнародний гравець на українському ринку доставки їжі Menu Group, онлайн-сервіс подорожей від Rozetka, закриття інтернет-магазину tohome.com.ua, ціновий диктат Amazon, продаж електроніки від Kasta та інші новини логістики та e-commerce.

Цей матеріал доступний російською мовою

Menu Group купила eda.ua

Таким чином, в Україні – після Glovo і UberEats – з’являється ще один міжнародний гравець, який надає послуги доставки готової їжі з кафе та ресторанів. Menu Group вже працює у Вірменії, Грузії та Білорусі. До кінця року компанія планує вийти на показник GMV в розмірі $35 млн, і досягти планового показника виручки в $10 млн.

У розвиток українського представництва міжнародна компанія Menu Group UK LTD має намір інвестувати понад 100 млн грн. Щоб прискорити вихід на український ринок, вона придбала один з перших таких вітчизняних сервісів: eda.ua. За офіційною інформацією, eda.ua надає послуги доставки їжі з понад 1500 ресторанів 29-ти міст України. Сума угоди не розголошується.

Як повідомила RAU прес-служба Menu Group, новий сервіс доставки готової їжі почне роботу орієнтовно восени.

Rozetka запускає віртуальне туристичне агентство

Онлайн-сервіс Rozetka Travel знаходить актуальні пакетні тури по базах найбільших туроператорів України та дозволяє забронювати і відразу оплатити тур онлайн. На відміну від агрегаторів, які дозволяють туристу подати заявку на бронювання, сервіс продає тури.

Сервіс rozetka.travel створили на базі стартапу TripSee. Онлайн-сервіс дозволяє в кілька кліків купити тур від перевірених туроператорів без візиту в турагентство. Всі документи: договір з туроператором, авіаквитки, ваучер на заселення, медстраховка – з’являються в особистому кабінеті покупця, а також дублюються на e-mail.

До сервісу вже підключені найбільші туроператори України такі як Anex Tour, TUI, Tez Tour, Pegas Touristik, Mouzenidis Travel і інші. Зараз Rozetka Travel – в режимі бета-тестування. Також працює цілодобова служба підтримки і плануються офлайнові точки. Детальніше читайте в матеріалі.

Також Rozetka запустила доставку товарів через поштового оператора Justin – свого нового поштового партнера. Нагадаємо, Justin входить у Fozzy Group і оголосив про офіційний старт в жовтні минулого року. Клієнти Rozetka зможуть отримати свої товари в поштових відділеннях у Сільпо, Novus, Фора, Fozzy та інших великих мережах супермаркетів. Детальніше про це тут.

Через прихід в Україну IKEA закривається інтернет-магазин

Онлайн-платформа tohome.com.ua зі штаб-квартирою у Львові, що пропонувала товари для дому та затишку, а також ряд пов’язаних продуктів, припиняє роботу і розпродає залишки і активи.

Як повідомив RAU власник інтернет-магазину tohome.com.ua Олег Дем’яненко, портал успішно працював з 2012 року, але зараз проект знаходиться в стадії ліквідації. «Основна причина – офіційний вихід в Україну IKEA», – уточнив підприємець. За його словами, щомісяця сайт відвідувало близько 200 000 унікальних користувачів, а кількість представлених в онлайн-магазині SKU досягала 100 000.

Але більшу частку асортименту tohome становили меблі та інші товари шведського бренду, імпортовані з Польщі та сусідніх країн. Після офіційного виходу IKEA в Україні та початку роботи інтернет-магазину компанії, багато українських підприємців, які раніше постачали продукцію бренду в країну, змушені були згорнути свій бізнес. Детальніше читайте в матеріалі.

Kasta починає продавати гаджети

Kasta.ua продовжує розширювати асортимент інтернет-магазину і починає продавати електроніку. Онлайн-гіпермаркет Kasta і ПриватБанк запустили спільний сервіс «Оплата частинами», який дозволяє придбати будь-який товар категорії «Споживча електроніка» без переплат і платити за нього рівними частинами протягом визначеного в договорі терміну.

Зараз на сайті Kasta продаж в розстрочку діє в категоріях «Побутова техніка», «Смартфони і гаджети», «Ноутбуки, ПК і офіс», «ТВ, аудіо та відео», «Авто і електротранспорт» при купівлі товару вартістю від 300 гривень. Детальніше про це тут.

Amazon вимагає у продавців піднімати ціни на товари на сторонніх ресурсах

За даними Bloomberg, Amazon моніторить ціни на товари своїх продавців на інших інтернет-майданчиках. Наприклад, коли компанія поставляє продукти за нижчими цінами в Walmart, рітейлер надсилає такому постачальнику попередження. Якщо продавець до нього не прислухається, компанія може покарати його, знизивши в результатах пошуку.

Перші такі повідомлення Amazon почав відправляти в 2017 році. Однак в останні місяці їх частота значно зросла, скаржаться рітейлери. У сповіщеннях компанія вказує, що товар продавця не може отримати кнопку “Купити зараз”, оскільки ціна на нього на Amazon вище.

В Amazon заявили, що продавці самостійно встановлюють ціни на товари як на його майданчику, так і в інших інтернет-магазинах. Компанія тільки допомагає збільшити продажі на Amazon, надаючи їм рекомендації з оформлення “кращої пропозиції”.

Продажі через месенджери активно ростуть

Admitad вивчила дані по онлайн-замовленнях і продажах, які отримали рекламодавці в Україні в першій половині 2019 року. Загальний оборот за перше півріччя досяг $300 000. Кількість онлайн-замовлень з блогів та інших тематичних майданчиків за вказаний період також зросла і досягла 230 000 за вказаний період. Про це повідомила прес-служба компанії.

Швидше за все зростають продажі через месенджери – в порівнянні з аналогічним періодом минулого року ці показники збільшилися на 118%. Більше можна прочитати тут.

Glovo приїхав до Миколаєва

Сервіс по доставці товарів кур’єрами Glovo з 12 серпня почав працювати в Миколаєві. Про це повідомляє All Retail з посиланням на сторінку компанії в Facebook. Замовлення послуги в Миколаєві вже доступно в додатку Glovo. Час виконання замовлення в місті – не більше години. Розмір доставки не повинен перевищувати параметри фірмового рюкзака Glovo 40х40х30 см і вагу в 9 кг. Миколаїв став восьмим містом в Україні, де працює доставка Glovo. Сервіс вже доступний в Києві, Харкові, Дніпрі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Одесі.

У Польщі придумали як завантажувати фури втричі швидше

Пропонована польською компанією WDX інноваційна система Quick Cargo Loader (Q-Loader) дозволяє мінімізувати час завантаження і розвантаження напівпричепів або морських контейнерів. Про це пише Логист.Today. Ідея полягає в розміщенні піддонів з вантажем на спеціальній платформі, яка автоматично завантажує всі необхідні палети одним пакетом в напівпричіп або контейнер.

За заявою розробників, автоматична система завантаження дозволяє в три-чотири рази скоротити час робіт, при цьому немає необхідності модифікації напівпричепа або вантажно-розвантажувального дока. Наприклад, на навантаження 33 палет в напівпричіп витрачається від 15 до 20 хвилин, замість звичайних 45 хвилин. Установку планують впровадити в логістичному центрі Raben Logistics в польському місті Стрикув.

Читайте також –

Огляд новин логістики та e-commerce за червень: банк від EVO та Rozetka, FaceID від Kasta та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку