Маркетинг-директор АТБ залишає компанію

Маркетинг-директор АТБ залишає компанію

31.07.2019 05:07
  588
Виктор Нагорский

Директор з маркетингу мережі магазинів АТБ Костянтин Мельников йде з компанії після 10 років роботи.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це топ-менеджер повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. «Сьогодні завершується мій 10-річний марафон з командою АТБ. Дякую що разом неймовірне ми робили можливим. Це був запаморочливий час. Йдемо далі», – написав Мельников.

Як пише портал MMR, тепер Костянтин планує зайнятися реалізацією особистих проектів. Видання також зазначає, що за час роботи Мельникова на посаді директора з маркетингу компанія запустила новий формат магазинів, реалізувала два видавничих проекти – випустила кулінарну книгу спільно з шеф-кухарем Ектором Хіменесом-Браво і «Алісу в Країні чудес» з доповненою реальністю, а також запустила міні-серіал «Касирка Люба», в якій розповіла про нововведення магазинів.

Нагадаємо, мережа АТБ-Маркет найбільша в Україні – вона налічує 1025 магазинів в 262-х населених пунктах країни. Товарообіг мережі за 2018 рік склав 103,6 млрд грн. У першому півріччі 2019 року компанія збільшила товарообіг на 23% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 59,4 млрд грн (з ПДВ).

Читайте також – 

Геннадій Буткевич, АТБ: За часів Януковича нас наполегливо намагалися «купити»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку