З рук в руки: як покоління Z повернуло моду на секонд-хенд в онлайні

З рук в руки: як покоління Z повернуло моду на секонд-хенд в онлайні

29.07.2019 04:00
  358
rau

Якщо раніше підлітки США заробляли гроші на літніх канікулах, підробляючи миттям посуду або офіціантами, зараз у них з’явилися більш прості можливості заробітку.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Експерти кажуть, що в зв’язку з підприємницькими амбіціями нового покоління в США з’явилася хвиля додатків з обміну одягом і взуттям секонд-хенд.

«Ідея важкої праці, що дозволяє домогтися успіху, довго насаджувалася серед американських підлітків. Але завдяки новим технологіям покоління Z отримало реальні інструменти та можливості досягати успіху вже в ранньому віці», – говорить виконавчий директор з інновацій в рітейлі Ernst & Young Марсі Меррімен.

За останні кілька років з’явилося багато програм, що дозволяють продавати та купувати товари прямо в смартфоні. Один з таких прикладів: додаток Depop, орієнтований на молодих людей. Близько 90% його користувачів – це люди молодше 26 років. З моменту запуску в 2011 році він досяг 13 млн покупців в 147 країнах. Нещодавно проект залучив $62 млн для того, щоб розширити свою присутність в США, де у нього 5 млн користувачів.

Підлітки використовують Depop, щоб продавати все, що завгодно, від б/в-одягу до кросівок, концертних квитків, і навіть для запуску власних брендів.

Для кого-то це – можливість добре заробити. Віце-президент з маркетингу Depop Рейчел Свіденбенк розповіла, що деякі продавці отримують до $300 000 на рік і можуть дозволити собі купувати будинки і машини ще до того, як досягнуть студентського віку.

Додаток Poshmark пропонує подібні можливості. Продавці можуть оформляти тут сторінки, щоб продавати товари власного виготовлення або секондхенд за допомогою смартфона.

Ця програма теж зростає хорошими темпами, зараз у неї база в п’ять мільйонів користувачів з моменту запуску в 2011 році. У травні минулого року його розробники оголосили, що виплатили спільноті продавців близько $1 млрд. Деякі з продавців на цій платформі зуміли заробити в додатку до $1 млн.

Інші підлітки використовують програми на кшталт StockX або Goat – найбільший світовий маркетплейс з продажу брендових кросівок, щоб продавати ще не ношений, але вже ексклюзивний одяг і взуття з розпроданих колекцій.

Багато модних у молоді брендів одягу, на зразок Yeezy або Supreme, випускають нові продукти малими партіями, які відразу ж розпродаються, створюючи в свою чергу попит, і відповідно, можливість перепродажу в онлайні за хорошою ціною.

Джерело ain.ua

Читайте також –

Захоплення секонд-хендом: H&M планує продавати вживані речі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку