
Олександр Оверчук, Злата Плаза: Створюємо інклюзивний lifestyle-хаб, який виходить за межі класичного шопінгу


Компанія Люксоптика в межах проекту «Здоровий зір» продовжує проводити безкоштовне обстеження зору серед дітей та дорослих.
В Києві мобільна діагностика буде працювати на наступних локаціях: 10-11 серпня – ТРЦ Квадрат НЕО; 17-18 серпня – ТРЦ Аладдін, 31 серпня – арт-завод Платформа. Час роботи: з 11:00 до 17:00.
Всі бажаючі зможуть обстежитись у спеціально обладнаному автомобілі Люксоптика, в якому є все необхідне для медогляду:
Користувачі комп’ютерів та смартфонів часто не звертають увагу на незначне погіршення зору. Яке, в свою чергу, може призвести до серйозних офтальмологічних проблем у майбутньому. Загрозу становлять невиявлені хвороби, некоректно підібрані лінзи окулярів, недостатня захищеність від ультрафіолету.
В зоні особливого ризику: школярі, студенти та офісні працівники, дорослі після сорока років. Так, у межах проекту, проблеми з зором були виявлені у 70% обстежених офісних співробітників. На той час, коли серед обстежених відвідувачів торгівельних центрів (серед яких були не лише офісні працівники) цей відсоток склав тільки 50%.
Дітям офтальмологи рекомендують перевіряти зір двічі на рік. Адже, результатами діагностування минулих років – майже 60% оглянутих школярів в Україні мали проблеми з зором. З них 25% знали свою проблему, але батькам нічого не казали. В 40% проблему було діагностовано вперше.
Завдяки мобільній діагностиці ви можете отримати повноцінне обстеження та консультацію. Обирайте найзручнішу для вас адресу, відвідуйте улюблені торгівельні центри та культурні заходи, розважайтеся та проводьте час із користю для свого зору.
В серпні 2019 року отримати безкоштовну мобільну діагностику від «Люксоптики» можна буде на наступних локаціях:
Лише регулярна діагностика зору, професійна консультація та своєчасне виявлення будь-якого відхилення від норми дозволять попередити розвиток захворювань очей на ранній стадії.
Справка. «Здоровий зір» – це масштабний соціальний проект під патронатом національної мережі оптик «Люксоптика». Його мета: сформувати культуру дбайливого ставлення до здоров’я очей, збільшити інформованість дорослих і дітей про методи профілактики і збереження зору. Проект стартував в 2016 році і почав свою діяльність в школах. Згодом був розширений. Тепер мобільну діагностику від «Люксоптики» можуть отримати й дорослі.